Jacek CRM250 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 NIe pamiętam, zeby ktos tu miał taki motocykl. Nie możesz regenerować starego wału? Co do wału z cr to na motorista.pl nie nawet częsci do crm i nie idzie porównać numerów katalogowych, ale cr ma prawdopodobnie całkiem inny silnik. Wg mnie pozostaje ci ebay bo w Polsce to rzadkie moto.Niestety nie da się zregenrować tego wału. Rozerwało blachę na kole. A w Serwisie hondy zawołali sobie za wał 3000zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MxFan Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Siemka, słuchajcie ile trzeba lać oleju do skrzyni tego przekładniowego, bo wiem że ma to być SYNTETYCZNY OLEJ 10W40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 750ml lecz nie jestem 100% pewny, masz okienko kontrolne to będziesz widział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MxFan Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 750ml lecz nie jestem 100% pewny, masz okienko kontrolne to będziesz widział.Dzięki za odpowiedź, a co do rodzaju oleju to jaki polecasz, bo sprawdziłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Dzięki za odpowiedź, a co do rodzaju oleju to jaki polecasz, bo sprawdziłeś? na pokrywie jest naklejka, zresztą jak za dużo wlejesz nic sie nie stanie wypluje odpowietrzeniem i tyle.......jak dobrze kojarze pisało 750ccm w mojej był motul transoil 10w40, ale to chyba przerost formy nad treścią.........na zimnym silniku i tak sprzęgło sie kleiło, więc myśle że przeciętny półsyntetyk styknie... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Ja też miałem Motul Transoil Expert 2t, lecz nie było żadnych problemów jak sklejone tarcze nawet po długim postoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amba Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Witam ślicznie wszystkich tutaj zebranych;d Mam skromne pytanie do was otóż jestem na kupnie enduro(będzie to moje pierwsze enduro które miałem "między nogami") i czy Honda CRM 125 to dobry wybór? Nie jest awaryjny? Będzie spełniał me potrzeby? Jazda do szkoły, wypady do lasu(przetrwa trudne tereny?), wyrywanie kocic heh..itp. Aktualnie zdaje na prawo jazdy kategorii A1 i będę mógł legalnie jeździć po mieście przynajmniej po części bo mam ograniczenie do 11KM :( ale ważne ze będę miał jakiś papierek uprawniający do jazdy. Więc proszę o doradzenie w owej kwestii:) A jak nie CRM to może jakieś inne enduro? No i dość poważny problem bo mam ograniczenie funduszowe..do 5000PLN- Wiem ze trudno zakupić jakiś dobry sprzęt za takie pieniądze i ze to drogi sport ale bogaty nie jestem a las ciągnie jak syrenka marynarza:) LwG!;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Amba Ogólnie rzecz biorąc to miałem taka hondę i przez cały okres użytkowania nie miałem żadnych problemów. Zrobiłem na niej ok. 15tys. km przez 3 lata, zaraz po kupnie zmieniłem tłok, na cylindrze był oryginalny nicasil z pomiarów wynikało zużycie mieszczące się w granicy błędu pomiarowego! sama wymiana tłoka była, jak się okazało, profilaktyczna gdyż na starym tłoku spokojnie można było jeździć. Zdarzyło mi się urwanie linki sprzęgła ale wiadomo jak się nie smaruje to prędzej czy później poleci.Co do spełnienia oczekiwań to moje jak najbardziej zostały spełnione, przy czym jazda po lasach i "terenie" szeroko pojętym dawała największą frajdę, na asfalcie najwięcej radości sprawiały kręte drogi. Sprzęty z tej samej klasy to wg mnie KTM LC2 125, Kawasaki KDX 125 (oba te sprzęty z tego co pamiętam mają aluminiowe wahacze tylne oraz obręcze kół Yamaha DT np tego nie ma ale głowy nie daje uciąć :P), klasa