Skocz do zawartości

kawasaki vulcan VN 2000 czy honda VTX 1800


Krystian
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no to fakt ale czy inne marki nie robia podobnie... pozatym na zywo w ruchu prezentowal sie bajecznie.. gosciu w czarnym brain capie, wolne wydechy i ta lampa przechodzaca w stacyjke...

o ile intruder 1500 to nieporozumienie z wygladu jak dla mnie - ta kanapa...

vtx 1800 tez mi sie nie podoba, chociaz jest napewno ladny i robi wrazenie no i honda, ale jednak jakos mi sie nie podoba

yamaha ta midnight star cos w sobie ma, tylko te pasy zebate jakos jak znajomy pokazywal swoj co w nim ma powbijane no i majac juz kardana troche, to stwierdzam ze chyba na moto bez kardana sie nie przesiade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M834709 ...to tak na marginesie...

 

Witam. Parę słów o VN-ie... Faktem jest że pali mało jak na taką masę: ok.6-7 litrów. Bardzo wygodny dla kierowcy i pasażerki-super! Szybkość podróżna w granicach 140km/h to bajka...można zasnąć...:biggrin: Trudno pisać że wszystko jest naj..., ale jak do tej pory nie ma w nic "bee"... Swietnie wygląda, nie ma ich zbyt wiele, 2053ccm pod bakiem, głośny wydech bardzo wskazany, śmieszna obsługa...olej i co...?...ew. świece... Co więcej chcieć? Świetne prowadzenie..."nie wali się" w powolnych zakrętach, 103KM dają rade i jak trzeba to 200km/h też pewnie zrobią...tylko komu to potrzebne...? Kufry, walizki...nie ma problemu-patrz foto-wszystko OK. Koniecznie model z LAMPĄ SOCZEWKOWĄ...bo ma "to coś" czego zwykły nie ma... Szyba musi być-wiadomo-żadna mucha w zęby nie trafi...i można jechać na koniec świata!!!

 

OK-są inne, może piękniejsze motocykle...(dosiadałem Virago 1.1, Driftera 800, Maen Streaka 1500, Wildka 1600...kolega ma Rocketa 2.3 :buttrock: ...)...VTX-klasa...daje rade! Cóż..., ale "król jest jeden"-...VN-2000...-jak mówią z uśmiechem moi znajomi!!! Fajne to jest-bo nie da się pomylić tego sprzęta z niczym innym-ma swój styl i basta! Spróbowałem i potwierdzam dobre opinie o VN-ie, a co ważne-jest to inne moto niż "stare" VN-y. Tu Kawasaki postarało się i zrobiło skok technologiczny-to nie jest lifting! To jest skok epokowy w modelu VN. Fajne, duże moto i myślę że wstydu Tobie nie przyniesie-POLECAM.

 

...a dlaczego chcę sprzedać VN-a...??? Głupie pytanie...i nie potrafię odpowiedzieć.

Większym problemem jest to że jeżdżę z żonką, a dla niej nie ma innego bardziej wygodnego motocykla...i będzie kłopot, bo kupiłem GTR-a 1400...ale to jest zupełnie inna bajka...i co?...mam go sprzedać?...sam nie wiem jak rozegrać sprawę...pewnie zima nas pogodzi.

 

Zapraszam na MOTO-BAZAR do Wrocławia 21.09. to pogadamy. Powodzonka!!!

 

tel: 602295746 ADAM

ADAM - BMW 1300 GT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hmmmmmm, ja mam VTXa 1800C, jakiś czas temu (jak go kupowałem) też miałem problem z wyborem motocykla. Teraz już wiem że VTX jest bezawaryjny, bardzo dobrze wykonany, ma zdecydowanie wystarczającego kopa, prowadzi sie świetnie, nie mam żadnych problemów z manewrowaniem (trzeba jednak brać pod uwagę dużą średnicę zawracania),ma super hamulce - DUAL CBS, dźwięk silnika niepowtarzalny. Ogólnie, jak dla mnie "miodzio".A co do Vn, to mnie osobiście linia CLASSIC już się opatrzyła i szukałem moto trochę bardziej zadziornego. Zastanawiałem się nad Suzi M1800R, niestety jest to model dość świerzy i w związku z tym ceny jak dla mnie zbyt wysokie. Kończąc w myśl starej zasady że każdy swoje chwali oczywiście polecam VTXa 1800 w wersji C. :smile: Dla zainteresowanych wrzucam link do mojego moto na Youtube http://pl.youtube.com/watch?v=rEHemJwsMfw . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VN :buttrock: . Argumenty na jego korzyść są powyżej.

Podobno na nowy sezon ma być coś nowego o pojemności między 900 a 2000.

pzdr

Edytowane przez Igor

Znawcy mówią, że znacznie zabawniej jest najpierw się kochać, a potem zadawać pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre :icon_rolleyes:

 

Myślałem, że głosy będą podzielone a tu VN góruje :icon_twisted:

 

Niedawno byłem na zlocie w Dąbiu koło Zielonej Góry. Myślałem, że będę mógł porównać oba sprzęty ale niestety VN-a się nie dopatrzyłem. Za to żonka ino kwiczała na widok VTX :icon_twisted:) Żałuje bo dziewczyna niema odniesienia i teraz tylko VTX jej w głowie. Muszę zabrać ją gdzieś do salonu Kawasaki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi sie wydaje, ze VN goruje bo VTX jest poprostu starszy i sie opatrzyl. Jest tego mnostwo na sprzedaz i w pewnym sensie przystal byc motocyklem wyjatkowym. Na poczatku jak sie nikomu nie snilo o silniku 1.8 w moto to wszyscy sie rozplywali nad VTX tak jak teraz sie spuszczaja nad VN czy Rocketem. Tak to juz jest, ze czas jest nieublagalny dla designu i technicznych aspektow motocykli. Za chwile jakas firma wypusci cos o pojemnosci 2.1 lub lepiej i znow beda achy i ochy. W ostatecznosci pozostaje Boss Hoss jak ktos ma kompleks malego fiutka.

