superbike Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 czesc- mam proste pytanie---- co sie stanie?- chce pozbawic membrany tych dwoch odgietych blaszek (stalowych)- i pozostawic tylko te ktore pracuja.----- jak to wplynie na prace silnika (rv4ap)--- polepszy czy pogorszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Pytanie - po co?? Chcesz poprawiac fabryke?? Watpie, zeby montowali cos co do niczego nie sluzy. Radze nic nie modyfikowac, bo mozesz sobie ladnie popsuc prace silnika. Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_afri Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Najpierw dowiedz się ile kosztuje nowa membrana zanim rozpoczniesz eksperymenty :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Nie, najpierw poszukaj nowego wału korbowego i tłoka oraz zapytaj o cenę naprawy cylindra. Jeśli Cię stać to usuń blaszki. Spowoduje to zmianę charakterystyki silnika oraz pęknięcie listków zaworu. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Boyesen robi listki do wyczynów gdzie jest napisane,że należy wyjąc blaszki ograniczające :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superbike Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 no wlasnie--- zerkalem na moja membrane i mysle ze przez te dwie blaszki niedostatecznie otweraja sie listki --- ktos juz poruszal podobny temat na forum i pisal iz dobrze jest podgiac te blaszki i napewno pozytywnie plynie to na prace silniczka- ale jet jedno ALE - jak je podegne minimalnie to membrana nie wlazi mi juz do cylindra.---- tak wiec pozostanie mi tylko na probe zdjac i zobaczec co sie stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 nie musisz tego robic, ja zrobilem taki eksperyment tydzien temu i dzis go zakonczylem. po zdjeciu oogranicznikow membran moto wkrecalo sie na poczatku lepiej i wyzej na obroty ale po kilkudziesieciu kilometrach membranki przestaly byc juz idealnie proste i nie domykaly sie szczelnie co spowodowalo ze moto stracilo na mocy, szczególnie dół, teraz zalozylem z powrotem ograniczniki i od samego odpalenia widac poprawe:) z silnikiem absolutnie nic sie nie stało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Boyesen robi listki do wyczynów gdzie jest napisane,że należy wyjąc blaszki ograniczające :buttrock: Być może, jednak w tej Aprilii na pewno nie ma listków Boyesena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superbike Opublikowano 5 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 ja w koncu juz nic z tego nie wiem--- w moim silniku RV4 jest membrana - a moj znajomy jej nie ma (http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/Af1,Europa,50/36140) tez silnik RV4-zerknijcie na foto z silnikiem.--- i chlopak smiga bez membrany i nic mu sie nie dzieje --- moto fajnie chodzi , sie zbiera , a moj ma dziwnego dola (dziura) do 6tys/obr,----- i co o tym myslec? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 ja w koncu juz nic z tego nie wiem--- w moim silniku RV4 jest membrana - a moj znajomy jej nie ma (http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/Af1,Europa,50/36140) tez silnik RV4-zerknijcie na foto z silnikiem.--- i chlopak smiga bez membrany i nic mu sie nie dzieje --- moto fajnie chodzi , sie zbiera , a moj ma dziwnego dola (dziura) do 6tys/obr,----- i co o tym myslec? :bigrazz:moze smiga bez ogranicznikow a nie bez membrany, bo bez mebrany nie odpali nawet, a bez ogranicznikow pojezdzi dopoki te listki nie odegną się i nie zaczna wpuszczac czesc mieszanki z powrotem do gaznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superbike Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 no wiem co znajomy ma w aprili- nawet sprawdzil dla mnie to czy ma membrane- i nic nie ma --- od cylindra kruciec i gaznik- membrany brak- i apka smiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.