Skocz do zawartości

Pojedynek litrówek supersport


Rekomendowane odpowiedzi

Wiem że wiele osób może sie zdenerwować że ktoś śmie po raz kolejny pytać o takie rzeczy ale spoglądając w przyszłość (czytaj, na modele 2009) pytam która z tych bestii wygrywa pojedynek?

 

1. Honda CBR 1000RR

2. Kawasaki ZX 10R

3. Yamaha YZF-R1

4. Suzuki GSX-R1000

 

Dziekując za cierpliwość proszę o konkretne odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że wiele osób może sie zdenerwować że ktoś śmie po raz kolejny pytać o takie rzeczy ale spoglądając w przyszłość (czytaj, na modele 2009) pytam która z tych bestii wygrywa pojedynek?

 

1. Honda CBR 1000RR

2. Kawasaki ZX 10R

3. Yamaha YZF-R1

4. Suzuki GSX-R1000

 

Dziekując za cierpliwość proszę o konkretne odpowiedzi.

Jak do tej pory prym wiedzie Fireblade :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zapytam - wygrywa w czym? Na torze? W mieście? W kosztach obsługi? W trwałości?

 

Bo tak to se można pytać - zbyt ogólne pytanie. Więc nie dostaniesz "konkretnych" odpowiedzi.

 

A jak chcesz ogólną odpowiedź, to poczekaj na test w Superbike UK - pewnie znowu wygra Suzuki....

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że wiele osób może sie zdenerwować że ktoś śmie po raz kolejny pytać o takie rzeczy ale spoglądając w przyszłość (czytaj, na modele 2009) pytam która z tych bestii wygrywa pojedynek?

proszę o konkretne odpowiedzi.

 

Buhahahhahahahaha

 

Trzeba przyznac - masz " Wejscie Smoka "

 

Moze wytlumaczysz nam wiec jakim cudem majac rok 2008 oczekujesz raptem po trzech tygodniach od Motosalonu w Paryzu ( i trzy dni po Intermot'cie ) aby ktokolwiek przetestowal te motocykle. O ile w Hiszpani bez problemu mozna by to zrobic, to takie testy potrzebuja jedna troche czasu i przygotowania, nie uwazasz ?

 

Moim faworytem bedzie Honda, nowa R1 nie widzi mi sie ze wzgledu na reflektory ( oczywiscie nie maja one nic wspolnego z calym motocyklem ale o gustach sie nie dyskutuje ).

 

:)

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KS-Rider, pamiętaj, że ZX-10 i Fireblade na 2009 będą dokładnie takie same jak na 08 (różnica malowań). Największą niewiadomą jest IMHO nowa R1, bo to nowa konstrukcja. GSX-R 1000 K9 to lekko odświeżony i lekko podkręcony model K7/8, więc na pewno utrzyma wysoki poziom (czytać - wciągnie nosem Kawasaki i Honde).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..... więc na pewno utrzyma wysoki poziom (czytać - wciągnie nosem Kawasaki i Honde).

 

Jeszcze raz zapytam w jakiej kategorii? Bo wyniki (np. SBK) mówią co innego... (a SS, czy STK to już w ogóle porażka dla Suzuki, a, jeszcze spójrz na wyniki TT...). No chyba że sportowe litry się testuje na wygodę podróżowania, to zwracam honor....

 

Śmieszne to jest trochę, bo żeby porównywać, to trzeba zrobić założenia co się porównuje. Ja porównuję motocykle sportowe (bo o takich tu mowa) wg. ich wyników w zawodach. I o ile SBK to motocykle podrasowane, to SS, czy STK to naprawdę maszyny bardzo blisko tych z salonu. I wyniki mówią za siebie...

Edytowane przez Buber

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no, w przyszłym roku do stawki dołączy jeszcze S 1000 RR :) zobaczymy, jak się będzie miał w konkurencji z produktami japsów

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, będzie zamiatał stawkę od tyłu. Jak to widzisz? Nowa konstrukcja, tak sobie wejdzie i złoi tyłki motocyklom rozwijanym od lat...?

 

No, ale ja najwyraźniej germanofilem nie jestem... :)

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I o ile SBK to motocykle podrasowane, to SS, czy STK to naprawdę maszyny bardzo blisko tych z salonu. I wyniki mówią za siebie...

 

Te motocykle wyglądają tak samo jak z salonu, ale na pewno nie prowadzą się jak motocykle fabryczne, bo tam też istnieje zakres modyfikacji, które potrafią wiele zmienić. Od dawna wiadomo, że Honda robi wspaniałe sprzęty wyścigowe, ale w cywilnej wersji zazwyczaj jest w tyle (a przynajmniej było tak do wypuszczenia najnowszych wersji 600RR i 1000RR). Podobnie Kawasaki - w sporcie nie istnieje, ale nowe ZX-10 zebrało bardzo pochlebne opinie (pomijam dyskusyjny design).

 

Moim zdaniem bardziej miarodajne są porównania w gazetach takich jak FastBike czy Superbike, bo tam zestawia się motocykle w 100% produkcyjne. Dla mnie liczy się to co otrzymujesz płacąc te xx,000 zł w salonie, a nie to co może zrobić z takim motocyklem mechanik tunningujący sprzęt do wyścigów.

 

Patrząc na wyniki SBK można by stwierdzić, że Japońce w ogóle nie potrafią robić motocykli, bo przecież 1098 gniecie wszystkich jak chce :)

 

Poza tym patrząc z trzeciej strony - wszystkie te sprzęty są tak dalece zaawansowane, że w kwestii osiągów zadowoli cię zarówno K9 jak i ZX-10. Skoro tak to może warto przyjrzeć się kwestiom "poza sportowym", czyli na przykład przydatności w codziennym użytkowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, będzie zamiatał stawkę od tyłu. Jak to widzisz? Nowa konstrukcja, tak sobie wejdzie i złoi tyłki motocyklom rozwijanym od lat...?

 

No, ale ja najwyraźniej germanofilem nie jestem... :)

 

Zapewne masz rację i trzeba jeszcze doliczyć chorobę wieku dziecięcego. Na pewno nie będzie doskonałe a tym bardziej lepsze od motocyklowej japońskiej ekstraklasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no, w przyszłym roku do stawki dołączy jeszcze S 1000 RR :) zobaczymy, jak się będzie miał w konkurencji z produktami japsów

jsz

 

 

o bardzo ciekawe - zobaczymy jak sie spisze :icon_mrgreen:

 

mysle ze znow gsxr bedzie wiodl prym w zapier****** ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...