Skocz do zawartości

Regulacja zaworow w DRZ S ...


paf
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do znawcow tematu

 

Jakis czas temu zalatwilem glowice w DRZ S 2003.

Suka dostala nowa glowice, walki itd...

Wszystko jest gut ale:

po ok 700km od wymiany skonczyly sie luzy zaworowe na ssaniu i moto nie odpalilo

po regulacji, wymianie plytek i przejechaniu kolejnych 400km znowu zawory ssace stracily luz

Jak tak dalej pojdzie to skonczy mi sie mozliwosc regulacji :)

Czy to jest normlane z nowymi glowicami?

Czy gniazda zaworowe moga sie az tyle ubic w tak krotkim czasie?

Czy mozliwe jest ze nowa glowica jest z wadliwej seri albo cos podobnego?

 

Z gory dzieki za pomoc i wskazowki.

Edytowane przez paf

bannerfor.jpg

EXC 250 2ttttttt

EXC 400 R jak Rules,

DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,

Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...