Chesiu Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Witam. Posiadam aprilie rx 50. Problemem z jakim się borykam, jest nastepujacy patent:- odpalam motor i wlasnie na luzie zaraz po odpaleniu, gdy nie dodaje gazu, motor gaśnie.Gdy juz rusze i normalnie jade na 2,3,4,5,6 biegu wszystko jest ok, ma moc nie traci na obrotach.Tylko po odpaleniu bez dodawania gazu.Prosiłbym o jakąś podpowiedz, co to moze byc :buttrock: Jakoze kompletnie nie znam sie na motoryzacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Obstawiam - słaba kompresja = kończący się tłok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HooLooVoo Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 ja to noob z mechaniki jestem ale czy to nie jest kwestia zimnego silnika? czy jak sie rozgrzeje to tez Ci gasnie na luzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kornell Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 grzebałeś moze coś przy gazniku ?? moze zle mieszanka jest ustawiona... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chesiu Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 (edytowane) Ile mniej wiecej kosztuje nowy tłok? Po rozgrzaniu również gaśnie. Nie chciałem dawać od razu do serwisu, bo może być to coś niegroźnego, a pieniedzy szkoda. Chyba, ze zajdzie taka koniecznosc, to co innego. Ogółem jeśli ktoś z państwa posiada jakiegos e-booka do aprili, bylbym wdzieczny za podeslanie. Edytowane 25 Sierpnia 2008 przez Chesiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kornell Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 watpie aby to byl tlok, po rozgrzaniu silnika tlok pecznieje i powinien trzymac dobre cisnienie, pytam ponownie majstrowales cos przy gazniku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chesiu Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Nie, jeszcze nie. Myśli Pan, że warto spróbować? Bede zmuszony jednak poprosić osobe, która zna sie na rzeczy, bo sam chyba nie podołam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 (edytowane) watpie aby to byl tlok, po rozgrzaniu silnika tlok pecznieje i powinien trzymac dobre cisnienie, pytam ponownie majstrowales cos przy gazniku ? Chesiu zmierz kompresjie. I podaj ją tutaj. Może nie masz ustawoinych wolnych obrotów. Zrozumiałem to tak że jak nie dodajesz gazu to moto gaśnie... Edytowane 25 Sierpnia 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Ale gasnie z powodu braku paliwa? czy jest np. zanik pradu, na niskich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 gdy nie dodaje gazu, motor gaśnie.Gdy juz rusze i normalnie jade na 2,3,4,5,6 biegu wszystko jest ok, ma moc nie traci na obrotach.Tylko po odpaleniu bez dodawania gazu. Wyciągasz ssanie jak odpalasz? Wg mnie nie masz ustawionych wolnych obrotów na biegu jałowym. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kornell Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 jesli nie masz urzadzenia do mierzenia cisnienia w komorze spalania to udaj sie do pierwszego lepszego warsztatu tam powinni miec taki sprzet ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chesiu Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Nie no, odpalam motor za 1 razem bez problemu, ilość paliwa jest wystarczająca w baku.Po odpaleniu zsiadam z motorka, nie dodaje gazu na niskich obrotach chcialbym go trzymać, ale niestety nie da rady bo sam gaśnie. Co do kompresji, chcialbym zapytać w jaki sposób to sie robi? Tyle o ile kojarze, ale wolalbym sie upewnic. Wyciągasz ssanie jak odpalasz? Wg mnie nie masz ustawionych wolnych obrotów na biegu jałowym. Obok a dokladniej pod tym gdzie zakreca sie kranik od paliwa, jest taki pstryczek do ssania, przed odpalaniem zaciągam go do góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kornell Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 (edytowane) odkrecasz swiece i przykladasz urzadzenie do otworu na swiece, staraj sie mocno dociskac i potrzebujesz jeszcze kogos kto by odpalal motor aby tlok zaczol prace gora dol Edytowane 25 Sierpnia 2008 przez Kornell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Ja stawiam na gaznik. Musisz go wyregulowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroman147 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Witam Ja miałem to samo.Wyczyściłem filtr powietrza,i wyregulowałem obroty na gazniku i chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.