Greedo Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Witam. Wiem że tematów o docieraniu było tysiące i je wszystkie przejrzałem, stronę motomana i dynotech znam, czytałem. Pytanie brzmi w odniesieniu do tego konkretnego motocykla, czyli singla - zrobiłem teraz 30 km stosując się solidnie do rad w Adama M. i Piotra Dudka, motomana i innych stron. Jutro zlewam olej i nalewam nowy (z filtrem mam wymienić? czy nie trzeba na te paręset km?). Mogę po takim dotarciu wstępnym zacząć w miarę normalnie jeździć? Zaznaczę tylko że jeżdżę dość dynamicznie i raczej nie na wolnych obrotach, często hamując silnikiem. Mam na prawdę porządnie zrobiony remont na drogich częściach i nie chciałbym tego zje*ać :notworthy: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 filtr kosztuje grosze wiec wymienic go nie zaszkodzia jak docierales delikatnie jezdziles nie przekraczajac podanych predkosci na danych biegach ? bo w sumie 30 km to troche malo zeby tak dotrzec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Bo nie docierałem delikatnie właśnie. Tak jak mądrzejsi zalecają. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 ...z filtrem mam wymienić? czy nie trzeba na te paręset km?...Czesc Greedo wymiana filtra teraz jest duzo wazniejsza niz w normalnych czasookresach serwisowych, zatem koniecznie trzeba wymienic filtrCo do jazdy to masz normalnie jezdzisz raz wolniej raz szybciej nie przejmuj sie zwracaj tylko uwage na to zeby obrotomierz nie wlazil na czerwone pole i nie przegrzej go nigdzie w korkach, nie zamulaj i nie katuj na czerwonym a bedzie dobrze no i wiadomo na poczatku byl mineralny prawda?pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Tak, teraz mam półsyntetyk motula i już nowy filtr. Zaraz go pójdę zmienić. Czyli teraz w miarę normalnie? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Tak, teraz mam półsyntetyk motula i już nowy filtr. Zaraz go pójdę zmienić. Czyli teraz w miarę normalnie? tak, moim zdaniem teraz poprostu normalna jazdapozrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Tak, teraz mam półsyntetyk motula i już nowy filtr. Zaraz go pójdę zmienić. Czyli teraz w miarę normalnie?A nie powinien być mineralny? Ja docierając DR 350 przez pierwsze 800 km jeździłem na mineralnym a potem pół syntetyk. Stosowałem się do rad o których wcześniej pisałes jeśli chodzi o styl jazdy. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 A nie powinien być mineralny? Ja docierając DR 350 przez pierwsze 800 km jeździłem na mineralnym a potem pół syntetyk. Stosowałem się do rad o których wcześniej pisałes jeśli chodzi o styl jazdy. powinien i Greedo napisal, ze mial mineralnym zalany na poczatek :crossy: Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Na ale lepiej zeby zostal ten mineralny na dluzej niz pierwsze 30 km.Tak dla swietego spokoju zeby nie przedluzac okresu docierania.Tym bardziej ze nastepna zmiana to tylko 200 km i rowniez z filtrem.Jezdzisz normalnie tylko kiedy mozesz przy danej szybkosci miec czworke i wolniejsze obroty, albo trojke i szybsze to zawsze wybierasz trojke.Przez te nastepne 200 km starasz sie po prostu trzymac silnik na obrotach ale bez przegrzewania.Bedzie dobrze. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 8 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Zawsze staram się jeździć z wyższymi obrotami, ale zalałem teraz półsyntetyka. Zmienić na mineral czy przeturlać się np 300 km i co po tym dystansie? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Zlej ten polsyntetyk i wlej go po nastepnej zmianie.A na teraz najtanszy mineral 10W40 / 20W50 i juz. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 8 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 A jeśli zleję go po 200-300 km to coś się stanie? Potem zaleję go takim samym i mogę jeździć już normalnie? Nie to że się kłócę, ale nie lubię wlewać używanego oleju spowrotem. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Ale ile tego uzycia bylo ? 2 dni ?Nie sadze zeby roznica byla duza, po prostu mysle ze lepiej przelatac na polsyntetyku wiecej niz 200 km :) Jak nie chce ci sie wymienia to jezdzij, w koncu on tez ma baze mineralna. A jak silnik sie sprawuje ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 9 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 (edytowane) wręcz rewelacyjnie :) nie myslałem ze będzie tak ładnie działał. Cała góra w końcu nowa, łącznie z łańcuszkiem nierządu.Zresztą ja go w ogóle nie używam w terenie, to sądzę że podziała raczej długo. Łańcuszek rozrządu był jeszcze oryginalny, a silnik nie rozbierany. Edytowane 9 Września 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 (edytowane) jezdzij normalnie ale unikaj miasta, jak go wezmiesz na 2-3 200km wypady to bedzie znacznie lepiej niz telebotac sie po miescie, pelen zakres obrotow, nie przeciazac, nie przegrzewac i bedzie ok :smile: ciesze sie ze ci sie wszystko ladnie udalo i zycze pelnej bezawaryjnosci sprzetu :smile: Edytowane 9 Września 2008 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.