intruder750 Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 witam1. Gaźniki wyregulowane i zsynchronizowane2. Żadnych nieszczelności3. Świece nowe/przewody dobre/Jak jest zimna tzn. lekko rozgrzana , ale chodzi już bez ssania to wolne obroty są/1100-1300/jak rozgrzeje sie po kilku kilometrach tak dobrze to za jasna ch.....ę nie można ustawić wolnych -gaśnie, chodzi tylko na około 2000obrotów - co to może być???? Pozdrowienia chodzi GSX600F z 1994r o przebiegu albo 34 tyś albo dużo więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toper-utl Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 ja bym obstawiał że łapie lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruder750 Opublikowano 14 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 ja bym obstawiał że łapie lewe powietrze.to jest chyba niemożliwe zastanawiam sie nad zaworami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 A synchronizacja? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Jak chcesz sprawdzić czy lapie lewe powietrze to weź puszkę WD-40 i prz ciepłym silniku (ale nie max. gorącym bo go ugotujesz) psikaj połączenia gaznik-króciec i króciec-głowica. Jeśli po psiknięciu cokolwiek zmieni się chwilowo w pracy silnika np. obroty spadną/wzrosną/uspokoją się to znaczy że łapie lewe powietrze.Synchro robiłeś mówisz...sam robiłeś? W jaki sposób? Może coś pominąłeś. Objawy wskazują na złe synchro. Zawory zostaw na koniec. :icon_eek: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 zastanawiam sie nad zaworamiW jakim sensie się zastanawiasz ? Jeśli nie były ustawiane lub sprawdzane w terminie , to i tak trzeba to zrobić . Spróbuj zubożyć mieszankę na wolnych obrotach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruder750 Opublikowano 15 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 W jakim sensie się zastanawiasz ? Jeśli nie były ustawiane lub sprawdzane w terminie , to i tak trzeba to zrobić . Spróbuj zubożyć mieszankę na wolnych obrotach .tzn. wkręcić czy wykręcić śrubę składu mieszankiw gaznikach obok dyszy głównej w komorze pływakowej jest jeszcze jedna /obok/ ale pozatykana jest gumowymi korkami - czy to ma tak być?a jeszcze jedno -sam wchodzi na wyższe obroty tak do 2,5-3 tyś póżnie pozmniejszeniu na śrubie regulacyjnej spadnie i zgaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 GAŻNIK Jeśli u Ciebie wygląda podobnie , to nie mam pomysłu na te gumowe korki . Wszystkie dysze powinny być oczywiście drożne . Jeśli chodzi o kierunek kręcenia śrubą ilości mieszanki , to jest to bardzo dobre pytanie :) System wolnych obrotów posiada dyszę powietrza , dyszę paliwa no i ta śruba ilości mieszanki . Podobno kręcenie tą srubą pośrednio zmienia skład mieszanki .Jesli na drodze efektywność hamowania silnikiem jest niewielkia , to coś nie tak układem wolnych obrotów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Moja dawna Suza RF600R miała podobny problem ale po synchro i regulacji. A to dlatego że ustawiłem śrube składu wg. ksiązki na ileś tam obrotów, chyba 1,5 czy coś. Po odpaleniu kręciła max. 9000rpm. Ustawiłem po swojemu i wrociło do normy, 15 tys obr. bez problemu. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.