hary kapuchan Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 mnie troszkę irytuje ilość cześci zaczerpniętych z np. vn1600 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 no to fakt ale czy inne marki nie robia podobnie... pozatym na zywo w ruchu prezentowal sie bajecznie.. gosciu w czarnym brain capie, wolne wydechy i ta lampa przechodzaca w stacyjke...o ile intruder 1500 to nieporozumienie z wygladu jak dla mnie - ta kanapa...vtx 1800 tez mi sie nie podoba, chociaz jest napewno ladny i robi wrazenie no i honda, ale jednak jakos mi sie nie podobayamaha ta midnight star cos w sobie ma, tylko te pasy zebate jakos jak znajomy pokazywal swoj co w nim ma powbijane no i majac juz kardana troche, to stwierdzam ze chyba na moto bez kardana sie nie przesiade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAM 66-VN 2000 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M834709 ...to tak na marginesie... Witam. Parę słów o VN-ie... Faktem jest że pali mało jak na taką masę: ok.6-7 litrów. Bardzo wygodny dla kierowcy i pasażerki-super! Szybkość podróżna w granicach 140km/h to bajka...można zasnąć...:biggrin: Trudno pisać że wszystko jest naj..., ale jak do tej pory nie ma w nic "bee"... Swietnie wygląda, nie ma ich zbyt wiele, 2053ccm pod bakiem, głośny wydech bardzo wskazany, śmieszna obsługa...olej i co...?...ew. świece... Co więcej chcieć? Świetne prowadzenie..."nie wali się" w powolnych zakrętach, 103KM dają rade i jak trzeba to 200km/h też pewnie zrobią...tylko komu to potrzebne...? Kufry, walizki...nie ma problemu-patrz foto-wszystko OK. Koniecznie model z LAMPĄ SOCZEWKOWĄ...bo ma "to coś" czego zwykły nie ma... Szyba musi być-wiadomo-żadna mucha w zęby nie trafi...i można jechać na koniec świata!!! OK-są inne, może piękniejsze motocykle...(dosiadałem Virago 1.1, Driftera 800, Maen Streaka 1500, Wildka 1600...kolega ma Rocketa 2.3 :buttrock: ...)...VTX-klasa...daje rade! Cóż..., ale "król jest jeden"-...VN-2000...-jak mówią z uśmiechem moi znajomi!!! Fajne to jest-bo nie da się pomylić tego sprzęta z niczym innym-ma swój styl i basta! Spróbowałem i potwierdzam dobre opinie o VN-ie, a co ważne-jest to inne moto niż "stare" VN-y. Tu Kawasaki postarało się i zrobiło skok technologiczny-to nie jest lifting! To jest skok epokowy w modelu VN. Fajne, duże moto i myślę że wstydu Tobie nie przyniesie-POLECAM. ...a dlaczego chcę sprzedać VN-a...??? Głupie pytanie...i nie potrafię odpowiedzieć.Większym problemem jest to że jeżdżę z żonką, a dla niej nie ma innego bardziej wygodnego motocykla...i będzie kłopot, bo kupiłem GTR-a 1400...ale to jest zupełnie inna bajka...i co?...mam go sprzedać?...sam nie wiem jak rozegrać sprawę...pewnie zima nas pogodzi. Zapraszam na MOTO-BAZAR do Wrocławia 21.09. to pogadamy. Powodzonka!!! tel: 602295746 ADAM Cytuj ADAM - BMW 1300 GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gero3 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Hmmmmmm, ja mam VTXa 1800C, jakiś czas temu (jak go kupowałem) też miałem problem z wyborem motocykla. Teraz już wiem że VTX jest bezawaryjny, bardzo dobrze wykonany, ma zdecydowanie wystarczającego kopa, prowadzi sie świetnie, nie mam żadnych problemów z manewrowaniem (trzeba jednak brać pod uwagę dużą średnicę zawracania),ma super hamulce - DUAL CBS, dźwięk silnika niepowtarzalny. Ogólnie, jak dla mnie "miodzio".A co do Vn, to mnie osobiście linia CLASSIC już się opatrzyła i szukałem moto trochę bardziej zadziornego. Zastanawiałem się nad Suzi M1800R, niestety jest to model dość świerzy i w związku z tym ceny jak dla mnie zbyt wysokie. Kończąc w myśl starej zasady że każdy swoje chwali oczywiście polecam VTXa 1800 w wersji C. :smile: Dla zainteresowanych wrzucam link do mojego moto na Youtube http://pl.youtube.com/watch?v=rEHemJwsMfw . