Skocz do zawartości

Ducati Streetfighter -- wow ..


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

1098 daje rade jak jeszcze pol tylniego tlumika wytniesz to juz wogole super , z japonczykami sie scigalem i powiem wam ze daje rade i to dobrze w zakretach jak szejsetka jak ktos jezdzil szejsetka hehe, :bigrazz: ze startu nie jest tak szybkie jak r1 ale przy 100 milach dopiero zaczyna sie zabawa tym bajkiem a jesli chodzi na kolo to 20 mil i od razu na stojaka trzeba trzymac duca, oczywiscie jak sie ktos nie boi :icon_mrgreen: , raz jak patrzylem jak z kumplem testowalismy na dobrym luku on nowa r1 to mowil ze mial 184 mile ja nigdy nie patrze na licznik bo to zguba jak panienki machajace na chodnikach , tani nie jest 17000 z podatkami i takimi szmerami prawie 18000 nie tania zabawka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1098 daje rade jak jeszcze pol tylniego tlumika wytniesz to juz wogole super , z japonczykami sie scigalem i powiem wam ze daje rade i to dobrze w zakretach jak szejsetka jak ktos jezdzil szejsetka hehe, :bigrazz: ze startu nie jest tak szybkie jak r1 ale przy 100 milach dopiero zaczyna sie zabawa tym bajkiem a jesli chodzi na kolo to 20 mil i od razu na stojaka trzeba trzymac duca, oczywiscie jak sie ktos nie boi :icon_mrgreen: , raz jak patrzylem jak z kumplem testowalismy na dobrym luku on nowa r1 to mowil ze mial 184 mile ja nigdy nie patrze na licznik bo to zguba jak panienki machajace na chodnikach , tani nie jest 17000 z podatkami i takimi szmerami prawie 18000 nie tania zabawka

 

ale Ty piszesz o streetfighter`ze czy o 1098? bo się pogubiłem :icon_mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

No witam...

Jeśli moto zostało kupione nowe, 1 servis powinien zaliczyć po 500-600 milach, na ewentualne sprawdzenie pasków , luzów zaworowych, wymiane oleju z filtrem, sprawdzenie filtra powietrza...

Potem wg. fabryki 1098 powinien miec sprawdzenie( ewentualnie korekta) luzów co 6000- 7000 mil, jednak jak praktyka uczy- jeśli jest czas i możliwość sprawdzać należy co 3000 mil, szczególnie jak sie jeżdzi w 80% motocyklem na mx. możliwości...tak samo z wymiana oleju z filtrem- co 3000 mil.

Jeszcze raz: jesli jezdzi sie szybko- servisowanie co 3000 mil( sprawdzenie luzow , paskow, wymiana oleju z filtrem), jesli sie jezdzi turystycznie, a od czasu do czasu szybko- mozna zostac przy danych fabrycznych( czyli co 6000 - 7000 mil).

Oprocz tego wymiana paskow co 12000 mil, a przy okazji sprawdzenie lozysk naciagow paskow i ewentualna wymiana( jesli zachodzi potrzeba).

Teraz jesli motocykl uzywany jest na tor( jazda torowa i okolice): wszystko trzeba sprawdzac co 1500 mil, łacznie z wymiana oleju z filtrem...

Jesli chodzi o akumulator- to wystarczy sobie dokupic: "inteligentną"- ładowarko-rozładowywarke porządnej firmy i podłaczyc na okres garażowania do motocykla, lub co jakiś czas ładować akumulator- przez podpięte dodatkowe kabelki...Prawdopodobnie jest w motocyklu jakiś immobilajzer i to potrafi rozładować baterię...

Jesli komus nie podobaja sie me wywody n/t servisowania - moze je swobodnie olac.... tylko nie wiem czy potem nie bedzie narzekania...

Aha- w temacie ogolnym napisalem jak sie prawidlowo rozgrzewa Ducata i dlaczego...chcialbym przestrzec przed dawaniem pelnego ognia w motocyklu ktory stoi na postoju dluzej niz 3 minuty- musi miec najpierw pewien etap nagrzewania zeby olej zdażył poplynać do wałków tylnego cylindra....Pozdrawiam. Janek 748 S.

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oficjalny serwis to chyba Ducatistore- Warszawa, mozna zrobic tez w Boldor- u Lukasza Marszalka, Tomek Kedzior, no i w Poznaniu, ile to kosztuje nie wiem- my serwisujemy swe Ducaty sami-tylko na kasowanie kluczyka musimy "zatrudniac" oficjalne serwisy...

Z tego co pamietam z jakiegos forum amerykanskich Ducatistow- to koszt w N.Y. to ok. 1000 dol... nie wiem czy w innych stanach jest podobnie...

co do opon, to teraz jest duzy wybor- sprecyzuj swe wymagania, zamow i zaloz...ja tam narazie mam zalozone Pirelli Diablo Corsa i je sobie chwale. Pozdr. Janek.

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...