damzet Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Juz mnie szlag trafia i nie moge jezdzicProblem taki ze motor wogole nie chce palic, najpierw problemem bylo to ze plyn walil na cylinder, wiec zrobilem szlifowanie plaszyzn, nowa uszelka zalozylem i DUPA NIC Jak wyciagam swiece i kope to iskra jest, najsmieszniejsze ze najlepsza na ISKRZE polskiej produkcji a na NGK slaba ledwo co ją widac. Znajomy powiedzial ze to cewka, wiec z tad moje pytanie1. jak sprawdzic2. patrzylem i nigdzie nie moge dostac cewki dedykowanej do CR (pewnie orginal to majątek)3. czy podejdzie jakas inna cewka- jak tak to jaka WIELKIE DZIEKI Z GORY ZA ODP... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 dobra umiesz obsługiwać omomierz ?? i miernik uniwersalny ?? cewke można sprawdzić omomierzem aczkolwiek 100% pewności to nie daje rozumiem że kompletne zero reakcji nie ma ani strzału w wydech przy próbie odpalenia ani nic i świeca mokra ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damzet Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 dokładnie tak jak napisales zalewa swiece, nie ma szczalu, probowalem poprzez podanie paliwa bezposrednio na tlok ale to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmek Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Trzy warunki zapłonu- 1) mieszanka paliwowo-powietrzna, 2) ciśnienie,3) iskra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damzet Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 mieszanka na pewno jest dobra, tłok idealny i cylinder idealny(tak facet w warsztacie stwierdzil ) poza tym wyciagajac swiece i przytykając palcem nie mozna utrzymac- wiec sprezanie jest, rowniez mierzylem przyrzadem ma 11 wiec chyba ok. Poza tym mierzyl ktos cisnienie przyrzadem w crossie- jakie ono ma byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmek Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Nie masz przebicia iskry? W ciemnościach mógłbyś dostrzec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Na ile mm masz iskrę z przewodu WN? Musi być co najmniej 5mm, a pewnie normalnie powinna wynosić ok. 15 mm. Cewkę możesz pożyczyć z jakiegoś czajnabajka - zapłon to CDI. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 11 to ok wartosc max to 12-13 a oponiżej 8 sie robi remont skoro nie ma strzału tzn że nie ma wcale iskry pod ciśnieniem.. spróbuj włożyć jakąkolwiek cewke WN i zobaczyć na innej......najlepiej sucha jak kolega pisze np od czajnbajka ale tymczasowo możesz spróbować na jakiejś od mz czy jawy czy nawet ogara (podobno na dłuższa mete nie wolno bo można uszkodzić CDi ja w mojej mtx mam pod CDi podpięta mokrą na 8v od ogara i już 4 miech działa ok ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damzet Opublikowano 11 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 cewka jest dobra panowie pomocy, kumpel powiedzial ze moze to byc przerywacz( cos jak modul , tylko cr nie maja modulu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Dobrym sposobem na sprawdzenie cewki jest próba z grafitem.Pomiędzy przewód WN a świece wkładamy końcówke ołówka, jesli przeskakująca iskra jest czerwona, cewka jest git.Ale jeśli już to wykluczyłeś, to pozostaje szukać gdzie indziej.Przerwa na świecy jest zgodna z serwisówką?? Koledze chodziło zapewne przerywacz w sensie impulsator, wątpię by to się mogło uszkodzić, chyba że jego powierzchnia jest zabrudzona, i nie ma impulsu pomiędzy magnetem a impulsatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 To ma jeszcze zapłon klasyczny "platynkowy"? Jeśli tak, to zapewnie źle ustawiona przerwa na przerywaczu, zanieczyszczenie styków, słaby kondensator itp.W przypadku zapłonu elektronicznego CDI - słaba iskra będzie przy uszkodzonej cewce WN lub zasilającej (pod magnetem). Uszkodzony impulsator (pick'up) nie pozwoli na wytworzenie iskry. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 To ma jeszcze zapłon klasyczny "platynkowy"? nie :D tam jest zwykły tyrystorowy elektronik honda takie stosuje już od 82 roku ........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik553 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 siemano ja mam w mojej hondze cr 125 99r bardzo podobny problem tylko z taka rożnicą ze mi moto zapala ale tylko na mala jazde i gasnie, ostatnio jezdzilem nawet 30 min i moto chodzilo super lecz puzniej znowu zgaslo i po wykreceniu swiecy brak jakiejkolwiek iskry (swieca bankowo dobra) nawet po zakupie nowej cewki z fajka i kablem WN dalej to samo:( cala instalacja sprawdzona wszystkie kable w dobrym stanie bez mozliwosci jakiegokolwiek przebic na mase . Pomurzcie prosze :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik553 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 ja wkoncu doszlem do tego co ulego usterce okazalo sie ze powodem jest impulsator to cos takiego zamiast przerywacza z tym ze polozone poza kolem magnetowym .doszedlem do tego gdy gosciu udostepnil mi swoje moto z tego samego rocznika po przelozeniu czesci znalazlem usterke . jednak w tym momencie mam nastepujacy problem z kad mozna dostac taki impulsator powterzam honda cr 125 1999r , szualem na allegro w google i bez skutku znalazlem cala cr 250 z 2001r na czesci i nie wiem czy moze by z tego moto nie podzeszedl ten impulsator do mojego ?? a moze ktos ma cos takiego w domu i chcialby opylic < prosze o kontakt i pomoc :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.