Skocz do zawartości

Problem ze sprzęgłem? CBR 954 RR


Vector
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dużo, dużo lepiej, ale nigdy nie działała tak dobrze jak w obecnym Suzuki :icon_mrgreen:

 

W Suzuki to same stuki a Honda to legenda :biggrin: :wink:

 

:flesje:

 

Nie znam chyba nikogo kto do CBR stosował by inny olej niż 10/40 ,a bieg 1 załączasz z luzu czy z 2,3?

 

Chodziło o różnicę w działaniu skrzyni na półsyntetyku 10w40 i pełnym syntetyku 10w40.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło o różnicę w działaniu skrzyni na półsyntetyku 10w40 i pełnym syntetyku 10w40.

 

Dla zębatek nie ma to żadnego znaczenia który z nich zastosujesz ale ma duże znaczenie dla tarcz sprzęgłowych bo nie wszystkie współczesne silniki mają tarcze przystosowane do współpracy z olejem syntetycznym.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło o różnicę w działaniu skrzyni na półsyntetyku 10w40 i pełnym syntetyku 10w40.

 

Dla zębatek nie ma to żadnego znaczenia który z nich zastosujesz ale ma duże znaczenie dla tarcz sprzęgłowych bo nie wszystkie współczesne silniki mają tarcze przystosowane do współpracy z olejem syntetycznym.

Myślałem że cosik kombinowane było z lepkością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze muszę poczytać o lepkości olejów, może gdzieś znajdę który będzie lepszy

 

 

 

O teście olei motocyklowych można poczytać TU.

 

 

 

Nie znam chyba nikogo kto do CBR stosował by inny olej niż 10/40 ,a bieg 1 załączasz z luzu czy z 2,3?

 

Ja jeżdżę obecnie na Mobil 1 Racing 4t i on ma lepkość 15W50 - syntetyk. Skrzynia pracuje przyjemniej niż na 300V 10W40.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jeszcze mam coś do powiedzenia w tym temacie :bigrazz:

 

Magia olejowa potrafi zaskoczyć.

 

Stwierdziłem sobie przed wymianą oleju, że dlaczego mój Blady ma nie dostawać wszystkiego co najlepsze. Więc nabyłem Motula 300V.

 

Jestem w szoku :icon_eek: :eek:

 

Niewiarygodnie złagodzony efekt zapinania jedynki oraz przejścia z jedynki na dwójkę. Jestem pod ogromnym wrażeniem jak zmieniła się aksamitność pracy skrzyni biegów (zmiany biegów) na tym oleju - bajka :lalag: :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamietam takie cos w starach . to sie nazywało skrzynia bez synchronizatorów.moze i tobie ktos sprzedał moto ze skrzynią od stara :D

 

 

No technicznie na to patrząc to w motocyklach sa skrzynie kłowe czyli także bez synchronizatorów.... no patrz prawie jak w starze :D :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...