bonio Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 no dla mojej CRM 1:40 to za mało.... ja leje ~1:35 czasem ciut mniej czasem ciut więcej.... przy 1:40 po ostrym przykatowaniu przytarła mi sie ;/ od tamtej pory leje wiecej... zeby nie było ze jeździłem na mixolu :P olej jaki leje to Midland 2T syntetyk... Jak odłączyłeś dozownik?Też sie zastanawiam nad robieniem mieszanki samemu bo obawiam się że dozownik może czasem zrobić niemiłą niespodziankę! A z tym większym przekrojem rurki w tłumiku przelotowym to nie będzie problemu?Silnik dobrze będzie działał?Nie uszkodzi się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Zwyczajnie :P odpiołem węzykod gaxnika i zaślepiłem .... natmiast z drugiej strony nei lałem oleju .... :P ale dobrze jest zapętlić, tzn węzyk od wejscia do pompki podpiąc do wyjsci apompki a do środka wlać oleju... wtedy dozownik będzie sobie chodził w kółko i sie nie zatrze a nie będziesz musiał nic wykrecać. od rurki ci się silnik nie popsuje :P może oc najwyżej trochę gorzej się zbierać ALE bardzo wątpię żebyś w ogóle poczuł różnice :) Będzie dobrze nie martw się :) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Można też zostawić dozownik, odłączając tylko kable od kostki która znajduje się pod bakiem. wcale nie dużo roboty i nie trzeba kombinować . A jakie fi rurki?. Może być 50 mm, i jeszcze jedno, w oryginalnym tłumiku musiał bym ją zespawać pod kątem ok. 15-20 stopni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 nie wiem jakiej średnicy jest wylot ale z tego co pamiętam to 5cm będzie za dużo to raz a dwa jak chcesz robić porządnie to powyginaj odpowiednio rurkę a nie będziesz załamania robił (pod kątem łaczył) kazde załamanie to opór gdzi epostanie zawirowanie a to ograniczy wylot gazów.... wszystko się liczy ;] poza tym chyba nie masz zamiaru spawać końcówki do dyfuzora??? a odnośnie dozownika to co ty pierdzielisz????? jakiej kostki do dozownika?????? może o linkę idąca do dozownika ci chodzi? dozownik nie ma żadnych elektrycznych połączeń wiec żadnej "kostki" pod bakiem do niego nie ma ;] .... druga rzecz ze odłączenie linki nie spełni zadania bo olej nadal będzie podawany (w małej ilości ) i w końcu jak się olej skończy po jakimś czasie dozownik się zatrze.... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonio Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 a odnośnie dozownika to co ty pierdzielisz????? jakiej kostki do dozownika?? Trochę koledze się pomieszało bo kabelki są ale od czujnika poziomu oleju! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 W takim razie zastosuję fi 30 mm,i nie będzie przyspawany tylko złączony stalową obejmą. A czy wata szklana nadaje się na wypełnienie tłumika? Coś tu nie kojarzę? Mógł byś mi wytłumaczyć dokładnie, bo zdemontowałem zbiornik na olej który miesza się z benzyną, odłączyłem 2 wężyki (jeden który idzie do gaźnika,a drugi pomiędzy gaźnikiem a pompką z prawej strony na silniku,pewnie wiesz o co mi chodzi) i jeszcze odłączyłem linkę przy "pompce". Może jakieś porady? W takim razie zastosuję fi 30 mm,i nie będzie przyspawany tylko złączony stalową obejmą. A czy wata szklana nadaje się na wypełnienie tłumika? Coś tu nie kojarzę? Mógł byś mi wytłumaczyć dokładnie, bo zdemontowałem zbiornik na olej który miesza się z benzyną, odłączyłem 2 wężyki (jeden który idzie do gaźnika,a drugi pomiędzy gaźnikiem a pompką z prawej strony na silniku,pewnie wiesz o co mi chodzi) i jeszcze odłączyłem linkę przy "pompce". Może jakieś porady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 15 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Mozesz tak jeździć ale najpewniej za jakiś czas zatrze ci sie pompka.... mozesz ją zdjąć ale problemem jest uszczelnienie otworu po uszczelniaczu albo ją zostawić i zapętlić ruch oleju w niej (wlot z wylotem a do srodka olej....) wata szlkana może być, ale ci ją wywali za jakiś czas.... podobno najlepsze do tłumika są metalowe zmywaki do naczyń ;) .... dobra jest tez taka wełna stalowa do szlifowania (ale najgrubsza)... policz co się taniej wyniesie ;) poza tym nie zapomnij o takiej budowie tłumika zeby można wkład wymienić bo na pewno się wypali za jakiś czas. