paf Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 (edytowane) Mam pytanie do znawcow tematu Jakis czas temu zalatwilem glowice w DRZ S 2003.Suka dostala nowa glowice, walki itd...Wszystko jest gut ale:po ok 700km od wymiany skonczyly sie luzy zaworowe na ssaniu i moto nie odpalilopo regulacji, wymianie plytek i przejechaniu kolejnych 400km znowu zawory ssace stracily luzJak tak dalej pojdzie to skonczy mi sie mozliwosc regulacji :)Czy to jest normlane z nowymi glowicami?Czy gniazda zaworowe moga sie az tyle ubic w tak krotkim czasie?Czy mozliwe jest ze nowa glowica jest z wadliwej seri albo cos podobnego? Z gory dzieki za pomoc i wskazowki. Edytowane 4 Listopada 2008 przez paf Cytuj EXC 250 2tttttttEXC 400 R jak Rules,DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 A jak "załatwiłeś" głowicę w swoim DRZ ? Smarowania nie było na wałki czy co :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Zawory oryginalne czy dorabiane? Obstawiam wybite przylgnie. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Naprawdę kupiłeś nową kompletną głowicę czy jakiś kowal ją tylko regenerował Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.