Vector Opublikowano 28 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 dużo, dużo lepiej, ale nigdy nie działała tak dobrze jak w obecnym Suzuki :icon_mrgreen: W Suzuki to same stuki a Honda to legenda :biggrin: :wink: :flesje: Nie znam chyba nikogo kto do CBR stosował by inny olej niż 10/40 ,a bieg 1 załączasz z luzu czy z 2,3? Chodziło o różnicę w działaniu skrzyni na półsyntetyku 10w40 i pełnym syntetyku 10w40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Chodziło o różnicę w działaniu skrzyni na półsyntetyku 10w40 i pełnym syntetyku 10w40. Dla zębatek nie ma to żadnego znaczenia który z nich zastosujesz ale ma duże znaczenie dla tarcz sprzęgłowych bo nie wszystkie współczesne silniki mają tarcze przystosowane do współpracy z olejem syntetycznym. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Chodziło o różnicę w działaniu skrzyni na półsyntetyku 10w40 i pełnym syntetyku 10w40. Dla zębatek nie ma to żadnego znaczenia który z nich zastosujesz ale ma duże znaczenie dla tarcz sprzęgłowych bo nie wszystkie współczesne silniki mają tarcze przystosowane do współpracy z olejem syntetycznym. Myślałem że cosik kombinowane było z lepkością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Jeszcze muszę poczytać o lepkości olejów, może gdzieś znajdę który będzie lepszy O teście olei motocyklowych można poczytać TU. Nie znam chyba nikogo kto do CBR stosował by inny olej niż 10/40 ,a bieg 1 załączasz z luzu czy z 2,3? Ja jeżdżę obecnie na Mobil 1 Racing 4t i on ma lepkość 15W50 - syntetyk. Skrzynia pracuje przyjemniej niż na 300V 10W40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 31 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 No i jeszcze mam coś do powiedzenia w tym temacie :bigrazz: Magia olejowa potrafi zaskoczyć. Stwierdziłem sobie przed wymianą oleju, że dlaczego mój Blady ma nie dostawać wszystkiego co najlepsze. Więc nabyłem Motula 300V. Jestem w szoku :icon_eek: :eek: Niewiarygodnie złagodzony efekt zapinania jedynki oraz przejścia z jedynki na dwójkę. Jestem pod ogromnym wrażeniem jak zmieniła się aksamitność pracy skrzyni biegów (zmiany biegów) na tym oleju - bajka :lalag: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 pamietam takie cos w starach . to sie nazywało skrzynia bez synchronizatorów.moze i tobie ktos sprzedał moto ze skrzynią od stara :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 pamietam takie cos w starach . to sie nazywało skrzynia bez synchronizatorów.moze i tobie ktos sprzedał moto ze skrzynią od stara :D No technicznie na to patrząc to w motocyklach sa skrzynie kłowe czyli także bez synchronizatorów.... no patrz prawie jak w starze :D :P Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 pamietam takie cos w starach . to sie nazywało skrzynia bez synchronizatorów.moze i tobie ktos sprzedał moto ze skrzynią od stara :D Merh z tego to ja sobie doskonale zdaję sprawę :bigrazz: Olej ma najwidoczniej ogromny wpływ na pracę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.