maćko75 Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Panowie, mam Xj 900 z 90r i chcę wymienić na BMW R1100 RS . W xj męczy mnie pozycja jazdy, pochylam sie zbyt mocno do przodu. Nie wiem jak pozycja jest w BMW więc prosze kto ma lub mial takiego sprzęta niech napisze jak sie jeździ takim moto i jakie są wady przesiadki z 4 cylindrowej rzędówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Panowie, mam Xj 900 z 90r i chcę wymienić na BMW R1100 RS . W xj męczy mnie pozycja jazdy, pochylam sie zbyt mocno do przodu. Nie wiem jak pozycja jest w BMW więc prosze kto ma lub mial takiego sprzęta niech napisze jak sie jeździ takim moto i jakie są wady przesiadki z 4 cylindrowej rzędówki. zacznę od najważniejszego: nie ma wad :wink: teraz będzie autoreklama: opis jak i dlaczego - na motogeniea teraz po kolei: nie wiem, jaka jest pozycja na xj900 - po przesiadce z xj600 oceniam pozycję jako zauważalnie bardziej wyprostowaną; na xj-cie krawędź okularów wchodziła mi w pole widzenia, na bmw nie. ale bez przesady, pochylenie jest i nie jedzie się jak na chopperze, kręgosłup jest dobrze odciążony. ból pleców nie występuje nawet na długich trasach, a mam z tym problemy w innych sytuacjach (samochód, długie siedzenie przy biurku, itp). poza tym regulację posiada kierownica, siodło i szyba - można dopasować pod siebienatomiast jest jedna wada zauważalna po przesiadce z r4: zakres obrotów. znów: nie wiem, jak xj900, ale odniesienie do np. xjr1300 czy gsf1250 niestety wypada na niekorzyść r-ki - kiedy r4 jeszcze można długo odwijać, w bmw już trzeba wrzucać kolejny bieg. tyle, że dla mnie osobiście to żadna wada: moment obrotowy na dole rekompensuje tę wadę z naddatkiem. no i przy tym rs nie pali tyle, co tamte ;)jakbyś jeszcze coś chciał wiedzieć, to wołajjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maćko75 Opublikowano 1 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 zacznę od najważniejszego: nie ma wad :wink: teraz będzie autoreklama: opis jak i dlaczego - na motogeniea teraz po kolei: nie wiem, jaka jest pozycja na xj900 - po przesiadce z xj600 oceniam pozycję jako zauważalnie bardziej wyprostowaną; na xj-cie krawędź okularów wchodziła mi w pole widzenia, na bmw nie. ale bez przesady, pochylenie jest i nie jedzie się jak na chopperze, kręgosłup jest dobrze odciążony. ból pleców nie występuje nawet na długich trasach, a mam z tym problemy w innych sytuacjach (samochód, długie siedzenie przy biurku, itp). poza tym regulację posiada kierownica, siodło i szyba - można dopasować pod siebienatomiast jest jedna wada zauważalna po przesiadce z r4: zakres obrotów. znów: nie wiem, jak xj900, ale odniesienie do np. xjr1300 czy gsf1250 niestety wypada na niekorzyść r-ki - kiedy r4 jeszcze można długo odwijać, w bmw już trzeba wrzucać kolejny bieg. tyle, że dla mnie osobiście to żadna wada: moment obrotowy na dole rekompensuje tę wadę z naddatkiem. no i przy tym rs nie pali tyle, co tamte ;)jakbyś jeszcze coś chciał wiedzieć, to wołajjsz Dzieki przyjacielu , takiego komentarza potrzebowałem i utwirdza mnie to w przekonaniu ze to bedzie dobry zakup. Dzieki przyjacielu , takiego komentarza potrzebowałem i utwirdza mnie to w przekonaniu ze to bedzie dobry zakup.Kolego jak możesz napisz jeszcze coś o przełożeniach, jakie długie są biegi 1,2,3Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrrs5 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Okolo 7 lat jezdzilem takim sprzetem a i dzis jeszcze zdaza mi sie polatac r1100rs.W moim odczuciu bardzo dobry sprzet ,zarowno na krotsze jak i dalsze wyjazdy.Jak napisal Jeszua pozycje mozna dopasowac.Robilem ponad