namiot Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 a ja to podsumuje ;P "proste są dla szybkich pojazdów, a zakręty dla szybkich kierowców" zatem motocykl to połowa sukcesu, od kierowcy i jego umiejętności wiele zależy ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartasarte Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Co do różnicy w wadze to jest to 30kg(yamaha - 214kg, suzuki 245kg) - przy jednej tarczy z przodu i tylnym bebnie - robi to jednak roznice. Co do upside downa to rowniez moge potwierdzic ze sprawuje sie rewelacyjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 DS650 w wersji Silverado ważył 244kg ;) btw. ciekawe dlaczego do motocykla z 2005 roku wsadzili bęben z tyłu? Było to podyktowane chęcią zachowania stylu? Czy czym innym? Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mobilaiz Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Rozterki ? kup obydwa ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 btw. ciekawe dlaczego do motocykla z 2005 roku wsadzili bęben z tyłu? Było to podyktowane chęcią zachowania stylu? Czy czym innym? Nie rozumiem Twojej uwagi/pytania? V-star 650 nadal jest oferowany w USA i też ma z tyłu bęben, zapewne z tych samych przyczyn :) Prenie z oszczęsności. Aby móc zaoferować tani motocykl trzeba rezygnować z wyposażenia i niektórych rozwiązań technicznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Co do różnicy w wadze to jest to 30kg(yamaha - 214kg, suzuki 245kg) - przy jednej tarczy z przodu i tylnym bebnie - robi to jednak roznice. Ale moto samo nie jezdzi! Dodaj wage paliwa+waga kierowcy, itd, itp , to % 30 kg spadnie zaledwie do kilku %. Zawsze jeszcze mozna zalozyc przewöd cham. stalowym oplocie i twardsze klocki cham. Pozdro Sorki, ale samoczynnie wskakuje mi c w slowie chamulce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Nie rozumiem Twojej uwagi/pytania? Po pierwsze, to nie uwaga, tylko pytanie, po drugie dziwne, że piszesz iż nie zrozumiałeś, a w dalszej części mi na nie odpowiedziałeś ;) Za co dziękuję :) Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Po pierwsze, to nie uwaga, tylko pytanie, po drugie dziwne, że piszesz iż nie zrozumiałeś, a w dalszej części mi na nie odpowiedziałeś ;) Za co dziękuję :) Meritum było jasne, ale sensu nie widziałem. Stąd moje zdziwienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartasarte Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 nie od dzisiaj wiadomo, ze hamulce w tego tyou motocyklach sluza wylacznie do zwalniania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Dzisiaj mialem okazje dosiäsc Kawe Mean Streak`a. Ten to ma konkretne hamulce - zaciski radialne 4-tloczkowe , przöd tarcze 320, tyl 300mm dwa tloczki. Ehhh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 (edytowane) Sprawdź jakimi mocami i osiągami dysponowały "armatury" z końcówki lat '80 Armatury z końca lat osiemdziesiątych są w nieco innym klimacie niż obecne, spasłe cruisery. Niektóre z nich miały rzędowe silniki z nakedów, co w ogóle pasuje do tego stylu moto jak do świni siodło. Tak, masz rację - tamte "armatury" dysponowały często większą mocą. Ciekawe tylko ile jeszcze ci tych "kuniów" zostało... :wink: Nie spinam się :wink: Trochę jednak drażni mnie, że często lubisz się do wszystkiego przypieprzać - w różnych tematach. :flesje: Złośliwy jesteś i tyle ;) DS650 w wersji Silverado ważył 244kg ;) btw. ciekawe dlaczego do motocykla z 2005 roku wsadzili bęben z tyłu? Było to podyktowane chęcią zachowania stylu? Czy czym innym? Heh, skoro dorzucili jeszcze tyle balastu, to Yamaha mogła trochę dłubnąć w tej wersji również silnik... Nie rozumiem? Dla Ciebie bęben z tyłu to element dyskwalifikujący moto? To zatem wiele sprzętów jest be, w tym obecne VT750 w obu wersjach... :wink: Edytowane 10 Marca 2009 przez goramo Cytuj SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Niektóre z nich miały rzędowe silniki z nakedów, co w ogóle pasuje do tego stylu moto jak do świni siodło. Zgadza się, wg mnie to też porażka/pomyłka. Tak, masz rację - tamte "armatury" dysponowały często większą mocą. Ciekawe tylko ile jeszcze ci tych "kuniów" zostało... Wiesz... to Ty zacząłeś się przechwalać jaki to M800 nie jest mocny i w ogóle, więc i Ty możesz sprawdzić ileż to jeszcze koni drzemie w mojej VT ;) Ja nie kupiłem armaturki aby się ścigać, Ty pewno kupiłeś motocykl "w stylu power cruisera" właśnie po to ;) Gratuluję :) Trochę jednak drażni mnie, że często lubisz się do wszystkiego przypieprzać - w różnych tematach. Nie no... to już chyba pomówienia :D Złośliwy jesteś i tyle ...inaczej, mam specyficzne poczucie humoru :P Nie rozumiem? Dla Ciebie bęben z tyłu to element dyskwalifikujący moto? Tak, dobrze to ująłeś- nie zrozumiałeś mnie. Zadałem proste pytanie, bez podtekstu, a Ty zaraz szukasz drugiego dna... Osobiście nie mam kontaktu ani z księgowymi, ani z projektantami z Suzuki, więc chciałem zapytać kogoś, kto orientuje się bardziej niż ja i mógł by mi odpowiedzieć na postawione pytanie- tyle :flesje: ...a obecne VT750 nic a nic mi się nie podobają i to wcale nie ze względu na bęben ;) Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.