Skocz do zawartości

Budowa customa


Gość psioter5
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no i czemu czarno :icon_twisted: :icon_razz:

 

 

Czarek-fighter czarno to widzi bo pewnie nosi okulary słoneczne . No i poza tym każde moto na czarno maluje. :banghead: :icon_twisted:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście. Przecież wiadomo,że sprzęt będzie jak ten na fotce, więc rama musi być czarna, a reszta w płomienie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem totalnym laikiem w temacie, ale wydaje mi się, że zacząłeś tak lekko "od dupy strony" (jak to mawiała moja Babcia)...

No chyba, że koło było w tym wszystkim dla Ciebie najważniejsze :icon_razz:

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zależy co dla kogo jest dupą :) bo ja raczej chciałbym mieć w miarę precyzyjnie ustawiony motocykl nad jezdnią a nie przód ramy 15 cm nad ziemią a tył 10

 

to zależy co dla kogo jest dupą :) bo ja raczej chciałbym mieć w miarę precyzyjnie ustawiony motocykl nad jezdnią a nie przód ramy 15 cm nad ziemią a tył 10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co w końcu z tym silnikiem? Masz już coś na oku? Myślę że V2 z Yamahy TR1 byłby spoko, napęd łańcuchem.

:)

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eetam szlifierki. Wiesz jak to będzie zapitalać? :icon_twisted: Nie to co mułowata 750-tka. Tylko że te silniki od plastików to mają bardziej układ "L" z powodu dużego kąta rozchylenia i ciężko to wpasować w niską ramę. Najlepsze są silniki V2 o kącie rozchylenia 45 stopni , z rozrządem OHV. :icon_razz: :icon_mrgreen:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...