tysiackilometrowe trasy i na drugi dzien moglem patrzec bez obrzydzenia na moto :banghead: .Nie mam porownania z xj ale w konfrontacji z k100 r-ka przegrywa zdecydowanie na przyspieszeniu,za to gdy zaczynaja sie winkielki nadrabia sie to z nawiazka i mozna pokazac tlumik duzo mocniejszym sprzetom .I jeszcze jedno co przychodzi mi do glowy to ze r rs jest cichym motocyklem,dla mniejest to istotna zaleta.Pozostaje zyczyc CI powodzenia w zakupie.Pozdrawiam. :icon_twisted: Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek73 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 (edytowane) Przepraszam, że się podepnę pod temat, ale szkoda klonować pokrewne tematy. Trzy sezony przejeździłem na Virago 750 i w przyszłym roku planuję się przesiąść na zdecydowanie wygodniejszy motocykl. Zacząłem się podkochiwać w R1150rt i w związku z tym mam pytanie dotyczące różnic w jeździe pomiędzy 1150 rt a 1150 rs. Czy poza różnicami w "oplastikowaniu" istnieją jeszcze jakieś inne różnice między tymi modelami? Chodzi mi głównie o wrażenia z jazdy, osłonę przed wiatrem i deszczem itp. Edytowane 20 Października 2008 przez Marek73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrrs5 Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Przepraszam, że się podepnę pod temat, ale szkoda klonować pokrewne tematy. Trzy sezony przejeździłem na Virago 750 i w przyszłym roku planuję się przesiąść na zdecydowanie wygodniejszy motocykl. Zacząłem się podkochiwać w R1150rt i w związku z tym mam pytanie dotyczące różnic w jeździe pomiędzy 1150 rt a 1150 rs. Czy poza różnicami w "oplastikowaniu" istnieją jeszcze jakieś inne różnice między tymi modelami? Chodzi mi głównie o wrażenia z jazdy, osłonę przed wiatrem i deszczem itp. Jezeli masz ochote czasem polatac szybciej po zakretach to RS bedzie lepszym wyborem z uwagi na pozycje za kierownica.Natomiast do dlugich przejazdow "autostradowych"lepszy bedzie RT.Zreszta,po przesiadce z chopera niewazne ktory kupisz i tak bedziesz zadowolony . Znam to z autopsji :flesje: Pozdrawiam. Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek73 Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Jezeli masz ochote czasem polatac szybciej po zakretach to RS bedzie lepszym wyborem z uwagi na pozycje za kierownica.Natomiast do dlugich przejazdow "autostradowych"lepszy bedzie RT.Zreszta,po przesiadce z chopera niewazne ktory kupisz i tak bedziesz zadowolony . Znam to z autopsji :D Pozdrawiam. Piotr To prawda ja dopiero po zrobieniu Transfogardzkiej choperem dojrzałem do zmiany motocykla :P . Dzisiaj nie zamienił bym mego wielbłąda za żadnego H-D ka .a ostatnio mając możliwośc poganiania deczko V -RODEM utwierdziłem się w słuszności wyboru :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hasiek Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) Sorry, że odgrzebuję, ale mam pytanko. Czy R 1100 RS nadaje się dla wysokiego człeka? Mam 190cm i przymierzam się do drugiego obok trampka sprzętu (lub jego zastępcy). Zastanawiam się nad BMW, nie wiem tylko, czy kolana nie bedą zbyt ugięte i jak szybka chroni przed wiatrem i robalami? I jak sie ma do tego R 1150 RS - z tego co szukałem to chyba niżej kanapa? Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez hasiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 AFAIK kanapa jest regulowana w tym samym zakresie, modele 1100 i 1150 różnią się pojemnością silnika i skrzynią, która ma 6 biegów w nowszym szyba fabryczna jest krótka, ale nie wiem jak się z nią jeździ - kupiłem z wielką pawężą mra i dobrze mi za nią :D jakby dmuchało, to zawsze można zmienić jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.