kiler Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Kiedyś czytałem temat o ty ale teraz nie mogę znaleźć . Szukam i szukam . Generalnie chodzi mi o opis regulacji zaworu wydechowego (dobra dobra wiadomo ze u Hondy nie nazywa się to EXUP ale tak wygodniej się mówi :biggrin: ) w Fireblade 1000 RR z 2004 roku SC 57 AŚciągnąłem serwisówke ale angielski u mnie LEKKO kuleje :crossy: (kurcze może są serwisówki np po rusku ??? :) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 http://forum.fireblade.pl/search.php?mode=results Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Kiedyś czytałem temat o ty ale teraz nie mogę znaleźć . Szukam i szukam . Generalnie chodzi mi o opis regulacji zaworu wydechowego (dobra dobra wiadomo ze u Hondy nie nazywa się to EXUP ale tak wygodniej się mówi :icon_question: ) w Fireblade 1000 RR z 2004 roku SC 57 AŚciągnąłem serwisówke ale angielski u mnie LEKKO kuleje :icon_question: (kurcze może są serwisówki np po rusku ??? :biggrin: ) A co się dzieje? Pochwal się co tam kupiłeś :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 jak chcesz mogę ci pomóc z tłumaczeniem serwisówki Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 można przez DLC albo po prostu wkręcić na 9000 rpm i sprawdzić czy znaki na przepustnicy EGCV zgrywają się z odnośnikiem na obudowie na godz. 3 równolegle do wydechu. W stanie wyłączonego zapłonu i na jałowym znaki pokrywają się na dole, jeśli nie to regulujesz linkami zachowując ich prawidłowe napięcie. Jak jakieś problemy z pracą serwomotora to zachęcam do pisania na GG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 http://forum.fireblade.pl/search.php?mode=resultstam tez ktoś zadał pytanie jak to wyregulować w 1000RR ale nikt nie odpowiedział/wiedział A co się dzieje? Pochwal się co tam kupiłeś :eek:no tak mi pikneło z dnia na dzień i sprawiłem se czerwono-czarną 1000 RR :icon_mrgreen: :) można przez DLC albo po prostu wkręcić na 9000 rpm i sprawdzić czy znaki na przepustnicy EGCV zgrywają się z odnośnikiem na obudowie na godz. 3 równolegle do wydechu. W stanie wyłączonego zapłonu i na jałowym znaki pokrywają się na dole, jeśli nie to regulujesz linkami zachowując ich prawidłowe napięcie. Jak jakieś problemy z pracą serwomotora to zachęcam do pisania na GG jeśli nie zrobi ci to różnicy to chyba lepiej pisać tu na forum bo może się to przydać innym którzy będą tego szukali za miesiąc dwa lub trzy W 929 było złącze które sie mostkowało i można było regulować a jak jest w SC57 ??? z tego co wyczytałem (ale nie sprawdzałem ) są tam cztery przewody więc które mostkować ????bo regulowanie tego na chodzącym silniku jest ciut hmm ... niepraktyczne a generalnie pytam dlatego że moto ma stosunkowo słaby "dół" obrotów więc tak "na moje oko" wszystko wskazuje właśnie na rozregulowany ten EXUP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 W 929 było złącze które sie mostkowało i można było regulować a jak jest w SC57 ??? z tego co wyczytałem (ale nie sprawdzałem ) są tam cztery przewody więc które mostkować ????bo regulowanie tego na chodzącym silniku jest ciut hmm ... niepraktyczne a tu potrzebny jest specjalny SCS ktory wpinasz w zlacze DLC, lub rzeczywiscie wypowie sie ktos, na temat tego ze mozna zmostkowac jakies piny zamiast uzyc SCSa..pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 No powiem że inaczej zachowuje się serwomotor na łączu a inaczej gdy silnik pracuje. Jeśli ustawisz na dlc to po odpaleniu linki pociągnął zawór wyżej. Jeśli ustawiałeś EGCV na łączu diagnostycznym na godz 6 to po odpaleniu i wkręceniu na 8000 zapiera się o ogranicznik, a na jałowym rozmija się znacznie z godz 9. Znam z autopsji i już przewaliłem parę cbr z EGCV przez mój warsztat. Jest niepraktyczne, ale pozwala obserwować zachowanie zaworu w rzeczywistości. Może jestem debilem i nie mam racji.. starzy się mnie wyrzekli to i forum może :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.