Skocz do zawartości

Zx6r 2008 vs GSX-r 600 k8 - pomożecie?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam bractwo motocyklowe:)

 

Z racji tego, że właśnie przechodzę przez etap zmiany motocykla, chciałbym poznać Wasze subiektywne opinie na temat tych dwóch modeli. Z góry zaznaczam, że nie interesują mnie żadne inne. Nie chce też słyszeć odpowiedzi pokroju "powinieneś sam wybrać, jak nie umiesz tzn, że jesteś żółtodziobem". Jak już wyżej wspomniałem interesują mnie wyłącznie Wasze subiektywne opinie i doświadczenia na temat dwóch powyższych egzemplarzy :icon_mrgreen:

 

Od siebie napisze, że od jakiegoś czasu chodzę po salonach i za cholerę nie mogę wybrać. Za Kawasaki przemawia sportowa pozycja za kierą, świetne zawieszenie, wyważony silnik, łatwość tuningu i, co tu dużo gadać, sentyment do marki. Na jazdach testowych spisał się wyśmienicie, jedyne co mnie przeraziło, to bardzo mocne hamulce. Suzua kusi mniej sportową, ale bardziej komfortową pozycją jeźdzcca, lepszymi osiągami, wbudowanym amorkiem skrętu i mlecznobiałym kolorkiem. Niestety, nie miałem przyjemności na niej jeździć, jedynie podziwiać w salonie. Gdybym tylko mógł, to wziąłbym obie, ale niestety na razie nie ma takiej możliwości. A czasu na wybór zostało mi niewiele, bo niespełna tydzień.

 

No cóż, help!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za Kawasaki przemawia sportowa pozycja za kierą, świetne zawieszenie, wyważony silnik, łatwość tuningu i, co tu dużo gadać, sentyment do marki. Na jazdach testowych spisał się wyśmienicie, jedyne co mnie przeraziło, to bardzo mocne hamulce. Suzua kusi mniej sportową, ale bardziej komfortową pozycją jeźdzcca, lepszymi osiągami, wbudowanym amorkiem skrętu i mlecznobiałym kolorkiem. Niestety, nie miałem przyjemności na niej jeździć, jedynie podziwiać w salonie. Gdybym tylko mógł, to wziąłbym obie, ale niestety na razie nie ma takiej możliwości. A czasu na wybór zostało mi niewiele, bo niespełna tydzień.

 

Przeraziły Cię mocarne hamulce? Przerazają Cię dziwne rzeczy...

 

Sportowa pozycja za kierownicą? Hmmm :)

 

Łatwość tuningu??? What the fu*k!?

 

Wbudowany amortyzator skrętu? :buttrock:

 

Ogólnie źle podchodzisz do sprawy i dośc dziwnie. Oczywiście, że jeśli jest możliwość to robisz jazdy testowe na obu potworkach i wybierasz co TOBIE bardziej się podoba. I znowu temat jednemu blondyntki drugiemu brunetki... Sam wybierz maszynę, która bardziej Ci "leży".

 

A teraz nam powiedz czego dosiadałeś wcześniej???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, jak miałbyś w moto hamulce, które nie hamują, to zdziwiłbyś się, gdyby Ci moto przy pierwszym hamowaniu prawie dęba stawało ;D Oczywiście to przerażenie było metaforą.

 

Jeżeli chodzi o tuning, źle to ująłem. Szukałem sobie po necie badziewia pokroju wydechów, quickshifterów etc i po prostu do kawki jest tego więcej i łatwiej dostępne. Może dlatego, że mimo wszystko 2008 to delikatnie zmieniony 2007.

 

Amor skrętu: w suzi masz standardowo elektroniczny, nic nie trzeba kupować. Kawka nie posiada takich rozwiązań, za to (podobno) bardzo łatwo wchodzi w shimmy.

 

A wcześniej dosiadałem kawy zxr 400 i było to moje pierwsze moto. Nastukałem trochę km i stwierdziłem, że czas kupić coś normalnego:)

 

Jeżeli chodzi o dziwne podejście do sprawy: te motocykle są (przynajmniej w moich oczach) tak bardzo rozwinięte technologicznie, że różnią się wyłącznie takimi pierdołami, o których wspominam. No ale podobno diabeł tkwi w szczegółach.

 

PS: Gdyby to było takie proste, to nie zakładałbym tego tematu. Wiesz, osiołkowi w żłobie dano... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o tuning, źle to ująłem. Szukałem sobie po necie badziewia pokroju wydechów, quickshifterów etc i po prostu do kawki jest tego więcej i łatwiej dostępne. Może dlatego, że mimo wszystko 2008 to delikatnie zmieniony 2007.

 

Amor skrętu: w suzi masz standardowo elektroniczny, nic nie trzeba kupować. Kawka nie posiada takich rozwiązań, za to (podobno) bardzo łatwo wchodzi w shimmy.

 

 

 

No to z tym amorem to jestem do tyłu :buttrock: Ale co do tuningu to wydaje mi się, że nie powinno grać to roli. Do każdego motocykla możesz zamówić co tylko się Tobie zamarzy. Skoro miałeś jazdę testową na Kawie to powinieneś sobie załatwić równiez na Suzie a tedy będziesz miał 100% odpowiedź co bardziej Ci pasi. A co do słabych punktów eksploatacyjnych to wydaje mi się, że jeszcze za wcześnie bo maszyny są raptem od kilku miesięcy na rynku.

