qurim Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Dziwna sprawa, może masz nadmiar części? Ten pręt oraz sprężyna to komplet i powinny być po 1 sztuce z każdego w zestawie. Może ktoś założył podwójnie kiedyś? Katalog części pokazuje tylko przy podstawce te elementy. http://w4.bikepics.com/pics/2008%5C12%5C30...524290-full.jpg Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 to jest właśnie ciekawe bo ten drucik z tego linku który wrzuciłeś mam założony i zgadza się z schematem z jednej strony jest przyczepiony do podstawki a z drugiej zahaczasz go do mocowania silnika i leży elegancko natomiast ten który wrzuciłem w swoim linku na pewno był założony przy tej shl bo pamiętam jak go czyściłem z błota :icon_razz: no ale teraz to czarna magia gdzie to było no i sprężynka oczywiście :wink: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 No to niezłe jajca. Rzuć okiem w katalog części, możesz go pobrać ze stronki shlka.prv.pl chyba. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 katalog przeglądałem już i nic nie zauważyłem, liczę na jakieś boskie tchnienie że mnie coś ruszy i sobie przypomnę gdzie to było chyba że to ktoś dołożył jakoś jakiś taki dodatek :icon_razz: no nic czas pokaże :wink: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 (edytowane) Ja obstawiam że to jakiś "extras" jest. Niemożliwe aby w SHL były takie same elementy w 2 różnych miejscach. Poza tym reszta sprężyn w SHL to - sprzęgło, kopniak, przepustnica i na szczękach hamulcowych. Te elementy które pokazałeś to na pewno są od podstawki centralnej. Jedna sprężyna i jeden haczyk. :banghead: No chyba że znajdziesz miejsce na te elementy to daj znać, sam jestem ciekaw. :biggrin: Edytowane 31 Grudnia 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteq Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 ja też jakoś nie przypominam sobie takiego druta, to musi być jakiś dodatek :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 koledzy mam jeszcze jedna sprawę a mianowicie po złożeniu podstawka centralna na czym się powinna trzymać ?? czy na samej sprężynie czy może zaskakiwać o taką wygiętą blaszkę ?? bo tutaj jest sprężyna ale na samej sprężynie podstawka wisi po złożeniu, jest blaszka i dobrze na niej leży ale coś mi się wydaje że ona jest dorabiana proszę o chwilę jasności :wink: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Pod silnikiem powinna być blaszka z charakterystycznym wygięciem w kształcie "brzuszka". blaszka ta jest chyba mocowana do końcówki błotnika. Stopka po zamknieciu ma sie trzymać właśnie w tym "brzuszku". Odpowiedni zatrzask stopki osiągniesz poprzez wyginanie tej blaszki tak aby zdecydowania i pewnie sie trzymała jednocześnie żeby nie robiła problemów przy otwieraniu i żeby przy zamykaniu sama tam sie blokowała bez "wspomagania" nogą. Pzdr. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piwkos Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Ja mam ramę od SHL M04 z 1953 roku, ale nie bardzo mam powmysła na jej odrestaurowanie... Jest to w ogóle możliwe? Chętnie pogadam ze znawcami tematu, podaje tez mail [email protected] :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlimaxDJ Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Dla chcącego nic trudnego :biggrin: Jeśli masz kupę kasy,jeszcze więcej zapału,trochę technicznych umiejętności,a Twoim ulubionym zajęciem jest przeglądanie aukcji internetowych w poszukiwaniu części do motocykla to możesz się zabierać za remont :icon_mrgreen: A tak na serio mówiąc to myślę,że da się zebrać ten motorek do kupy,ale stopień trudności takiego remontu to hardcore :icon_razz: No i trzeba liczyć się,że pójdzie na to masa pieniędzy,bo części do m04 stoją w cenie...No,ale gdybyś chciał się pozbyć tej ramy to możesz dać znać :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 wprawdzie jest sesja ale trzeba się trochę wyluzować w garażu i dziś została podpięta instalacja i o dziwo chodzi :wink: SHL stanęła by już na kołach ale kochane chromy będą dopiero w przyszłym tygodniu mam nadziej że teraz już składanie ruszy pełną parą :wink: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Tylko nie mów że niszczysz SHL-kę chromowanymi felgami? :icon_twisted: No i foty dawaj. Foty! :biggrin: Ja wkrótce bede musial sie wziąć za jedną z moich SHL. Rudzielec wchodzi na kola bo stała ponad rok i musze to jakos zabiezpieczyć. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 (edytowane) fotki są w linku w pierwszym poście z czasem będę je dorzucał :wink: a skąd pomysł z chromowanymi felgami ?? jak widać na fotkach koła są już gotowe do założenia ale niestety nie mam szklanek od amorów bo jak pisałem są w chromie i nie ma ich jak złożyć bo tak to SHL można by już postawić na kołach :wink: pzdr PS: dla leniwych :icon_razz: http://www.bikepics.com/members/wilq88/p4/ Edytowane 3 Lutego 2009 przez WilQ_21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 A bo pisałeś o kołach. :biggrin: Trza było pisać że stanie na amortyzatorach to bym wiedział. :biggrin: Podoba mnie się ta SHL. Ładne szparunki, jak już znajdziesz chwilę to może podzielisz się tajemnicą robienia szparunków? :biggrin: Znam chyba 3 lub 4 sposoby na szparunki, sam nie wiem który wybrać jak będę robił swoje sprzęty. Nie miałeś problemów z tylnym błotnikiem? Nie był pęknięty lub lekko zgięty na bocznej powierzchni? One lubią się wyginać i pękać między wspornikiem bagażnika a amortyzatorem, gdzieś w połowie tego łuku. Dzieje się to od nadmiernego obciążania bagażnika. Widzę że masz chyba aluminiowy cylinder. Bajerek. Taką SHL na alu da się już jeździć, różnica jest wyczuwalna w porównaniu do żeliwnego. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Wilq a kamu w tym silniku siedzi ten stary przepalony tłok? No i z tą zakrętką w deklu sprzęgłowym coś zrób bo szpeci ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.