Skocz do zawartości

Zabawa w restaurowanie


WilQ_21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziwna sprawa, może masz nadmiar części? Ten pręt oraz sprężyna to komplet i powinny być po 1 sztuce z każdego w zestawie. Może ktoś założył podwójnie kiedyś? Katalog części pokazuje tylko przy podstawce te elementy.

 

http://w4.bikepics.com/pics/2008%5C12%5C30...524290-full.jpg

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest właśnie ciekawe bo ten drucik z tego linku który wrzuciłeś mam założony i zgadza się z schematem z jednej strony jest przyczepiony do podstawki a z drugiej zahaczasz go do mocowania silnika i leży elegancko

natomiast ten który wrzuciłem w swoim linku na pewno był założony przy tej shl bo pamiętam jak go czyściłem z błota :icon_razz: no ale teraz to czarna magia gdzie to było no i sprężynka oczywiście :wink:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to niezłe jajca. Rzuć okiem w katalog części, możesz go pobrać ze stronki shlka.prv.pl chyba.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

katalog przeglądałem już i nic nie zauważyłem, liczę na jakieś boskie tchnienie że mnie coś ruszy i sobie przypomnę gdzie to było chyba że to ktoś dołożył jakoś jakiś taki dodatek :icon_razz: no nic czas pokaże :wink:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obstawiam że to jakiś "extras" jest. Niemożliwe aby w SHL były takie same elementy w 2 różnych miejscach. Poza tym reszta sprężyn w SHL to - sprzęgło, kopniak, przepustnica i na szczękach hamulcowych.

 

Te elementy które pokazałeś to na pewno są od podstawki centralnej. Jedna sprężyna i jeden haczyk. :banghead:

No chyba że znajdziesz miejsce na te elementy to daj znać, sam jestem ciekaw. :biggrin:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

koledzy mam jeszcze jedna sprawę a mianowicie po złożeniu podstawka centralna na czym się powinna trzymać ?? czy na samej sprężynie czy może zaskakiwać o taką wygiętą blaszkę ?? bo tutaj jest sprężyna ale na samej sprężynie podstawka wisi po złożeniu, jest blaszka i dobrze na niej leży ale coś mi się wydaje że ona jest dorabiana proszę o chwilę jasności :wink:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod silnikiem powinna być blaszka z charakterystycznym wygięciem w kształcie "brzuszka". blaszka ta jest chyba mocowana do końcówki błotnika. Stopka po zamknieciu ma sie trzymać właśnie w tym "brzuszku". Odpowiedni zatrzask stopki osiągniesz poprzez wyginanie tej blaszki tak aby zdecydowania i pewnie sie trzymała jednocześnie żeby nie robiła problemów przy otwieraniu i żeby przy zamykaniu sama tam sie blokowała bez "wspomagania" nogą. Pzdr.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla chcącego nic trudnego :biggrin: Jeśli masz kupę kasy,jeszcze więcej zapału,trochę technicznych umiejętności,a Twoim ulubionym zajęciem jest przeglądanie aukcji internetowych w poszukiwaniu części do motocykla to możesz się zabierać za remont :icon_mrgreen:

 

A tak na serio mówiąc to myślę,że da się zebrać ten motorek do kupy,ale stopień trudności takiego remontu to hardcore :icon_razz: No i trzeba liczyć się,że pójdzie na to masa pieniędzy,bo części do m04 stoją w cenie...No,ale gdybyś chciał się pozbyć tej ramy to możesz dać znać :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

wprawdzie jest sesja ale trzeba się trochę wyluzować w garażu i dziś została podpięta instalacja i o dziwo chodzi :wink: SHL stanęła by już na kołach ale kochane chromy będą dopiero w przyszłym tygodniu mam nadziej że teraz już składanie ruszy pełną parą :wink:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie mów że niszczysz SHL-kę chromowanymi felgami? :icon_twisted:

 

No i foty dawaj. Foty! :biggrin:

 

Ja wkrótce bede musial sie wziąć za jedną z moich SHL. Rudzielec wchodzi na kola bo stała ponad rok i musze to jakos zabiezpieczyć.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fotki są w linku w pierwszym poście z czasem będę je dorzucał :wink:

a skąd pomysł z chromowanymi felgami ?? jak widać na fotkach koła są już gotowe do założenia ale niestety nie mam szklanek od amorów bo jak pisałem są w chromie i nie ma ich jak złożyć bo tak to SHL można by już postawić na kołach :wink:

pzdr

 

PS: dla leniwych :icon_razz:

http://www.bikepics.com/members/wilq88/p4/

Edytowane przez WilQ_21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A bo pisałeś o kołach. :biggrin: Trza było pisać że stanie na amortyzatorach to bym wiedział. :biggrin:

 

Podoba mnie się ta SHL. Ładne szparunki, jak już znajdziesz chwilę to może podzielisz się tajemnicą robienia szparunków? :biggrin: Znam chyba 3 lub 4 sposoby na szparunki, sam nie wiem który wybrać jak będę robił swoje sprzęty.

 

Nie miałeś problemów z tylnym błotnikiem? Nie był pęknięty lub lekko zgięty na bocznej powierzchni? One lubią się wyginać i pękać między wspornikiem bagażnika a amortyzatorem, gdzieś w połowie tego łuku. Dzieje się to od nadmiernego obciążania bagażnika.

 

Widzę że masz chyba aluminiowy cylinder. Bajerek. Taką SHL na alu da się już jeździć, różnica jest wyczuwalna w porównaniu do żeliwnego.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...