Skocz do zawartości

Budowa customa


Gość psioter5
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co powiecie na silnik V2, 3500ccm pojemności?

http://thekneeslider.com/archives/2008/10/...ic-inch-v-twin/

 

Ciekawe czy lepiej brzmi niż http://pl.youtube.com/watch?v=-ihUFdFSdsk (polecam posłuchać jak najgłośniej)

 

 

 

 

PS. Wrzuciłem do albumu kilka fotek nieudanych customów. Najlepsze jest foto nr.8 .

 

http://www.picasaweb.google.com/JoseJallapeno/Custom#

 

 

 

Dwie fotki są nie fer:P -- sprzęt jest nie skończony wiec nie wypada oceniać.

 

13 fotka (janek) dla mnie naprawde ładny sprzęt- nie jakaś ''pszerupka'' przy pomocy kosy

 

 

fota 9& 10 też widać,że tego sprzęta nie przerabiał ''pan żdzichu'' - tym bardziej,że ten sprzęt był robiony ładnych pare lat temu.-- czyli na moje też bym się z tego motonga nie wyśmiewał :biggrin:

 

foty od 1 do 6-- ponadczasowe sprzęty nie robione wg jakiś tam trendów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qurim jak by cię interesowało to miałbym kilka fotek ciekawych kóstomów do twojej galerii jak by co to pisz :buttrock:

pzdr

 

Szpoko. Dawaj co masz. Wrzuć na jakiś server albo podeslij na JoseJallapeno(małpka)gmail.com :buttrock:

 

Zbieram foty, mam kilak tysięcy zdjęć, z tego ok.600 motocykli SHL, kilkaset HD no i oczywiście kilkaset panienek. :buttrock:

 

Czarek - niektóre sprzęty z fotek są spoko, wrzuciłem je razem do jednego wora na szybko bo do pracy się spieszyłem. Wynajdę jakieś jeszcze. :buttrock: Ten zielony Junak wymiata w ogóle. Mam chyba więcej jego fotek.

 

EDIT:

Wrzuciłem więcej fotek. Uff...głowa mnie już boli od tych migawek. Wybrałem co miałem, kilka sprzetów jest naprawdę fajnych.

http://picasaweb.google.com/JoseJallapeno/InneCustom#

 

Tutaj naprawdę zajefajny pocisk na bazie Suzuki GS oraz kilka innych sprzętów:

http://picasaweb.google.com/JoseJallapeno/GSCustom#

 

No i kilka "trajków" :buttrock: :

http://picasaweb.google.com/JoseJallapeno/Trike#

pzdr.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę że mój temat zyskał trochę popularności :cool:

 

To znaczy że jest "ciekawy". :wink:

Pisz lepiej jak Ci idzie robota. :) pozdro.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, nie będę zakładał świeżego tematu, bo to nie potrzebne, tylko się podepnę tutaj. (Jak ktoś uważa inaczej na przykład mod. to niech da znać się odepniemy)

Planowany jest custom. A dokładniej rzecz biorąc bobber. Większość zagadnień już rozpracowałem. Ale jedna rzecz mnie męczy. Mam dziwny pomysł, żeby tylne zawieszenie zrobić na resorze piórowym. Pomysł podsunęła mi przysłowiowa firma OCC (Senior Vintage Project http://www.orangecountychoppers.com/occ/onairtheme.html)

Problem w tym, że rozwiązanie jakie tam zastosowali (resor poziomo) niezbyt mnie satysfakcjonuje. Mam dwie koncepcje. Pierwsza jest taka żeby resor umieścić jakby na przedłużeniu grzbietu ramy. Należałoby tam wprowadzić oczywiście jakiś uproszczony wahacz. Ale za chiny nie wiem jak zamocować to żelastwo żeby jakoś wyglądało i jeszcze na dodatek, żeby się nie motocykle w tym miejscu nie złamał na pierwszym wertepie. Druga polega na tym, że pióra dajemy poziomo, ale na wysokości podstawy ramy. Ale problem pozostaje ten sam. Czyli jak to zrobić, żeby się to wszystko kupy trzymało i jakoś wyglądało.

Jak ktoś ma pomysł jak tę kwestię rozwiązać. Albo widział fotki podobnych koncepcji to proszę o pomoc.

Z góry dzięki za pomoc.

P.

Audaces Foruna Iuvat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm. Wiesz....zależy czy chcesz aby ten resor był widoczny i był częścią design`u czy tak tylko żeby po prostu był sobie, niekoniecznie wyeksponowany. Jeśli druga opcja to można to spoko zrobić montując resor pionowo w okolicach łożyskowania wahacza w osi pojazdu.

 

Mniej więcej coś takiego, na rysunku wrzuciłem proponowane umieszczenie resora i dźwignię na czerwono.

http://www.wbv.pl/view-242_bobr_resor.jpg

 

W sumie to można też zrobić go jaką widoczną część moto, nawet gdy jest pionowy. :)

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szpoko. Popatrz na fotki motocykli Indian z przodem na resorze, nie wiem jaki to model moto jest ale dość szpetny więc poznasz od razu. Przyjrzyj się jak to jest zrobione, wyciągnij wnioski i zaadoptuj na tył. :flesje:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...