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 (edytowane) VN :buttrock: . Argumenty na jego korzyść są powyżej.Podobno na nowy sezon ma być coś nowego o pojemności między 900 a 2000.pzdr Edytowane 16 Września 2008 przez Igor Cytuj Znawcy mówią, że znacznie zabawniej jest najpierw się kochać, a potem zadawać pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Witam. Bylem w sobote na zlocie w Lubniewicach. I odpowiem tak - oba modele (VTX i VN) staly niedaleko siebie, ale na zdjeciach mam tylko VN-a. :buttrock: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian Opublikowano 17 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Dobre :icon_rolleyes: Myślałem, że głosy będą podzielone a tu VN góruje :icon_twisted: Niedawno byłem na zlocie w Dąbiu koło Zielonej Góry. Myślałem, że będę mógł porównać oba sprzęty ale niestety VN-a się nie dopatrzyłem. Za to żonka ino kwiczała na widok VTX :icon_twisted:) Żałuje bo dziewczyna niema odniesienia i teraz tylko VTX jej w głowie. Muszę zabrać ją gdzieś do salonu Kawasaki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 A mi sie wydaje, ze VN goruje bo VTX jest poprostu starszy i sie opatrzyl. Jest tego mnostwo na sprzedaz i w pewnym sensie przystal byc motocyklem wyjatkowym. Na poczatku jak sie nikomu nie snilo o silniku 1.8 w moto to wszyscy sie rozplywali nad VTX tak jak teraz sie spuszczaja nad VN czy Rocketem. Tak to juz jest, ze czas jest nieublagalny dla designu i technicznych aspektow motocykli. Za chwile jakas firma wypusci cos o pojemnosci 2.1 lub lepiej i znow beda achy i ochy. W ostatecznosci pozostaje Boss Hoss jak ktos ma kompleks malego fiutka. Wbrew pozorom ten wyscig zbrojen chyba niebardzo sie przysluza rynkowi moto. Kiedys pamietam jak latajac na AWO 250 silnik z Urala byl dla mnie potega bo mial 650 pojemnosci i snil mi sie po nocach. Dzis moj sprzet ma wiecej w jednym cylindrze ale te ogromne silniki powoli wypieraja mniejsze konstrukcje. Dzis potencjakny nowy rider nie mysli/ marzy o 600ce no bo kurcze kumple maja co najmniej 1.1 jak nie duzo wiecej wiec jak tu z 600 wyskoczyc. To czy da se rade z ponad 300 kilowa krowa bez tego "treningu" na 600 to juz malo wazne. Sadze, ze jeszcze troche a pojawi sie jakis nowy model VTX zapewne jeszcze wiekszy, mocniejszy itd. i uzytkownicy wpadna w blady zachwyt dopuki konkurencja nie wyskoczy z czyms jeszcze mocniejszym i tak w kolo. Juz taka ludzka natura.Ja nie wybralem zednego z tych modeli chociaz mialem taka mozliwosc. Dlaczego? Mozna by wiele powodow wymieniac ale wymienie podstawowy - nie sa w moim guscie i tyle. Pzdr. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 ...jak ktos ma kompleks malego fiutka.... :) :crossy: Increasing your engine or rear tire size wil not compensate for the lack of penis size :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gero3 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 nie sa w moim guscie i tyle. Masz rację o gustach się nie dyskutuje, każdy woli co innego,ale wracając do tematu opatrzenia, to przecież w moto można wiele elementów pozmieniać aby stał się indywidualnym i jedynym w swoim rodzaju. No tak już jest że społeczeństwo się bogaci i coraz więcej "wiary" stać na