Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie CRM 125/250


Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Dosłownie stronę wcześniej było pytane. Czytać milordzie.

 

 

Tak śmiało kupuj cylinder z NSR to jest to samo. Tylko sprawdz czy masz gilardolini 1 czy 2 i kup taki sam, żeby zawór i łopatki spasowały z twojego. Bo przeważnie sprzedają bez.

Edytowane przez Shinigami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam, jestem nowy na forum, ale hondę posiadam już 1,5 sezonu. Jak ktoś miał by jakieś pytania to smiało pisać, ponieważ bardzo dokładnie zapoznałem się z tym motocyklem :) wiem o nim b.dużo :biggrin:

Ogólnie dobra honda spokojnie wykosi dt'ki czy coś innego. Mocą jest porównywalna do full crossa 125 2t na tuleji (mój kolega ma cr 125, więc wiem co piszę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mocą jest porównywalna do full crossa 125 2t na tuleji

 

już bez przesady :D też miałem crm 125 chyba 2 lata , byłem zadowolony i polecam , ale gdzie jej do crossowej sety , charakterystyką to może tak bardzo słaby dół , wściekła góra i bardzo odczuwalny strzał mocy , ale mocą daleko , prawdopodobnie twój kumpel ma jakąś tą cr zajechaną albo źle wyregulowaną....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem dobra honda crm, czyli na nikasilu, najlepiej z nowym tłokiem i łozyskami w silniku. Mam przełożenie 12/48 vmax okolo 110km/h i uwież mi że jeździło podobnie. I tak, cr'ka z 2002roku, na tuleji i nie najlepszą kondycją (nie mylić do remontu), ale głownie chodzi mi o to że podczas kupna full crosa bardzo żadko znajdziesz na nikasilu, ponieważ komplet góry silnika do cr z salonu kosztuje 2976zl, gdzie do crm'ki za około 1600zl.



a ile tego oleju się miesci w skrzyni???? 1 litry wystarczy? i jaki kupic? bo jade na miasto

 

Trochę za późno, ale na przyszłość.

Do wymiany 700ml, a 750ml gdy mieliśmy rozłożony silnik

Edytowane przez Slawekgo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem z moją crm. Wydaje mi się że za bogata mieszanka, przerywa na wolnych obrotach i nie chce się wkręcić na wysokie obroty na 1 biegu daje redę na 2 i wyżej już jest co raz gorzej. Mam nowy filtr powietrza ale zauważyłem że lepiej chodzi bez niego. Dysze jakie są w gaźniku to 142, 65, 45 świeca jest czarna. Moje pytanie to jak zubożyć mieszankę żeby dostawał więcej powietrza bo śrubą do regulacji powietrza nie bardzo się cokolwiek da wyregulować. i jaki powinien być poziom paliwa w komorze pływaka. W serwisówce znalazłem coś 13.5mm? Nie wiem czy jest to poprawny poziom gdyż w nsr jest 24 mm i taki mam aktualnie ustawiony. Iglica na 3 rowku od góry. Ew jak ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co sprawdzić to prosiłbym o podpowiedź. Zauważyłem jeszcze że oring od dyszy ssania tan co jest w komorze pływakowej jest lekko zniszczony czy to może być też przyczyna? Dzięki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu ty :D. jak wiesz jakie masz dysze to prawdopodobnie wyczyściłeś gaźnik. Umiesz go regulować? Przeczytaj poradnik na forum nsr. Bardzo ciężko się reguluje, śrubka od mieszanki nie widać jak zmienia się mieszanka. Przecież masz drugi gaźnik to dlaczego nie spróbojesz przełożyć tego oringu, być może on coś wali w chuia, a jak nie ma takiego oringu, to może cale ssanie przełóż, albo znajdź tego oringa. Zobacz czy szczelne są membrany, czy gaźnik nie ciągnie lewego powietrza np. od tej dziurki co ma iść wężyk od dozownika. Choć jak tak czytam wszystko to wydaję mi się że nowa świeca BR9ECS powinna pomóc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No witam cię Sławek :) no jak widzisz walczę ciągle. Właśnie nie mam 2 dyszy od ssania no ale coś pokombinuje z tym oringiem. Może zamówie zestaw uszczelek z tej strony co mi podesłałeś na nsr. Przełożę święcę jutro zobaczę. Bo muszę amor zmienić mi cały olej się z niego wylał i nie ma w ogóle tłumienia. Nie wiecie ile kosztuje regeneracja tylnego amora? Kupiłem jakąś używkę za 100 zł jutro się okaże co to jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

regeneracja koło 300 zł ale to tak pi razyy drzwi zależy od konkretnego przypadku...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam Forumowiczów i użytkownikow Crm-ki :)
wiec tak kupiłem uszczelniacze do lagów i teraz tak kupilem olej 10W ile wchodzi w jedna lage bo nie moge nigdzie znalesc a ksiazke serwisowa mam po francusku :)
a drugie pytanie jaka swiece slyszałem o swiecach specjalnych do 2-suwów o szybszym skoku iskry jest cos takiego i jaka i gdzie mogłbym kupic .

i na jakich zebatkach najlepiej chodzi mam 44 z tylu a przod nie wiem nawet musze spojrzec i zbiera sie bardzo zwawo i v-max 130

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...