Nebus Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Wiem że wiele osób może sie zdenerwować że ktoś śmie po raz kolejny pytać o takie rzeczy ale spoglądając w przyszłość (czytaj, na modele 2009) pytam która z tych bestii wygrywa pojedynek? 1. Honda CBR 1000RR2. Kawasaki ZX 10R3. Yamaha YZF-R14. Suzuki GSX-R1000 Dziekując za cierpliwość proszę o konkretne odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Wygrywa Honda, co w ogóle z a pytanie! ;|) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Dziekując za cierpliwość proszę o konkretne odpowiedzi. ...od forumowych wróżek :) jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Wiem że wiele osób może sie zdenerwować że ktoś śmie po raz kolejny pytać o takie rzeczy ale spoglądając w przyszłość (czytaj, na modele 2009) pytam która z tych bestii wygrywa pojedynek? 1. Honda CBR 1000RR2. Kawasaki ZX 10R3. Yamaha YZF-R14. Suzuki GSX-R1000 Dziekując za cierpliwość proszę o konkretne odpowiedzi.Jak do tej pory prym wiedzie Fireblade :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 A ja zapytam - wygrywa w czym? Na torze? W mieście? W kosztach obsługi? W trwałości? Bo tak to se można pytać - zbyt ogólne pytanie. Więc nie dostaniesz "konkretnych" odpowiedzi. A jak chcesz ogólną odpowiedź, to poczekaj na test w Superbike UK - pewnie znowu wygra Suzuki.... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 (edytowane) Wiem że wiele osób może sie zdenerwować że ktoś śmie po raz kolejny pytać o takie rzeczy ale spoglądając w przyszłość (czytaj, na modele 2009) pytam która z tych bestii wygrywa pojedynek?proszę o konkretne odpowiedzi. Buhahahhahahahaha Trzeba przyznac - masz " Wejscie Smoka " Moze wytlumaczysz nam wiec jakim cudem majac rok 2008 oczekujesz raptem po trzech tygodniach od Motosalonu w Paryzu ( i trzy dni po Intermot'cie ) aby ktokolwiek przetestowal te motocykle. O ile w Hiszpani bez problemu mozna by to zrobic, to takie testy potrzebuja jedna troche czasu i przygotowania, nie uwazasz ? Moim faworytem bedzie Honda, nowa R1 nie widzi mi sie ze wzgledu na reflektory ( oczywiscie nie maja one nic wspolnego z calym motocyklem ale o gustach sie nie dyskutuje ). :) Edytowane 15 Października 2008 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 KS-Rider, pamiętaj, że ZX-10 i Fireblade na 2009 będą dokładnie takie same jak na 08 (różnica malowań). Największą niewiadomą jest IMHO nowa R1, bo to nowa konstrukcja. GSX-R 1000 K9 to lekko odświeżony i lekko podkręcony model K7/8, więc na pewno utrzyma wysoki poziom (czytać - wciągnie nosem Kawasaki i Honde). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 (edytowane) ..... więc na pewno utrzyma wysoki poziom (czytać - wciągnie nosem Kawasaki i Honde). Jeszcze raz zapytam w jakiej kategorii? Bo wyniki (np. SBK) mówią co innego... (a SS, czy STK to już w ogóle porażka dla Suzuki, a, jeszcze spójrz na wyniki TT...). No chyba że sportowe litry się testuje na wygodę podróżowania, to zwracam honor.... Śmieszne to jest trochę, bo żeby porównywać, to trzeba zrobić założenia co się porównuje. Ja porównuję motocykle sportowe (bo o takich tu mowa) wg. ich wyników w zawodach. I o ile SBK to motocykle podrasowane, to SS, czy STK to naprawdę maszyny bardzo blisko tych z salonu. I wyniki mówią za siebie... Edytowane 15 Października 2008 przez Buber Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 no, w przyszłym roku do stawki dołączy jeszcze S 1000 RR :) zobaczymy, jak się będzie miał w konkurencji z produktami japsówjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 No, będzie zamiatał stawkę od tyłu. Jak to widzisz? Nowa konstrukcja, tak sobie wejdzie i złoi tyłki motocyklom rozwijanym od lat...? No, ale ja najwyraźniej germanofilem nie jestem... :) Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 I o ile SBK to motocykle podrasowane, to SS, czy STK to naprawdę maszyny bardzo blisko tych z salonu. I wyniki mówią za siebie... Te motocykle wyglądają tak samo jak z salonu, ale na pewno nie prowadzą się jak motocykle fabryczne, bo tam też istnieje zakres modyfikacji, które potrafią wiele zmienić. Od dawna wiadomo, że Honda robi wspaniałe sprzęty wyścigowe, ale w cywilnej wersji zazwyczaj jest w tyle (a przynajmniej było tak do wypuszczenia najnowszych wersji 600RR i 1000RR). Podobnie Kawasaki - w sporcie nie istnieje, ale nowe ZX-10 zebrało bardzo pochlebne opinie (pomijam dyskusyjny design). Moim zdaniem bardziej miarodajne są porównania w gazetach takich jak FastBike czy Superbike, bo tam zestawia się motocykle w 100% produkcyjne. Dla mnie liczy się to co otrzymujesz płacąc te xx,000 zł w salonie, a nie to co może zrobić z takim motocyklem mechanik tunningujący sprzęt do wyścigów. Patrząc na wyniki SBK można by stwierdzić, że Japońce w ogóle nie potrafią robić motocykli, bo przecież 1098 gniecie wszystkich jak chce :) Poza tym patrząc z trzeciej strony - wszystkie te sprzęty są tak dalece zaawansowane, że w kwestii osiągów zadowoli cię zarówno K9 jak i ZX-10. Skoro tak to może warto przyjrzeć się kwestiom "poza sportowym", czyli na przykład przydatności w codziennym użytkowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 No, będzie zamiatał stawkę od tyłu. Jak to widzisz? Nowa konstrukcja, tak sobie wejdzie i złoi tyłki motocyklom rozwijanym od lat...? No, ale ja najwyraźniej germanofilem nie jestem... :) Zapewne masz rację i trzeba jeszcze doliczyć chorobę wieku dziecięcego. Na pewno nie będzie doskonałe a tym bardziej lepsze od motocyklowej japońskiej ekstraklasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nebus Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 W zasadzie interesuje mnie całościowa ocena ale z naciskiem na to jak dana maszyna zachowuje się w codziennym użytkowaniu, czyli miasto i okolice, koszty eksploatacji i awaryjność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 koszty eksploatacji i awaryjność....w motocyklach na 2009??? Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 no, w przyszłym roku do stawki dołączy jeszcze S 1000 RR :) zobaczymy, jak się będzie miał w konkurencji z produktami japsówjsz o bardzo ciekawe - zobaczymy jak sie spisze :icon_mrgreen: mysle ze znow gsxr bedzie wiodl prym w zapier****** ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.