nowsze i droższe motocykle. Rynek motocyklowy w Polsce rozwija się ostatnio bardzo dynamicznie i bardzo szybko na ulicach przybywa nowych motocykli. Stąd bierze się tak zwane "opatrzenie". Jedynym sposobem na to aby wciąż być jedynym w swoim rodzaju jest oczywiście coustoming. Za zachodnią granicą to jest bardzo popularne,a u Nas dopiero raczkuje,ale miejmy nadzieję że i to dotrze do Nas szybko,a wtedy na ulicach i zlotach będziemy sie oglądać za "supersprzętami". :icon_rolleyes: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 :lalag: :wink: Increasing your engine or rear tire size wil not compensate for the lack of penis size :wink: Pompka - zalamales mnie. A ja tak w te 1.7 w moim sprzecie wierzylem.:)Zartuje. :icon_mrgreen: Masz rację o gustach się nie dyskutuje, każdy woli co innego,ale wracając do tematu opatrzenia, to przecież w moto można wiele elementów pozmieniać aby stał się indywidualnym i jedynym w swoim rodzaju. No tak już jest że społeczeństwo się bogaci i coraz więcej "wiary" stać na nowsze i droższe motocykle. Rynek motocyklowy w Polsce rozwija się ostatnio bardzo dynamicznie i bardzo szybko na ulicach przybywa nowych motocykli. Stąd bierze się tak zwane "opatrzenie". Jedynym sposobem na to aby wciąż być jedynym w swoim rodzaju jest oczywiście coustoming. Za zachodnią granicą to jest bardzo popularne,a u Nas dopiero raczkuje,ale miejmy nadzieję że i to dotrze do Nas szybko,a wtedy na ulicach i zlotach będziemy sie oglądać za "supersprzętami". :bigrazz: Pozdro Zgadzam sie z Toba. Sam mam kumpli na takich VTXach, ze chyba od razu bys sie chcial zamieniac...:)Te mi sie nawet podobaja (opony 250, silniki z pc i innymi bzdurami, kola rc components itd. itp.) To bylo to co sprawilo, ze nie wybralem VTXa - musialbym go kompletnie przerobic aby mi sie zaczal odpowiednio podobac, a to z jednej strony mnostwo kasy, a z drugiej strony masz motocykl 1 osobowy i nadajacy sie do turystyki wokolokominowej...:) Wrazenie jaki taki sprzet robi jest ogromne ale niestety to nie zawsze wszystko co sie liczy.Pzdr. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gero3 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Masz rację, takie przeróbki to niesamowita kasa, ale i tak jak piszesz ogromne wrażenie. Niestety na nasze (polskie) warunki finansowe to jest o wiele za drogie,ale może w końcu kiedyś dogonimy Europę :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jenyjny Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Witam zamierzam kupić choppera i się zastanawiam nad tymi 2 maszynami co s podane w temacie ale zabadzo nie wiek który był by lepszy wiec chciałem zapytać tych co maja wiekrze doświadczenie w temacie. Honda VTX 1800 c 2006r v kawasaki vulcan 2000 2006r Prosze o wypisanie zalet i wat tych 2 modeli bardzo dziekuje za odpowieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mietlef Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Witam zamierzam kupić choppera i się zastanawiam nad tymi 2 maszynami co s podane w temacie ale zabadzo nie wiek który był by lepszy wiec chciałem zapytać tych co maja wiekrze doświadczenie w temacie. Honda VTX 1800 c 2006r v kawasaki vulcan 2000 2006r Prosze o wypisanie zalet i wat tych 2 modeli bardzo dziekuje za odpowieć. WITAM-niedawno sie tu zarejestrowalem :buttrock: ja mam model 2004 jestem zadowolony , vn-2000 jest to :buttrock: mam przejechane 54.000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 VTX 1800 ! :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.