Skocz do zawartości

SłABA ISKRA HONDA CR 125


damzet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Juz mnie szlag trafia i nie moge jezdzic

Problem taki ze motor wogole nie chce palic, najpierw problemem bylo to ze plyn walil na cylinder, wiec zrobilem szlifowanie plaszyzn, nowa uszelka zalozylem i DUPA NIC

 

Jak wyciagam swiece i kope to iskra jest, najsmieszniejsze ze najlepsza na ISKRZE polskiej produkcji a na NGK slaba ledwo co ją widac.

 

Znajomy powiedzial ze to cewka, wiec z tad moje pytanie

1. jak sprawdzic

2. patrzylem i nigdzie nie moge dostac cewki dedykowanej do CR (pewnie orginal to majątek)

3. czy podejdzie jakas inna cewka- jak tak to jaka

 

WIELKIE DZIEKI Z GORY ZA ODP...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra

umiesz obsługiwać omomierz ?? i miernik uniwersalny ?? cewke można sprawdzić omomierzem aczkolwiek 100% pewności to nie daje

 

rozumiem że kompletne zero reakcji nie ma ani strzału w wydech przy próbie odpalenia ani nic i świeca mokra ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mieszanka na pewno jest dobra, tłok idealny i cylinder idealny(tak facet w warsztacie stwierdzil ) poza tym wyciagajac swiece i przytykając palcem nie mozna utrzymac- wiec sprezanie jest, rowniez mierzylem przyrzadem ma 11 wiec chyba ok. Poza tym mierzyl ktos cisnienie przyrzadem w crossie- jakie ono ma byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 to ok wartosc max to 12-13 a oponiżej 8 sie robi remont

 

skoro nie ma strzału tzn że nie ma wcale iskry pod ciśnieniem.. spróbuj włożyć jakąkolwiek cewke WN i zobaczyć na innej......najlepiej sucha jak kolega pisze np od czajnbajka ale tymczasowo możesz spróbować na jakiejś od mz czy jawy czy nawet ogara (podobno na dłuższa mete nie wolno bo można uszkodzić CDi ja w mojej mtx mam pod CDi podpięta mokrą na 8v od ogara i już 4 miech działa ok )

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrym sposobem na sprawdzenie cewki jest próba z grafitem.

Pomiędzy przewód WN a świece wkładamy końcówke ołówka, jesli przeskakująca iskra jest czerwona, cewka jest git.

Ale jeśli już to wykluczyłeś, to pozostaje szukać gdzie indziej.

Przerwa na świecy jest zgodna z serwisówką??

 

Koledze chodziło zapewne przerywacz w sensie impulsator, wątpię by to się mogło uszkodzić, chyba że jego powierzchnia jest zabrudzona, i nie ma impulsu pomiędzy magnetem a impulsatorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ma jeszcze zapłon klasyczny "platynkowy"? Jeśli tak, to zapewnie źle ustawiona przerwa na przerywaczu, zanieczyszczenie styków, słaby kondensator itp.

W przypadku zapłonu elektronicznego CDI - słaba iskra będzie przy uszkodzonej cewce WN lub zasilającej (pod magnetem). Uszkodzony impulsator (pick'up) nie pozwoli na wytworzenie iskry.

lubisztosuko.gif7,352 osób lubi to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ma jeszcze zapłon klasyczny "platynkowy"?

 

nie :D tam jest zwykły tyrystorowy elektronik honda takie stosuje już od 82 roku ........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

siemano ja mam w mojej hondze cr 125 99r bardzo podobny problem tylko z taka rożnicą ze mi moto zapala ale tylko na mala jazde i gasnie, ostatnio jezdzilem nawet 30 min i moto chodzilo super lecz puzniej znowu zgaslo i po wykreceniu swiecy brak jakiejkolwiek iskry (swieca bankowo dobra) nawet po zakupie nowej cewki z fajka i kablem WN dalej to samo:( cala instalacja sprawdzona wszystkie kable w dobrym stanie bez mozliwosci jakiegokolwiek przebic na mase . Pomurzcie prosze :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja wkoncu doszlem do tego co ulego usterce okazalo sie ze powodem jest impulsator to cos takiego zamiast przerywacza z tym ze polozone poza kolem magnetowym .doszedlem do tego gdy gosciu udostepnil mi swoje moto z tego samego rocznika po przelozeniu czesci znalazlem usterke . jednak w tym momencie mam nastepujacy problem z kad mozna dostac taki impulsator powterzam honda cr 125 1999r , szualem na allegro w google i bez skutku znalazlem cala cr 250 z 2001r na czesci i nie wiem czy moze by z tego moto nie podzeszedl ten impulsator do mojego ?? a moze ktos ma cos takiego w domu i chcialby opylic < prosze o kontakt i pomoc :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...