adikosak Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 (edytowane) witam, więc wygląda to tak, ostatnio myłem motorek i po jego umyciu gdy już wysechł go zapaliłem i chciałem się przejechać ale nagle coś zrobiło trzask i już motor nie odpalił. No cóż przestraszyłem się bo to mogło być coś w silniku ale zapchłem go i odpalił beż problemów. dzisiaj po południu jednak chcąc zrobić to samo nic się nie działo, Nie odpalił:clap: postanowiłem sprawdzić świece i nic nie ma iskry, założyłem NOWĄ świece i podobnie nic. Proszę o pomoc co mogło się zepsuć. Rozrusznik chodzi bo słychać i czuć jak drży ale przy ruchach rozrusznika nie słychać aby kręcił silnik - silnik milczy. Moduł daje oznaki życia ponieważ jak włącze lub wyłącze zapłon lub zmienie kierunkowzkazy s łychać jak tak charakterystycznie pika. Proszę o pomoc :D Edytowane 12 Września 2008 przez adikosak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 a na zapych pali ? jesli rozruchaj nie kreci silnikiem to sprzeglo 1 kierunkowe poszlo sie ostro kochac :D , ewentualnie zabatki rozrusznika. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Jak rozrusznik drży, a moduł pika jak kierunki włączasz, to musi palić :notworthy: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :clap: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adikosak Opublikowano 12 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 na zapych mi zapalił ale jak pisałem dzisiaj mi nie zapalił, w ogóle nie ma prądu na świecy. moduł pika. jesli rozruch nie kreci silnikiem to sprzeglo 1 kierunkowe poszlo sie ostro kochac :notworthy: , ewentualnie zabatki rozrusznika. tak właśnie jest rozrusznik nie kręci silnika, silnik milczy. Ale on w ogóle nie ma prądu na fajce, więc rada zawarta w cytacie mi nie pasuje z deczka do sytuacji. a jak już go zapchnołem to jeżdziłem na nim potem dopiero zaczeło się pie**olić ale sytyacja przed zapychaniem była identyczna - rozrusznik nie kręcił silnika ale musiał mieć iskre skoro mi zapalił a teraz jej nie ma. jutro zajrze w rozrusznik i zobacze co go boli i przekarze wam co i jak:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 skoro silnik się nie kręci to iskry nie będzię, no bo skąd? kopniak masz>? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adikosak Opublikowano 12 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 (edytowane) kopniaka nie mam, jestem zdany jedynie na rozrusznik albo na pchanko. Edytowane 12 Września 2008 przez adikosak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Nie rozumiesz o co chodzi, jeżeli rozrusznik kręci, a silnik stoi to iskry nie będzie, ponieważ z kąd ma sie wytworzyć? Możesz to sprawdzić jedynie stawiając moto na stopce centralnej, wykręć świece włącz bieg, ktoś musi zakręcić kołem i wtedy możesz sprawdzić czy jest iskra, lub wykręcić świece położyć na cylku włączyć bieg i pchać moto, ale w tym przypadku ciężej będzie ci zauważyć iskre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter-111 Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Witam...Jeśli już sprawdzisz, a raczej upewnisz się że świeca nie ma iskry podczas obrotów silnika, polecam sprawdzić połączenia, jak i sam przewód WN. Daj znać o efektach... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adikosak Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Możesz to sprawdzić jedynie stawiając moto na stopce centralnej, wykręć świece włącz bieg, ktoś musi zakręcić kołem i wtedy możesz sprawdzić czy jest iskra, lub wykręcić świece położyć na cylku włączyć bieg i pchać moto, ale w tym przypadku ciężej będzie ci zauważyć iskre. Zrobiłem dokładnie to co w pierwszej fazie zdania przedstawił damiano. Próba wypadła negatywnie. Brachol kręcił kołem próbowałem na każdym biegu i nic:( nie ma iskry podobnie jak go chce zapchnąć pierdzi pierdzi ale nie zapali. A jak chce przez rozrusznik go zapalić to silnik milczy chodzi jedynie rozrusznik. Dzisiaj jeszcze rozkręce rozrusznik czy te wszystkie trybiki w nim są sprawne, ale chociażby jakby było coś nie tak powinien zapalić mi na pycha :icon_evil: Przewody też posprawdzałem i nic wszystko jest jak powinno na początku jak mi jeszcze chodził to usłyszałem jak go zgasiłem taki "trzask". Rozrusznik już nie kręcił silnikiem ALE wziołem go raz na pycha - zapalił, przejechałem się z 2 km i wróciłem do domu. Spróbowałem drugi raz 30 sekund puźniej i też zapalił na pycha. Postał noc i nawet po południu nie chce na pycha wziąć ani nie ma iskry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 hmm mozliwe ze cos w cewkach alternatora,pradnicy albo magnesy popekaly . W kazdym razie zdejmij pokrywke i ogladnij czy wszystko jest cale. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 nie wiem, co to za motocykl, ale moze czujnik Hala - czy co tam masz - padlo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Mz z silnikiem 4T rotaxa Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adikosak Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 więc nowe fakty - ściągłem dzisiaj rozrusznik (jest sprawny). spróbowałem palcami obracać pierwszą widoczną zębatką która ma styczność z rozrusznikiem który ją napędza. Zarówno na biegu jak i na luzie z łatwością, z lekkością obracałem zębatkę palcami, o czym świadczy że pewnie jakieś tryby poszły:( jutro ściągam pokrywe i zobaczymy co go boli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 zalezy gdzie masz sprzegielko jednokierunkowe :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.