andymotors Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Witam,Mam do Was szybkie pytanko, a mianowicie:"Jaka powinna być kompresja w YZ 250 z 1992 roku?"Chodzi mi o to, że mam zamiar kupić właśnie to moto i przy kupnie chciałbym sprawdzić w jakiej kondycji jest tłok i czy może nadaje się już do wymiany. NIe chcał bym mieć nieprzyjemnej niespodzianki i być zmuszonym do większego remontu.Miałbym jeszcze jedno pytanie: "jak sprawdzić czy cylinder jest na nicasilu, czy może została wsadzona jakaś beznadziejna tuleja? Jak wygląda cylinder na nicasilu, a jak z tuleją? Fotki byłyby mile widziane :flesje: "Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na odpowiedzi...P.S. Po moto mam zamiar jechać w sobotę tj. 20.09.br. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 (edytowane) Witam,Mam do Was szybkie pytanko, a mianowicie:"Jaka powinna być kompresja w YZ 250 z 1992 roku?"Chodzi mi o to, że mam zamiar kupić właśnie to moto i przy kupnie chciałbym sprawdzić w jakiej kondycji jest tłok i czy może nadaje się już do wymiany. NIe chcał bym mieć nieprzyjemnej niespodzianki i być zmuszonym do większego remontu.Miałbym jeszcze jedno pytanie: "jak sprawdzić czy cylinder jest na nicasilu, czy może została wsadzona jakaś beznadziejna tuleja? Jak wygląda cylinder na nicasilu, a jak z tuleją? Fotki byłyby mile widziane :flesje: "Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na odpowiedzi...P.S. Po moto mam zamiar jechać w sobotę tj. 20.09.br.9-12 atm po 1 nie wiem czemu uważasz ze tuleja jest beznadziejna-uzasadnij to bo nie zgadzam się z tym ani troche...po 2 sciąg dyfuzor to bedziesz widział i tłok i cylinder, 2 srubki i 2 sprężynki to chyba nie problem(choć to zależy od własciciela moto) :) Edytowane 17 Września 2008 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Kompresja im większa tym lepiej, tak od 8 bar w górę, czy tuleja czy nicasil nie sprawdzisz bez zdjęcia głowicy, jak ja zdejmiesz to sprawdź magnesem. Bzdurą jest badziewność tulei, zwłaszcza w sprzęcie z 92 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Kompresja im większa tym lepiej, tak od 8 bar w górę, czy tuleja czy nicasil nie sprawdzisz bez zdjęcia głowicy, jak ja zdejmiesz to sprawdź magnesem. Bzdurą jest badziewność tulei, zwłaszcza w sprzęcie z 92 roku.dokładnie zgadzam się, dobra tuleja w niczym nie ustepuje nicasilowi,więc nie wiem skąd taka głupia opinia panuje ze tuleja jest bleee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 17 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Gdzieś na jakimś forum wyczytałem, że cylek na tulei się szybciej grzeje i że tuleja lubi puchnąć przez co cały zestaw cylindrowy jest do wymiany... (poprawcie mnie jeśli się mylę)Ale mniejsaza o to...Napiszcie mi jaka powinna być kompresja wskazana przez manometr to będę bardzo wdzięczny... :flesje: No i czym różni się na oko tuleja od nicasilu??Proszę Was pomóżcie bo nie chcę utopić w błoto tak ciężko zarobionych pieniędzy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Gdzieś na jakimś forum wyczytałem, że cylek na tulei się szybciej grzeje i że tuleja lubi puchnąć przez co cały zestaw cylindrowy jest do wymiany... (poprawcie mnie jeśli się mylę)Ale mniejsaza o to...Napiszcie mi jaka powinna być kompresja wskazana przez manometr to będę bardzo wdzięczny... :flesje: No i czym różni się na oko tuleja od nicasilu??Proszę Was pomóżcie bo nie chcę utopić w błoto tak ciężko zarobionych pieniędzy...kompresja juz pisalimy 8-9 do 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 To moze poszukaj cos młodszego.?! W motorze z 92 roku na pewno trzeba wlozyc troche kasy a szczególnie w crossie;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 To moze poszukaj cos młodszego.?! W motorze z 92 roku na pewno trzeba wlozyc troche kasy a szczególnie w crossie;/a i tak nie bedzie nigdy jezdził tak jak powinien niestety taka jest prawda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 i tu sie nie zgodze... jesli jest starszy niz 10 lat to przezyl tyle remontow i tyle wymian ze mozna powiedziec o nim ze slinik jest nowy... napewno byly wymieniane tarcze sprzeglowe moze razem z koszem a o tlokach korbowodach i innych to juz nie wspomne... moze wygladem nie jest idealny ale silnikiem nie odbiega od nowszych modeli bo ma duzo nowych czesci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 yoyo zastanowiłeś się dokładnie nad tym co napisałeś, czy miałeś taką silną potrzebę wykazania się kompletnym absurdem ? 16 letni motocykl crossowy nie nadaje się nawet na przetop, a ilość patentów jest w nim odwrotnie proporcjonalna do ilości zamontowanych nowych części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 yoyo zastanowiłeś się dokładnie nad tym co napisałeś, czy miałeś taką silną potrzebę wykazania się kompletnym absurdem ? 16 letni motocykl crossowy nie nadaje się nawet na przetop, a ilość patentów jest w nim odwrotnie proporcjonalna do ilości zamontowanych nowych części.Dokladnie popieram kolege. Nigdy w zyciu nie kupie motoru starszego niz 10 lat. To dla mnie taka granica. To prawda ze zalezy od stanu itd. no ale nikt takich motorow nie uzywa rekreacyjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Bajki że tuleja się grzeje, puchnie itd. można czytać dzieciom na dobranoc. Prawda jest taka że żeby pokryć cylek nicasilem wydajesz 2 razy większe pieniądze a szanse że trafiłeś na dobry zakład są 2 razy mniejsze. Więcej się naczytałem o oszustwach z nicasilem niż o złych tulejach. Wadą tulei jest to że trzeba ostrożniej docierać moto (aczkolwiek ja używałem techniki dosyć ostrej) i to że przy wymianie tłoka robisz szlif. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.