protect_nh Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 WitamTak jak w temacie posiadam Kawasaki ZX-6R z roku 1995r, zabrałem się do wymiany układu napędowego, jednak za żadne skarby nie idzie odkręcić zębatki zdawczej (tak sie chyba mówi, chodzi o tą małą zębatke od silnika) próbowałem w serwisie już pneumatycznie i kluczem z dużą dźwignią ale nie idzie jej odkręcić, zabezpieczenie zostało odklepane. Pomóżcie mi jak moge odkręcić tą zębatke? Czy takie same będą problemy z zębatką na kole? Czy można ewentualnie założyć nowy układ bez zębatki zdawczej? Wygląda ona na dobrą aczkolwiek nie wiem czy nie ma pogłębionych już rowków czy tam wytartych a nie chce zajechać szybko nowego łańcucha. Kupiłem zestaw napędowy DID 525VM2 (łańcuch) oraz zębatki SUNSTAR. POMOCY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Musisz mieć porządny nasadowy klucz, załóż stary łańcuch i starą tylną zębatkę, wrzuć bieg, poproś drugą osobę o mocne wciśnięcie dźwigni tylnego hamulca i odkręcaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
protect_nh Opublikowano 5 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 W taki wlasnie sposob to robilem ale nie chce dalej odejsc..nie probowalem znowu bardzo mocno bo balem sie ze moze jak bedzie wrzucony bieg to stanie sie cos w skrzyni? oczywiscie lancuch stary jest zalozony i zebatka z tylu tez bo do poki nie zdejme zdawczej reszty tez. Czyli mowisz zeby zrobic prozadna dzwignie wrzucic bieg wcisnac mocno tylny hamulec i odkrecac az pusci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Jak hamulec wcisniesz to koło sie nie powinno wogole ruszyć. Mozesz zeby było bardziej stabilnie podjechać przednim kołem pod mur. Wtedy kumpel wciska na maxa tylni hebel a Ty musisz skombinować jakąś wielką dźwignie bardaszana i musi to ruszyć. Oczywiscie mam nadzieje ze wd 40 albo czegos podobnego juz tam duzo wczesniej napsikałeś. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 (edytowane) Taką zębatkę trzeba odkręcać tylko kluczem pneumatycznym.Wszystkie inne sposoby na zapieczoną nakretke mogą uszkodzić skrzynię lub lożysko wałka zdawczego.Mam nadzieję że krecisz w dobrą stronę. Edytowane 5 Października 2008 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
protect_nh Opublikowano 7 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 tzn tam jest chyba normalnie prawy gwint prawda? kluczem pneumatycznym próbowali ale nie poszlo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek88888 Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Gwint prawy bo znajomy też miał z tym problem ale jakoś rozkręcił, tzn w prawo nie kręć :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Blokując tylnie koło przy zapiętym łańcuchu odkręcasz dobrym pneumatykiem w lewą stronę,odwrotnie do ruchu wskazówek zegara.Skrzynia nie przenosi żadnych obciążeń,bo całą siłę momentu na nakrętce obciążony jest łańcuch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Miałem ten sam problem, pomógł kolega pracujący w serwisie ciężarówek. Tam poszło gładko. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 WD40 a pozniej dobry klucz udarowy i musi sie odkrecicpozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.