wyższa no to już będzie Aprilia RX, Husqvarna WRE, KTM EXC 125 z tym, że tu silniki są już bardziej wysilone.Cały problem polega na tym żeby wyrwać sztukę w dobrym stanie. Jeśli nie masz zaplecza ani czasu na naprawy itp. Kiedy ja szukałem mojej CRM oglądałem chyba ze 4 różne w różnych miejscach polski xD ceny od 3 do ponad 5 tys, i niestety po tym wszystkim co widziałem byłem zrezygnowany (najdroższa miała spawana półkę zawieszenia!, a reszcie trzeba było poświęcić bardzo dużo czasu i trochę pieniędzy). Jak będziesz szukać takiego motocykla to na pewno ktoś ci tu doradzi na co zwrócić uwagę w danym modelu. Daaawno nie odwiedzałem tego tematu wiec musiałem dużo napisać xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amba Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Dziękuje za odpowiedź;) Garażyk jak najbardziej posiadam, ogólnie lubię dłubać przy motorach więc z tym nie ma problemu:)..tyle ze mam w garażu zwłoki- skuter będę musiał coś z nim zrobić.. nie przetrwał mych testów (las, schody, dziury, błoto) Cóż przynajmniej uświadomiłem sobie ze skutery do takich rzeczy nie są stworzone..i dlatego postanowiłem coś bardziej przystosowanego do takich czynów kupić. Piszesz, ze może być trudno z odnalezieniem Hondzinki w dobrym stanie technicznym? To mnie pocieszyłeś..:D:D Rozglądałbym się za KTM'em ale w utrzymaniu on nie jest taki tani, jakbym przywalił w sosnę to chyba bym się na miejscu rozbeczał(i to nie z bólu:D):( Choć..przy każdym rozwalonym motorku bym się rozbeczał:P No nic..to będę dalej się rozglądał będę miał na uwadze każdy motorek który mi podałeś:) A jak się prześpię, postanowię co i jak- napiszę tu.:) Pozdrawiam;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 rok miałem crm- zajebiście wspominam w sumie :D mnie do szału doprowadzała charakterystyka-zero dołu, mega agresywna góra to było po części przyczyną jej sprzedaży teraz tak sobie myśle że winne było przełożenie po części-standardowe, druga sprawa to ja miałem źle spiłowany zawór wydechowy(zbyt duża odległość od tłoka) co też zapewne miało wpływ na oddawanie mocy, no i moduł sterujący zaworem wydechowym tv124-otwierający zawór tylko w 70%....drugi minus-spalanie w terenie to średnio 10/100....dostęp do części też niezbyt szałowy-to co pasowało z nsr to od ręki na allegro i dosyć tanio a reszta ciężko ASO i szukanie..... plusy-zajebiście bezawaryjny motocykl jak wezmę pod uwagę co ja z nią robiłem :D drobne usterki typu urwany kabelek, coś tam....jedyna powazna awaria-siadł tylni amortyzator po roku użytkowania ale sam sie o to prosiłem-to nie jest motocykl do skakania na torze MX, do tego złe lądowanie(na siedząco, na jedno koło ) i w końcu sie rozleciał..... tak jak pisze ukaszs2 crm ma masę osprzętu tuningowego w serii np felgi alu excela....crm ma ramę wzorowaną na cr 125, masz pozycję zbliżona do współczesnego hard enduro i fajny agresywny wygląd....dt 125 przy crm wygląda jak chopper niska długa :D crm ma lepszy zawias od dt... ja swoją kupiłem za ok 3 tys rocznik 92 na żeliwnej tuleji (niestety są tylko 2 nadwymiary tłoków, tutaj w dt lepiej bo 8...) i w sumie z droższych rzeczy zrobiłem profilaktyczną generalkę (tłok+szlif ok 450 zł ) i eksploatacyjne (klocki, napęd, opony, płyny) i lać i śmigać... mega uniwersalne moto-niby hard enduro (w tamtych czasach to było hard enduro )a jednak dwuosobowe z pełnym oświetleniem, stacyjką......w siodle dało sie wysiedzieć 50-60km bez postoju, jak się jeździło do 7 tys obr to potrafiła spalić 4/100.....z drugiej strony świetnie dawała sobie radę w terenie... