dymek57 Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 ktory lepszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 ktory lepszy?Bierz sprzęt z fabryki fortepianów :D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Czytałeś może test" Endurowych 450" z motocykla tego roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Jesli chcesz ostro polatac i stac cie na utrzymanie dosyc drogiego motocykla to bierz wr. Jesli bardziej spokojniej polatac to bierz klx, ale ja bym wybral DRZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Bierz kawe bo jest zielona :icon_twisted: Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Jesli chcesz ostro polatac i stac cie na utrzymanie dosyc drogiego motocykla to bierz wr. Jesli bardziej spokojniej polatac to bierz klx, ale ja bym wybral DRZ. A to niby czemu KLX jest bardziej lajt?? Jest tak samo hard jak WR, a standardowo nawet lepiej przystosowany niż WR.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 A to niby czemu KLX jest bardziej lajt?? Jest tak samo hard jak WR, a standardowo nawet lepiej przystosowany niż WR....dokladnie to nie jest jak przed laty KLX 250 i WR 250 ... teraz te motocykle to ta sama klasa... to jest Hard i to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wymiatacz Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 KLX 250 i WR 250 ... teraz te motocykle to ta sama klasa... to jest Hard i toNieprawda KLX 250 to nie jest hard i nie mam na mysli zawiasu tylko silnik. KLX250 to lajtowe enduro takie jak WR 250R nie (mylic z wersja F). A co do tematu to KLX450( jesli chodzi o ta wersje enduro) jest zbudowany na bazie crossowki KLX 450 i blizej mu do crossu niz enduro. WR to konstrukcja bardziej znana i sprawdzona( chodzi mi o silnik), dlatego ja wybral bym wlasnie yamahe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 (edytowane) Nieprawda KLX 250 to nie jest hard i nie mam na mysli zawiasu tylko silnik. KLX250 to lajtowe enduro takie jak WR 250R nie (mylic z wersja F). A co do tematu to KLX450( jesli chodzi o ta wersje enduro) jest zbudowany na bazie crossowki KLX 450 i blizej mu do crossu niz enduro. WR to konstrukcja bardziej znana i sprawdzona( chodzi mi o silnik), dlatego ja wybral bym wlasnie yamahe.chodziło mi o to że klx nie ma się do WR jak przed laty.... teraz to ta sama klasa... a dawniej przepaść... zle mnie zrozumiałęś... :) Edytowane 20 Października 2008 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wymiatacz Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 zle mnie zrozumiałęś... :smile:No możliwe że tak ,niech Ci bedzie chodziło mi o to że klx nie ma się do WR jak przed laty.... teraz to ta sama klasa... a dawniej przepaść... Jeśli chodzi o Yamahe WR250R to jest to ta sama klasa(czyli lajtowa) co KLX250 z tym się zgodzę, ale jeśli chodzi o wersję WR 250F to nie jest to ta sama klasa co KLX250 .Nie wiem o co Ci chodzi ale KLX 250 to nigdy nie był wyczyn i nie bedzie, konstrukcja silnika jest tluczona od lat 90 w niewiele zmienionej formie. Moze Ci sie pomylila czterozaworowa wersja lajtowa Wr250 R z WR250F (pięciozaworowa) ? Porownanie klx250 do wr250f ma sie jak pięść do oka..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekpust Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 No możliwe że tak ,niech Ci bedzieJeśli chodzi o Yamahe WR250R to jest to ta sama klasa(czyli lajtowa) co KLX250 z tym się zgodzę, ale jeśli chodzi o wersję WR 250F to nie jest to ta sama klasa co KLX250 .Nie wiem o co Ci chodzi ale KLX 250 to nigdy nie był wyczyn i nie bedzie, konstrukcja silnika jest tluczona od lat 90 w niewiele zmienionej formie. Moze Ci sie pomylila czterozaworowa wersja lajtowa Wr250 R z WR250F (pięciozaworowa) ? Porownanie klx250 do wr250f ma sie jak pięść do oka.....Nie zrozumiałeś kolegi. Jemu chodzi o to że dawniej między tymi motorami była przepaść, ale taraz poziom sie wyrównał i nie między Wr250R i klx250 ale między kormalną wr250f i klx250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Nie zrozumiałeś kolegi. Jemu chodzi o to że dawniej między tymi motorami była przepaść, ale taraz poziom sie wyrównał i nie między Wr250R i klx250 ale między kormalną wr250f i klx250Uwzględnijcie jeszcze to ze było pare wersji klx min R i D. Jednak to nie zmienia faktu że silniki mają tylko po 30 kucy wg manuala. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.