viperPL Opublikowano 13 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2003 ....ja tez myslalem ze polatam 1-2 sezony etką i kupie sobie cos lepszego hehe ale.. tak jakos sie przyzwyczailem do niej i ja odremontowalem na cacy. Z tym odlozeniem kasy to zalezy ile jej sie ma :D bo ja jak dorwe jakiegos grosza to odrazu po paliwko i do pelna ;-) z 3 dni jazdy i znowu trzeba zalac bo bak jak sahara wyglada ;-)))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 13 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2003 MZ 250 - mowie takprawie same plusy.niekoniecznie ETZ - a raczej odradzam etzety.coś starszego raczej. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepcio Opublikowano 13 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2003 Nigdy ETZ251 są to padliny wiem bo kumpel ma i ciągle cos robi, to co chwile instalacja mu się pali to , nie pali ,brak ładowania .I strach ja jeździć przednie koło ma lekkie bicie i miał spawaną główkę ramy ( wyczyny poprzedniego właściciela ) i jest dwuślad . No i silnik mała żywotność , i mówił ze potrafi wpierdolić nawet 5L na setkę . A co do CB to polecam osobiście mam Honde i to nie pierwszej młodości i nie mam z nią żadnych kłopotów .Decyzje pozostawiam tobie . Pozdrawiam PS. Wszystkie moto są Ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon.c Opublikowano 13 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2003 miałem 150 darłem ją ile się dało. Jeździłem cały rok :sezon lato jesień zima wiosna. Po 1,5 roku stwierdziłem że jest słaba. Spyliłem ją i miałem uskładane troche pieniędzy jakieś 500 mniej niż ty. Myślałlem o 251 ale nie mogłlem znaleźć takiej ok do 2000 tysiaków. Gdzieś kumpel wyczytał w gazecie że jest. Pojechaliśmy i co - była naprawde żyletka w 2 przez taką wioche przelecieliśmy jakieś 140km/h - móowimy zajebiście ale to tylko silnik reszta obita cała do malowania musiał bym do niej dołożyć jakie jesze 400 stuwy. Jak przeliczyłem do by mnie wyszła ponad 2 tyś. Pogrzebałem w ogłoszeniach i nic. Dowiedziałem się że na jakieś wiosce jakiś gościu ma 250. Pojechaliśmy paczymy stoi mówi że jest 1 właściciel i 8 lat już w szopie stoi. Wyciąglimy ją zalali i akm. podpieli i chwyciłlla .Orginalny lakier miałla tylko mie miałla obrotobierza i tarczy. Dałem za nią 600 zł. Wszystko w niej ok. Kupiłem drugą baz pp za 250 . W ferie poprzekładałem hamulec tarczowy i cały osprzęt wersji lux. wyszła mnie 900! i mam jeszcze w pizdu części i cały drugi silnik na chodzie! Stwierdziłem że dobrze zrobiłem bo 251 nie jest tak wygodna jak 250 i jeszcze mi kasa została. 150 jest na chwile bo puźniesz stwierdzisz że to nie ma takiego pałera jak powino mieć!Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RooSu Opublikowano 20 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2004 Ello. polecam etz 250. Jest długa (przez to troche brzydziej wyglada) ale jest stabilniejsza od 251 i warto założyć dobre gumy. Sam taka śmigam, zrobiłem nia koło 4000km (głównie na dalszych trasach) i nie sptawił mi żadnego problemu.Dałem za nia 1500zł ale jest w świetnym stanie. W sezonie jest ciężko kupić coś w przyzwoitym stanie za 1000zł. Pozdro i byle do wiosny!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrider Opublikowano 22 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2004 ja osobiscie nie bede porownywal jawy do mz , bo mz nie sprawdzilem w dluzszej eksploatacji ale jezdzac jawa calkiem ja polubilem , a takie rzeczy jak mityczne spalanie jawy to sa tylko bajki ,moja w miescie przy odpowiednim ustawinieu gaznika i zaplonu hajcuje ok 4/100km, na osiagi nie narzekam , prowadzenie tez moze byc , ale ogolnie motocykl na asfalty bo na miekkim strasznie przod ucieka . a i jescze jawa 350 ma jedna bardzo wazna zalete , ze egzemplarz w stanie bdb mozna nabyc za 1000zl a mz za tysiaka w podobnym stanie ciezko znalezc . a jezeli chodzi o awaryjnosc to mysle ze jest podobna jak w mz , ogolnie jak dbasz tak masz. i jawa dobrze przygotowuje do wiekszego moto , jak mialem okazje sie przymierzyc do gs 500 to gabarytowo czulem sie jak na motorowerze (przesiadajac sie z jawy).I zlitujcie sie , nie kazcie czekac koledze jeszcze jednego roku , bo ja np ledwo przezywam okres zimowy :buttrock: oby do wiosny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 22 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2004 ja osobiscie nie bede porownywal jawy do mz ' date=' bo mz nie sprawdzilem w dluzszej eksploatacji ale jezdzac jawa calkiem ja polubilem , a takie rzeczy jak mityczne spalanie jawy to sa tylko bajki ,moja w miescie przy odpowiednim ustawinieu gaznika i zaplonu hajcuje ok 4/100km, na osiagi nie narzekam , prowadzenie tez moze byc , ale ogolnie motocykl na asfalty bo na miekkim strasznie przod ucieka . a i jescze jawa 350 ma jedna bardzo wazna zalete , ze egzemplarz w stanie bdb mozna nabyc za 1000zl a mz za tysiaka w podobnym stanie ciezko znalezc . a jezeli chodzi o awaryjnosc to mysle ze jest podobna jak w mz , ogolnie jak dbasz tak masz. i jawa dobrze przygotowuje do wiekszego moto , jak mialem okazje sie przymierzyc do gs 500 to gabarytowo czulem sie jak na motorowerze (przesiadajac sie z jawy).I zlitujcie sie , nie kazcie czekac koledze jeszcze jednego roku , bo ja np ledwo przezywam okres zimowy :buttrock: oby do wiosny[/quote']Ej ale zauwaz ze ten topic zostal zalozony 2 lata temu :DD Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.