Skocz do zawartości

obroty gsx


intruder750
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

1. Gaźniki wyregulowane i zsynchronizowane

2. Żadnych nieszczelności

3. Świece nowe/przewody dobre/

Jak jest zimna tzn. lekko rozgrzana , ale chodzi już bez ssania to wolne obroty są/1100-1300/

jak rozgrzeje sie po kilku kilometrach tak dobrze to za jasna ch.....ę nie można ustawić wolnych -gaśnie, chodzi tylko na około 2000obrotów - co to może być???? Pozdrowienia

 

chodzi GSX600F z 1994r o przebiegu albo 34 tyś albo dużo więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz sprawdzić czy lapie lewe powietrze to weź puszkę WD-40 i prz ciepłym silniku (ale nie max. gorącym bo go ugotujesz) psikaj połączenia gaznik-króciec i króciec-głowica. Jeśli po psiknięciu cokolwiek zmieni się chwilowo w pracy silnika np. obroty spadną/wzrosną/uspokoją się to znaczy że łapie lewe powietrze.

Synchro robiłeś mówisz...sam robiłeś? W jaki sposób? Może coś pominąłeś. Objawy wskazują na złe synchro. Zawory zostaw na koniec. :icon_eek:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakim sensie się zastanawiasz ? Jeśli nie były ustawiane lub sprawdzane w terminie , to i tak trzeba to zrobić .

 

Spróbuj zubożyć mieszankę na wolnych obrotach .

tzn. wkręcić czy wykręcić śrubę składu mieszanki

w gaznikach obok dyszy głównej w komorze pływakowej jest jeszcze jedna /obok/ ale pozatykana jest gumowymi korkami - czy to ma tak być?

a jeszcze jedno -sam wchodzi na wyższe obroty tak do 2,5-3 tyś póżnie pozmniejszeniu na śrubie regulacyjnej spadnie i zgaśnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GAŻNIK

 

Jeśli u Ciebie wygląda podobnie , to nie mam pomysłu na te gumowe korki . Wszystkie dysze powinny być oczywiście drożne .

Jeśli chodzi o kierunek kręcenia śrubą ilości mieszanki , to jest to bardzo dobre pytanie :)

System wolnych obrotów posiada dyszę powietrza , dyszę paliwa no i ta śruba ilości mieszanki . Podobno kręcenie tą srubą pośrednio zmienia skład mieszanki .

Jesli na drodze efektywność hamowania silnikiem jest niewielkia , to coś nie tak układem wolnych obrotów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja dawna Suza RF600R miała podobny problem ale po synchro i regulacji. A to dlatego że ustawiłem śrube składu wg. ksiązki na ileś tam obrotów, chyba 1,5 czy coś. Po odpaleniu kręciła max. 9000rpm. Ustawiłem po swojemu i wrociło do normy, 15 tys obr. bez problemu.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...