czacher Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 kupiłę motorynkę i mam problem jedynka wyskakuje a dwujka niezawsze wskakuje(biegi w rączce) co z tym zrobić a i jak moge zwiększyć osiągi mojej motorynki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAND Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 weź do niej wpierdziel silnik od wsk ewentualnie od r1<lol2>....nie no żąrt z tym od r1:)a tak w ogóle to napisz w mechanice;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 kupiłę motorynkę i mam problem jedynka wyskakuje a dwujka niezawsze wskakuje(biegi w rączce) co z tym zrobić a i jak moge zwiększyć osiągi mojej motorynki Pewnie czeka cie wymiana wodzika i zebatek w skrzyni, moze tulejek. Silnik na stol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 kupiłę motorynkę i mam problem jedynka wyskakuje a dwujka niezawsze wskakuje(biegi w rączce) co z tym zrobić a i jak moge zwiększyć osiągi mojej motorynkiZanim zabierzesz się za silnik weź do ręki słownik ortograficzny i podszlifuj ortografie. Jak czytam takie babole to aż sie nie chce pomagać, no bo jak pomagać komuś kto nie darzy szacunkiem ludzi których prosi o pomoc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 rozumiem że jak wrzucisz jedynkę to rączka sama się podnosi do góry i jedynka wyskakuje? wina leży po stronie mechanizmu w rączce. musisz ją rozebrać i popatrzeć może da się ja zregenerować. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Moim zdaniem musisz ściągnąć dekiel od strony magneta.Następnie poszukać takiego mechanizmu którego zadaniem jest aby biegi zaskoczyły. To jest taki kawałek metalu ze śrutem zespawanym.Najprawdopodobniej tam się coś urwało.Jeśli nie zrozumiale wytłumaczyłem to sorry. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 (edytowane) Zacznij od regulacji przy lewej manetce, a konkretnie to ją wykręć.... regulacje oczywiście :wink:Jak to nie pomoże, to silnik na stół a później wymiana trybu pośredniczącego Edytowane 21 Października 2008 przez michal.051 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murdoc Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Z mego punktu widzenia to jest czysty wkręt - "jak moge zwiększyć osiągi mojej motorynki" :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.