Wbrew pozorom ten wyscig zbrojen chyba niebardzo sie przysluza rynkowi moto. Kiedys pamietam jak latajac na AWO 250 silnik z Urala byl dla mnie potega bo mial 650 pojemnosci i snil mi sie po nocach. Dzis moj sprzet ma wiecej w jednym cylindrze ale te ogromne silniki powoli wypieraja mniejsze konstrukcje. Dzis potencjakny nowy rider nie mysli/ marzy o 600ce no bo kurcze kumple maja co najmniej 1.1 jak nie duzo wiecej wiec jak tu z 600 wyskoczyc. To czy da se rade z ponad 300 kilowa krowa bez tego "treningu" na 600 to juz malo wazne.

Sadze, ze jeszcze troche a pojawi sie jakis nowy model VTX zapewne jeszcze wiekszy, mocniejszy itd. i uzytkownicy wpadna w blady zachwyt dopuki konkurencja nie wyskoczy z czyms jeszcze mocniejszym i tak w kolo. Juz taka ludzka natura.

Ja nie wybralem zednego z tych modeli chociaz mialem taka mozliwosc. Dlaczego? Mozna by wiele powodow wymieniac ale wymienie podstawowy - nie sa w moim guscie i tyle.

Pzdr.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie sa w moim guscie i tyle.

Masz rację o gustach się nie dyskutuje, każdy woli co innego,ale wracając do tematu opatrzenia, to przecież w moto można wiele elementów pozmieniać aby stał się indywidualnym i jedynym w swoim rodzaju. No tak już jest że społeczeństwo się bogaci i coraz więcej "wiary" stać na nowsze i droższe motocykle. Rynek motocyklowy w Polsce rozwija się ostatnio bardzo dynamicznie i bardzo szybko na ulicach przybywa nowych motocykli. Stąd bierze się tak zwane "opatrzenie". Jedynym sposobem na to aby wciąż być jedynym w swoim rodzaju jest oczywiście coustoming. Za zachodnią granicą to jest bardzo popularne,a u Nas dopiero raczkuje,ale miejmy nadzieję że i to dotrze do Nas szybko,a wtedy na ulicach i zlotach będziemy sie oglądać za "supersprzętami". :icon_rolleyes: Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:lalag: :wink: Increasing your engine or rear tire size wil not compensate for the lack of penis size :wink:

 

Pompka - zalamales mnie. A ja tak w te 1.7 w moim sprzecie wierzylem.:)

Zartuje. :icon_mrgreen:

 

 

Masz rację o gustach się nie dyskutuje, każdy woli co innego,ale wracając do tematu opatrzenia, to przecież w moto można wiele elementów pozmieniać aby stał się indywidualnym i jedynym w swoim rodzaju. No tak już jest że społeczeństwo się bogaci i coraz więcej "wiary" stać na nowsze i droższe motocykle. Rynek motocyklowy w Polsce rozwija się ostatnio bardzo dynamicznie i bardzo szybko na ulicach przybywa nowych motocykli. Stąd bierze się tak zwane "opatrzenie". Jedynym sposobem na to aby wciąż być jedynym w swoim rodzaju jest oczywiście coustoming. Za zachodnią granicą to jest bardzo popularne,a u Nas dopiero raczkuje,ale miejmy nadzieję że i to dotrze do Nas szybko,a wtedy na ulicach i zlotach będziemy sie oglądać za "supersprzętami". :bigrazz: Pozdro

 

Zgadzam sie z Toba. Sam mam kumpli na takich VTXach, ze chyba od razu bys sie chcial zamieniac...:)

Te mi sie nawet podobaja (opony 250, silniki z pc i innymi bzdurami, kola rc components itd. itp.) To bylo to co sprawilo, ze nie wybralem VTXa - musialbym go kompletnie przerobic aby mi sie zaczal odpowiednio podobac, a to z jednej strony mnostwo kasy, a z drugiej strony masz motocykl 1 osobowy i nadajacy sie do turystyki wokolokominowej...:) Wrazenie jaki taki sprzet robi jest ogromne ale niestety to nie zawsze wszystko co sie liczy.

Pzdr.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Witam zamierzam kupić choppera i się zastanawiam nad tymi 2 maszynami co s podane w temacie ale zabadzo nie wiek który był by lepszy wiec chciałem zapytać tych co maja wiekrze doświadczenie w temacie.

Honda VTX 1800 c 2006r v kawasaki vulcan 2000 2006r

Prosze o wypisanie zalet i wat tych 2 modeli

bardzo dziekuje za odpowieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zamierzam kupić choppera i się zastanawiam nad tymi 2 maszynami co s podane w temacie ale zabadzo nie wiek który był by lepszy wiec chciałem zapytać tych co maja wiekrze doświadczenie w temacie.

Honda VTX 1800 c 2006r v kawasaki vulcan 2000 2006r

Prosze o wypisanie zalet i wat tych 2 modeli

bardzo dziekuje za odpowieć.

WITAM-niedawno sie tu zarejestrowalem :buttrock: ja mam model 2004 jestem zadowolony , vn-2000 jest to :buttrock: mam przejechane 54.000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...