Hipolit Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 (edytowane) Witam, jak nie którzy widzieli w moim ostatnim temacie płyn chłodniczy uciekł mi do skrzyni. Gdy zabrałem się za wymianę uszczelniacza pod pompa zobaczyłem przy wałki zdawczym pęknięcie które idzie od górnej krawędzi silnika aż pod czujnik przy kole zamachowym:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/82e8be683c2aca6c.html W czasie ostatniej jazdy spadł mi łańcuch ponieważ zapomniałem napiąć rolek przed wyjazdem. Czy to pęknięcie mogło powstać na skutek tego że spadł mi łańcuch ? Jeśli nie cieknie przez nie olej można je czymś zakleić czy jednak trzeba rozebrać silnik i dać lewy karter do pospawania tigiem ?? A jeśli będę musiał rozebrać silnik czy mogę zdjąć tylko lewą stronę bez wyjmowania skrzyni ???Z góry dzięki za pomoc i PozdrawiaM. Edytowane 15 Września 2008 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 pewnie ze przez lancuch.ogolnie rozebral bym to odrazu i spawal.jak sie rozlezie nie daj bog zle to poharatasz jescze skrzynie jak sie gdzies choinki przez to zle uloza. ogolnie da sie sciagnac ze skrzynia sie nei rozsypie ale ogolnie tez skrzynia jest prosta.ale ogolnie nie bedzie dizalac jezeli nie zreobisz usczelki o takiej smaej grobosci jak jest teraz.najlepiej wystukac z kringielitu o takiej grubosci jak orginalna. Honda juz tak ma podobnie np rotax czy minareli od dt125. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 15 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Z tego co mi się wydaje to nie mam uszczelki na połowie silnika le nie jestem do końca pewien. Skąd można wziąć komplet uszczelek do takiego silnika ? Chciałem kupić cały jak zdejmowałem jakiś czas temu dekiel od sprzęgła ale nie mogłem tego znaleść i założyłem dekiel na sam sylikon tak jak było wcześniej. A czy po rozebraniu silnika muszę zmieniać uszczelki po cylindrem i głowicą ?? czy to już zależy od ich stanu ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 zalezy od stanu, ale raczej i tak bedziesz musial je wymienic bo podejrzewam ze sam ich nie wymieniales a ostatni raz byly sprawdzane... no wlasnie, wpisz na allegro komplet uszczelek, jak nie znajdziesz to wpisz w googlach to moze jakis sklep wyszukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 16 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Wiecie co znalazłem komplet uszczelek ale za 72 zł i sie troszkę przestraszyłem bo nie stać mnie na całość. Czy na społowieniu silnika musze dawać uszczelke czy wystarczy sam sylikon, i czy kartery rozdzielać dalikatnie młoteczkiem i śrubokrętem czy trzeba zastosować tu jakiś ściągacz ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Hipolit, najlepiej popukaj młotkiem w kartery za pośrednictwem drewnianego kołka lub klocka. Śrubokrętu się wystrzegaj bo tylko porysujesz powierzchnie styku. Kup komplet uszczelek, 72zł uzbierasz odmawiając sobie jazdy parę razy, i będziesz miał porządnie zrobione. Oczywście o ile te uszczelki są w miarę dobrej jakości. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superbike Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 z tego co ja wiem to nie daje sie uszczelki na karterach bo w ten sposob powstaja luzy na skrzyni itd.---Uzywamy w tym celu odpowiedniego silikonu (czerwony) np technicoll do takich polaczen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 17 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 No to dobra, już chyba wszystko co narazie powinienem wiedzieć do przeprowadzenia naprawy wiem. Teraz tylko uszczelki kupić i do dzieła. Tylko jeszcze mnie ciekawi czy pod deklem od sprzęgła potrzebna jest uszczelka? Ja jej nie dałem jak ostatnio zdejmowałem pokrywe, tylko sam sylikon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 z tego co ja wiem to nie daje sie uszczelki na karterach bo w ten sposob powstaja luzy na skrzyni itd.---Uzywamy w tym celu odpowiedniego silikonu (czerwony) np technicoll do takich polaczen. ja jak skladalem rotaxa 123 to tez poczatkowo na sam sylikon i niespodzianka - biegi nie wchodza, z uszczelka bylo juz ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 18 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 (edytowane) Huu no to jestem w kropie ... Teraz nie wiem jak mam składać silnik :/ Jest na forum ktoś kto składał silnik od takiego MTXa i może mi podpowiedzieć na co mam go złożyć (silikon czy silikon z uszczelką ??) Edytowane 18 Września 2008 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.