swiatex Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Na 2 sezony starczy smile.gif Zależy jak jeździsz. Wiecie co? Proponuje zakupić licznik mtg, dla świętego spokoju:) i wszystko będzie jasne. A domniemania czy 2 sezony czy jeden to można między bajki wsadzić bo jeden będzie jeździł 4 razy w tygodniu a jeden raz na 2 tyygodnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 a zalózmy ze moto nie ma super kompresji... a w zwiazku z tym mam pytanko... Czy trzeba wymieniac tlok czy moze wystarczy wymiana samych piersieni :icon_biggrin: a jaki jest wogole przyblizony koszt takiego remontu :icon_mrgreen: :notworthy:NO tlok pewnie z 600zl samych pierscieni nei radze wymieniac bo to nei ma sensu. Jak robic to wszystko. No i nie wiadomo czy to tuleja czy nicasil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chlorek Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Czemu wymienianie samych pierscieni nie ma sensu?? Moge prosic o wyczerpujaca odpowiedz ;) :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukikmx Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Czemu wymienianie samych pierscieni nie ma sensu?? Moge prosic o wyczerpujaca odpowiedz ;) :rolleyes: 2t 500 pedarda, ale dla mnie 4t ;) . jak zacznie twoje moto palić jak wsk to czas na zmiane pierścieni -tłóka też ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 bo jak tłok się rozleci to narobi niezłego zamieszania w komorze spalania... W 2T tłok po prostu trzeba co jakiś czas wymienić bo pracuje on w bardzo ciężkich warunkach i się zużywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Czemu wymienianie samych pierscieni nie ma sensu?? Moge prosic o wyczerpujaca odpowiedz :buttrock: :icon_eek: Bo efekt będzie bardzo krótkotrwały. Oba podzespoły są zużyte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Noo to ładnie zaszalałes ;) 500 2T na pierwszego crossa :icon_eek: Jechałem na rm500 i to jest wręcz niemożliwe do ograniecia :buttrock: Kolega który to miał w krótkim czasie sprzedał i wsiadł na LC4 600, bo mowił ze to sie do jazdy enduro po lasach nie nadawało kompletnie. I miał racje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Czemu wymienianie samych pierscieni nie ma sensu?? Moge prosic o wyczerpujaca odpowiedz smile.gif buttrock.gif 1.jak wiadomo w dwusuwie wyciera sie jajo tzn gładz cylindrowa z jednej strony wyciera sie mniej z drugiej bardziej i dlatego jak wiadomo pierścienie są okrągłe i nie uszczelnią takiego ,,wytartego na jajo'' cylindra 2.w fullcrossach tłok pracuje w ekstremalnych warunkach coś jakbyś stał sobie w miejscu i cały czas by cie kopali w d***e :biggrin: w końcu z bólu skonasz nie ?? :biggrin: no więc w tłoku występuje zmęczenie materiału i zdarzają sie przypadki że tłok pęka lub urywa sie kawałek płaszcza i robi sieczke w cylindrze.......3.tłok też ulega odkształceniom od temperatury i naprężeń...... ogólnie to jest full i nie ma że boli ja też kiedyś płakałem ale mówie do zarżnięcia to można jeździć wska czy komarkiem nie wyczynem.........i nie ma co płakać lepiej zmienić tłok za 500 zł niż tłok pęknie i skasuje ci garnek na nicasilu warty 1000 zł i wtedy nawet jask wbijesz tuleje to masz koszt 500+350 =850 zł 500 a 850 chyba robi róxnice :biggrin: ?? Jechałem na rm500 i to jest wręcz niemożliwe do ograniecia mrugacz.gif kwestia gustu :bigrazz: do enduro przeprawowego napewno sie nie nadaje bo strasznie wyrywa na koło cięzko podjechać pod stromą góre czy np przejechać przez bagno/rzeczke (odrazu sie zakopuje) natomiast dla traktujących enduro jako zabawę to świetna adrenalina :wink: z taką cr500 jest jak z ładną dziewczyną wyniszcza cie psychicznie fizycznie finansowo a ty i tak chcesz ją ujeźdzać :biggrin: PS to twojego kolegi RM stał na allegro ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekmx8 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 cholerek podaj numer gg bo mam troche gratów poremontowych do kx. jak cos potrzebujeswz to pisz. pierścienie korbe czy co tam chcesz a jak potrzebujesz nówki graty to moge załatwic tłoka wiseco za 200zl. przepraszam za pisownie, ale ta odpowiec ma treść a s*am na ortografie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chlorek Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Szukam informacji na temat zaworów wydechowych w dwusuwach. Jak je eksploatowac? :biggrin: :( Czy może trzeba je jakośregulowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Trzeba. CO jakis czas wymiana uszczelnaiczy w zworze. I regulacja jak moto sie zle zbiera. Ma sie otwierac w gorej parti obrotow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chlorek Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Duzo jak narazie to mi nie mówi :) , ma ktos moze jakiegos manuala? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.