Skocz do zawartości

Aprilia RSV4


Rekomendowane odpowiedzi

To chyba tak jak Dukaty pozostanie poza zasięgiem większości. Wszyscy w dół, Apri w górę :wink: Drogo...

Nie musi być tak źle. Trzeba będzie poczekać z roczek aż przestanie być taka nowością. Już w 2007 za RSV w wersji factory krzyczeli w salonach 53TPLN a za zwykłą R tylko 48TPLN. A Japonia wcale wtedy jeszcze nie spuszczała z ceny. Przy czym Factory była juz lepiej wypasiona niż limitowane R1 SP.

Pożyjemy, zobaczymy.

Standardowa R jest już na ohlinsie i z karbonem a made in Japan jednak... nie:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moment i moc taka sama jak w R1.........tylko nie wiadomo jak wygladaja krzywe obrazujace w/w wielkosci/jedyne co to Kg..zaduzo ich....

 

 

pożyjemy zobaczymy. jakoś zawsze tak jest że suche dane mają się nijak do rzeczywistości.

żaden inny ścig nie będzie dorównywał np. na wyjściu z winkla.

Edytowane przez kamikazze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Ktoś już jezdził z Was tą zabawką? Koniec roku się zbliża, jestem przed kupnem nowego sprzęta. Miała być R1, ale ostatnio coraz bardziej za mną chodzi ta RSV4. Wygląda zajefajnie, ale jak się prowadzi? We Wro nie ma okazji się tym przejechać, więc w razie czego będę musiał kupić w ciemno, a to mi się nie uśmiecha. Czy charakterystyka silnika jest jak w V2 (nie lubię), bo podobno ma jakieś bajery na przepustnicach i nie kopie tak dupska... Lubię jezdzić szybko, ale nie lubię czuć się sponiewierany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś już jezdził z Was tą zabawką? Koniec roku się zbliża, jestem przed kupnem nowego sprzęta. Miała być R1, ale ostatnio coraz bardziej za mną chodzi ta RSV4. Wygląda zajefajnie, ale jak się prowadzi? We Wro nie ma okazji się tym przejechać, więc w razie czego będę musiał kupić w ciemno, a to mi się nie uśmiecha. Czy charakterystyka silnika jest jak w V2 (nie lubię), bo podobno ma jakieś bajery na przepustnicach i nie kopie tak dupska... Lubię jezdzić szybko, ale nie lubię czuć się sponiewierany.

 

Silnik V4, czyli połączenie mocnego dołu jak w V-ce + mocna góra jak w rzędówce! :buttrock:

Nie bez powodu w MotoGP stosuje się takową technologię...

Chciałbym dodać że mistrzostwa SBK są najlepszym dowodem jakości sprzętu. Rzadko debiut łączy się z taką frekwencją na podium.

Edytowane przez kamikazze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś już jezdził z Was tą zabawką? Koniec roku się zbliża, jestem przed kupnem nowego sprzęta. Miała być R1, ale ostatnio coraz bardziej za mną chodzi ta RSV4. Wygląda zajefajnie, ale jak się prowadzi? We Wro nie ma okazji się tym przejechać, więc w razie czego będę musiał kupić w ciemno, a to mi się nie uśmiecha. Czy charakterystyka silnika jest jak w V2 (nie lubię), bo podobno ma jakieś bajery na przepustnicach i nie kopie tak dupska... Lubię jezdzić szybko, ale nie lubię czuć się sponiewierany.

 

 

Ja tam lubię jak mi psychę sponiewiera :bigrazz:

 

Sprzęt jest mega, jak masz monetę na taki wózek to bym się nawet nie zastanawiał, R1 byle dres będzie jeździł w białnych adidasach za 2 lata bo ściągnie z UK, a RSV nie dość że technologia, silnik V4 wygląd, to jeszcze masz w cenie 100 % szyku :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...