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybusek Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 hej, też dodam coś od siebie ;) w tym roku kupiłem CRM125 na pierwszy (konkretnieszy) motocykl do lasu i jestem bardzo zadowolony, wszytko co pisali koledzy na gorze to 100% racji. Największa dla mnie wada to bardzo duże spalanie, w lesie jak chcesz poszaleć i kręcisz ja do końca weźmie min 10l. Co się z tym wiąże, a dla mnie jest to jeszcze większym problemem, w stosunku do spalania ma bardzo mały bak (chyba jakoś 8l). Powoduje to, że tak naprawdę boję się wyskoczyć gdzieś głębiej w las (a mam gdzie), bo cały czas mam w głowie, że braknie paliwa ... ja za swoją dałem 2.400, rocznik 96 i w sumie jestem zadowolony. Fakt, do tej pory włożyłem już w nia pewnie trochę ponad 1000, ale ostatnio siadło mi łożysko na wale. Generalnie uważam, że jeśli trafisz sztukę z prostą ramą, sprawnym amortyzatorem za nieduże pieniądze bierz w ciemno. Dolicz sobie od razu do tego wymianę góry silnika (szlif+wał) koło 600 jeśli na tulei i masz motor na 2 sezony. Tak jak pisali koledzy silnik jest praktycznie od NSR (bez rozrusznika) i to tego części jest full, znacznie gorzej jest z resztą części nie-silnikowych, ale kto szuka ten znajdzie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amba Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 To mnie coraz bardziej przekonujecie do Hondzinki:D Dość tania, mała awaryjność..dla mnie cud, miód i orzeszki ale odraza mnie fakt o tym spalaniu- więcej niż wielkość baku? Chyba bym musiał jeździć zawsze z dwulitrową butelką benzyny i olejem żeby robić mieszankę w lesie:P..A jak wygląda z osiągami? ile ujedzie? Przeczytałem teoretycznie ten cały temat..ale wolę się dopytać;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 bak ma 10l mnie jak latałem ,,łagodnie po asfalcie''+ostry off to średnia gdzieś wychodziła 7, jak strzeliłem sobie wycieczkę po czarnym 70-80km/h bez pałowania to 4/100 i to była dolna granica aczkolwiek to było zamulanie nie jazda :D a jak 100% ogień to 10-11 czyli bak nie starczał na 100km :D fabrycznie crm ma dozownik więc nie paprzesz się z mieszaniem-ale np w moim egzemplarzu dozownika nie było ktoś już wymonotował.... ale spalanie jest do przeżycia nadrabia praktycznie brakiem serwisu.....olej w skrzyni raz na rok (ok 35 zł ), filtr powietrza jak zajdzie potrzeba, no i reszta to zależy jak jeździsz... ja np rok prześmigałem na padniętym akumulatorze- motocykl ma zapłon CDI i odpala bez niego, w zasadzie jedynym minusem padniętego aku są nieświecące światła na postoju (CRM ma tak skonstruowana instalację że na zgaszonym silniku idzie zapalić każde światło- ewenement w tej klasy motocyklach nieraz sie przydaje jak szukasz czegoś w nocy w lesie :D.....w dt125 np mijania świecą tylko na zapalonym slinku).......przestrzegam jednak przed całkowitym wywaleniem aku-grozi spaleniem regulatora napięcia..... z amorami jest lipa......tylni używany jest nie do dostania trzebaby dosztukować z innego moto, albo regeneracja z przednimi też są jakieś jaja, uszczelniacze chyba tylko w ASO czy coś.... no i crm były blokowane i piszę to już któryś raz w tym temacie ale przypomne- jak masz moduł sterujący zaworem wydechowym TV124 to jedyną receptą na 100% oddławienie jest albo wywalić zawór albo zmiana modułu na TV78 a ten moduł jest prawie nie do kupienia..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszmotocykl11 Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Siema czy pasuje tłok od nsr 125 meteora do crm 125 jd10 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 pasuje Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.