&REW Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Witajcie, w temacie w zasadzie postawiłem pytanie. Od dwóch dni mam taki objaw, że klamka hamulca działa skokowo. Pod palcami czuję momenty wyraźnego oporu i przeskoków. A jak słucham przy zgaszonym silniku, to dobiegają mnie dźwięki tarcia. Nie mam szansy wcisnąć płynnie klamki hamulca. Efekt jest taki, odczuwalny przy hamowaniu z prędkości 80 km/h i mniejszych, że moto skokowo ściska widelec. Niemiłe odczucie plus świadomość, że szwankuje mi najważniejszy hamulec w moto. Co to może być? Czy to objaw zatartej pompy? Jeżeli tak, to dlaczego się zatarła i co można z tym zrobić? A jeżeli nie to prośba o inne wskazówki. Dzięki piękne i pozdrawiam serdecznie, &REW. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Ile masznajechane na budziku?Do kupienia zestaw naprawczy pompy hamulca i płyn hamulcowy.Spuścic, rozebrac , wymienic , złozyć, wtłoczyć płyn przez zacisk i gotowe. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Ile masznajechane na budziku?Do kupienia zestaw naprawczy pompy hamulca i płyn hamulcowy.Spuścic, rozebrac , wymienic , złozyć, wtłoczyć płyn przez zacisk i gotowe. O jeden krok za późno. Teraz wypada poszukać pompy z rozbitka lub kupić dużo tańszą z Hujsunga 650.Zatartej pompie nie pomoże już żaden zestaw naprawczy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
&REW Opublikowano 16 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Nakulane 45 tysi. Moto od początku w mojej łapce. Serwisowane regularnie łącznie z wymianą płynów (w tym hamulcowego :) ). Czy to oznacza wyrok dla pompy? Czy może być coś innego albo jeszcze innego? Dzięki za info i pozdro serdeczne, &REW. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 A nie jechałes ostatnimi czasy w deszczu ? jesli tak to prysnij troche smaru sylikonowego na tłoczek. Sprawdź przy okazji czy miałes gumowa osłone tłoczka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
&REW Opublikowano 16 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 A nie jechałes ostatnimi czasy w deszczu ? jesli tak to prysnij troche smaru sylikonowego na tłoczek. Sprawdź przy okazji czy miałes gumowa osłone tłoczka. Już sprawa załatwiona. Dokładnie tak, wystarczyło prysnąć na tłoczek, choć po zdjęciu klamki chodził bez problemu i poprawić smarem trzpień, na którym klamka się obraca. :buttrock: I już jest bajeczka. Wsparcia udzielił warszawski MCS :). Dzięki. Temat można zamknąć. Dzięki za sugestie. :) Pozdro serdeczne, &REW. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.