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Zapętlić ruch oleju w niej ? Czy to znaczy że wszystko mam zostawić tak jak jest, oprócz wężyka który idzie od pompki do gaźnika( skierować go do zbiornika, tam gdzie jest czujnik poziomu oleju- obieg zamknięty) czy o to właśnie chodzi? O ile mi wiadomo to ta pompka ma trybik, tylko nie wiem dokładnie czy on jest metalowy czy z tworzywa sztucznego? :icon_question: :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 15 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Misiek jakbyś czytał wcześniejsze posty to byś wiedział co mam na myśli i nie, nie masz wężyka do zbiornika wsadzać ;/ to było by durne ;] Jak już to masz wężyki połączyć, wejście z wyjściem .... i wewnątrz tego wężyka masz mieć oliwę... trybik jest plastikowy... zobaczysz jak rozbierzesz silnik ;]... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 A więc zrobię tak zaleję wężyk olejem półsyntetycznym takim jak do silnika, bo chodzi tu tylko o smarowanie pompki . Mam prośbę jeszcze o jedno kiedy kupiłem Moto podpięte do gaźnika były tylko 2 wężyki- paliwo i właśnie ten od pompki, po prawej stronie, ale zostają jeszcze 2 po lewej :icon_question: :icon_eek: Został jeszcze ten pod gaźnikiem przez który spuszcza się benzynę , a mianowicie kiedy odkręcam kranik i daję ssanie to wtedy leje jak cho**ra z niego Kolega twierdzi że ten gruby wylot nad dźwignią zmiany biegów , a pod gaźnikiem to odpowietrzenie skrzyni biegów. Czy to prawda :icon_question: Bardzo bym prosił jeśli ktoś na schemat silnika, to niech da znać, nie chcę się zabierać za to, a potem rozkładać ręce. Z góry dziękuję :clap: :biggrin: Jackuzy dzięki za porady :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 (edytowane) Został jeszcze ten pod gaźnikiem przez który spuszcza się benzynę , a mianowicie kiedy odkręcam kranik i daję ssanie to wtedy leje jak cho**ra z niego Kolega twierdzi że ten gruby wylot nad dźwignią zmiany biegów , a pod gaźnikiem to odpowietrzenie skrzyni biegów. Czy to prawda :icon_question: Bardzo bym prosił jeśli ktoś na schemat silnika, to niech da znać, nie chcę się zabierać za to, a potem rozkładać ręce. Z góry dziękuję :clap: :biggrin: Jackuzy dzięki za porady :clap: Jak ci leje się z niego tro jest źle... ssanie nie ma nic do ilości paliwa w komorze.. rozbierz gaźnik i wyreguluj poziom paliwa w komorze pływakowej!! rurka idąca od karteru to odpowietrzenie skrzyni... a do rurki pompki nalej trochę oleju do mieszanki bo takim olejem jest smarowana pompka i nie kombinuj ;] Sciagnij sobie serwisowkę! będziesz miał wszystko.... jak nie wiesz z kąd poszukaj w temacie! Edytowane 16 Lutego 2010 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Spoko serwisówkę już znalazłem :biggrin: po francusku, i to nawet z wirusem :icon_twisted: . Dzięki, w razie czegoś będę pisał. Z ciekawości odkręciłem wczoraj dyfuzor, i tak się zastanawiam czy to jest blokada czy nie? A mianowicie tuleja o długości ok. 5 cm, a za nią siatka nierdzewna, też wyprofilowana. Czytałem już wcześniej to co koledzy pisali na forum ,tylko że tam oni mieli przyspawane 3 spawami--------- WYWALIĆ TĄ TULEJĘ I SIATKĘ? :icon_question: Mam trochę pęknięty karter przy pompce płynu chłodniczego. Czy można to z zewnątrz trochę pospawać? :icon_question: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonio Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Orientuje się ktoś ile oleju powinno się nalać do przedniego zawieszenia? Wiem, że ilością oleju reguluje się twardość zawieszenia ale nie wiem jakie jest minimum, które musi być zachowane ani max, który nie może być przekroczony! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Ilością oleju nie reguluje sie twardości lecz jego gęstością, oleju leje sie tyle ile zaleca serwisówka, jeżeli nie masz daj e-maila to ci prześle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Damiano mógł byś mi przesłać tą serwisówkę na maila, bardzo byś mi pomógł. :notworthy: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.