 

moja subiektywna opinia (tylko takich sobie życzyłeś) jest taka, że Kawasaki to gówno.

brałbym Hondę, jak nie Hondę to Suzuki lub Yamahe.

 

No i dlaczego tak twierdzisz? Poparte doświadczeniami? Dosiadałeś kiedyś Kawy? Jak mnie wku*wia takie gadanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maszyny są raptem od kilku miesięcy na rynku.

 

A nie sa to przypadkiem lekko zmodywifokwane albo i nie roczniki 2007?

czupryna przerazily Cie hamulce w ZX, pojezdzisz GSXR, przeraza Cie jego heble :buttrock:

Wlasciwie oba motocykle sa relatywnie nowe wiec pewnie malo kto mial okazje je porownac. Moze ks-rider :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to z tym amorem to jestem do tyłu cool.gif Ale co do tuningu to wydaje mi się, że nie powinno grać to roli. Do każdego motocykla możesz zamówić co tylko się Tobie zamarzy. Skoro miałeś jazdę testową na Kawie to powinieneś sobie załatwić równiez na Suzie a tedy będziesz miał 100% odpowiedź co bardziej Ci pasi. A co do słabych punktów eksploatacyjnych to wydaje mi się, że jeszcze za wcześnie bo maszyny są raptem od kilku miesięcy na rynku.

 

Nie do końca, bo o akcesoria do nowej suzy naprawdę ciężko. A jak coś już jest to zazwyczaj drożej niż do kawki. A jeżeli chodzi o eksploatacje: wychodzę z założenia, że nowe się nie psuje. A jak już się zepsuje, to niech się tym martwią panowie z serwisu :)

 

moja subiektywna opinia (tylko takich sobie życzyłeś) jest taka, że Kawasaki to gówno.

brałbym Hondę, jak nie Hondę to Suzuki lub Yamahe.

 

Powtarzam, imo nowe się nie psuje. Honda jest słaba jeżeli chodzi o osiągi i zupełnie nie leży mi wizualnie. Yamahe, owszem, brałem pod uwagę, ale odpadła w rywalizacji ze względu na nieporęczność (przynajmniej ja się z nią nie umiałem poręcznie obchodzić).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca, bo o akcesoria do nowej suzy naprawdę ciężko. A jak coś już jest to zazwyczaj drożej niż do kawki. A jeżeli chodzi o eksploatacje: wychodzę z założenia, że nowe się nie psuje. A jak już się zepsuje, to niech się tym martwią panowie z serwisu :)

Powtarzam, imo nowe się nie psuje. Honda jest słaba jeżeli chodzi o osiągi i zupełnie nie leży mi wizualnie. Yamahe, owszem, brałem pod uwagę, ale odpadła w rywalizacji ze względu na nieporęczność (przynajmniej ja się z nią nie umiałem poręcznie obchodzić).

 

Ja szczerze mówiąc, gybym miał stanąć przed takim wyborem to chyba bardziej wybierałbym ze względów wizualnych aniżeli technicznych, ponieważ uwazam, że dla zwykłego motocyklisty, który będzie używał maszyny "cywilnie" nie będzie miało to większego znaczenia czy silnik np. ma 120 czy 123km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja szczerze mówiąc, gybym miał stanąć przed takim wyborem to chyba bardziej wybierałbym ze względów wizualnych ... czy silnik np. ma 120 czy 123km.

 

No nieeee.

Ty oceniasz mozliwosci silnika, po tym ile ma koni? :D

A kupujac sporta najazniejszym kryterium dla ciebie jest wyglad? :banghead:

Moze ty lepiej ludziom nie doradzaj, co?

 

czupryna ty lepiej powiedz do czego ci to moto bedzie sluzylo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autor tematu 19 lat, wcześniej ZX400 i nastukane "trochę" km - trochę to ile 10k, 20k, 50k?

 

Siedzę na Tym forum parę latek i z reguły tacy jak Czupryna nie kupują żadnych motocykli tylko chcą się pochwalić wiedzą teoretyczną... :D

 

 

Pozdro all :banghead:

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nieeee.

Ty oceniasz mozliwosci silnika, po tym ile ma koni? :D

A kupujac sporta najazniejszym kryterium dla ciebie jest wyglad? :banghead:

Moze ty lepiej ludziom nie doradzaj, co?

 

czupryna ty lepiej powiedz do czego ci to moto bedzie sluzylo?

 

Powiedziałem np. biorąc pod uwagę moc. A różnice w prowadzeniu sa zapewne na tyle niewielkie dla zwykłego śmiertelnika, że brał bym pod uwagę wygląd. Aha i kupując sporta właśnie między innymi dla mnie ważnym kryterium jest wygląd jak i każdego innego motocykla. A może Ty weźmiesz pod uwagę, że kazy ma swoje zdanie, co? :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie wyłącznie street. A wybór taki, ponieważ lubię sporty :D Jasne, że niewygodne etc, ale siedząc na sporcie czuje to coś, czego nie czuje na innych motocyklach (myślałem jeszcze nad triumphem street triple, ale właśnie ze względu na to zrezygnowałem).

 

Klapek, wiem. I dlatego od początku bałem się, że ludzie potraktują mnie tak jak Ty :banghead: A to ma niewiele wspólnego z prawdą.

Edytowane przez czupryna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...