Nitomen Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 dziewki telasim , bardzo bym prosil o xero manuala , zaplace w razie potrzeby , w sumie XL LM , poza rozrusznikiem nie rozni sie technicznie od innych XL ek Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 dziewki telasim , bardzo bym prosil o xero manuala , zaplace w razie potrzeby , w sumie XL LM , poza rozrusznikiem nie rozni sie technicznie od innych XL ek LM od wersji R różni się wbrew pozorom dosyć mocno - w silniku niby wszystko takie samo, a jednak większość rzecz trochę zmodyfikowana (choć nader często nadal zamienna). pzdr, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 6 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 (edytowane) są dwa rodzaje tzn identyczne są tak jakby na krzyż juz sie połapałem o co tam biega(jeden rodzaj jest zamienny, bo drugi juz nie z powodu ząbka na który naciska ramie odpreznika), kupiłem jedną dzwigienke od goscia z allegro bo moja była juz dosc zużyta, co prawda od dominatora, ale hula LM od wersji R różni się wbrew pozorom dosyć mocno - w silniku niby wszystko takie samo, a jednak większość rzecz trochę zmodyfikowana (choć nader często nadal zamienna). silnik na oko podobny, ale jak co do czego to prawie nic tam nie pasuje z rki, no bo tak: inny tłok, inny cylinder,inny łancuszek wiec i zębatki inne, inny wał bo musi miec miejsce na estarter, kartery takze inne, skrzynia ponoc ma inne przełozenia i grubosci trybów, nie mam pewnosci co do głowicy, bo choc nie ma 5 zaworu to moze pasowac jezdziłem troche na RM, ma inną ramę, juz nie z rur, ale z kształtowników(?) i nie ma deko na kierownicy, jest znacznie cieższa, ale rozrusznik to jednak dobra sprawa :) Edytowane 6 Marca 2010 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 (edytowane) dziewki telasim , bardzo bym prosil o xero manuala , zaplace w razie potrzeby Musisz poczekać bo nie mam jej w całości, w punkcie ksero trzeba zostawić 50zł (z bindowaniem) i pół godziny czasu LM od wersji R różni się wbrew pozorom dosyć mocno - w silniku niby wszystko takie samo, a jednak większość rzecz trochę zmodyfikowana (choć nader często nadal zamienna). Świetnie ujęte, rozebrałem obydwa motocykle PD03 i 2 x PD04 łatwiej wypisać części wspólne niż różniące je. te dźwigienki z występem dla dekompresatora są takie same prawy wydech i lewy ssący inny łancuszek wiec i zębatki innecieńszy łańcuszek ma dopiero dominator skrzynia ponoc ma inne przełozenia i grubosci trybów,W PD04 jest szybsza jedynka ale można zmienić tryb i jest jak w PD03, szersze są zęby IV biegu a cieńsze II biegu nie mam pewnosci co do głowicy, bo choc nie ma 5 zaworu to moze pasowac Pasuje tylko wkładając do PD03 trzeba załatwić też dźwigienkę dekompresatora z modelu LM żeby było gdzie podłączyć automatyczne deko jezdziłem troche na RM, ma inną ramę, juz nie z rur, ale z kształtowników(?) i nie ma deko na kierownicy, LM raz widziałem na rurach ale to rzadkość kształtowniki okazały się tańsze Deko na kierownicy było za to zawsze w LM RM była miejskim enduro pierwszej generacji drugą był dominator tam to dopiero trudno o części wspólne :eek: Edytowane 6 Marca 2010 przez teslasim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 kombinowal ktos z innym zawiasem w XL ? da rade wsadzic tam centralny amor WP ze stalym zbiorniczkiem ( czy kosntrukcja ramy na to pozwala ? ) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczur2 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Witam, Widzę, że mój wczorajszy post się nie zapisał :icon_rolleyes: Okazuje się, że książka którą posiadam jest do XL 500R... nie wiem dlaczego kojarzyłem 600 :/ jest coś jeszcze gorszego- jest po niemiecku :icon_twisted: Mimo wszystko jak ktoś potrzebuje to mogę skserować i wysłac (koszt pewnie 12-15zł z bindowaniem 8gr za strone + binda 3-4zł w Poznaniu). Jeżeli mimo wszystko przydadzą się te fotki to zrobię ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 a co powiecie o zawiezeniu w XL , daje rade po dziurach czy tylko na szutry ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 mi zawieszenie pasuje, przód nie jest taki tapczanowy jak w dr 650 jest duzo twardszy, mniej komfortowy, ale za to lepiej się panuje nad sprzętem, tył mogłby miec wiekszy skok, ale nie ma tragedii dalekie skoki trzeba odpuscic, ale nie z racji zawiechy tylko wagi, choc mam kumpla co po torze latał na xl600r i skakał po 10m, nic jej nie było, nie złapała zadnych luzów choc na filmikach w zwolnionym tępie widac było jak koła wchodzą w błotniki :D przód ma porządne uszczelniacze, które mimo wieku nie ciekną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 dzieki za info , mysle nad ladna LM ka za 5 kola , zdeka za duza i za slaby zawias , wyjezdzilem sie w terenie i nie wiem czy warto wydac tyle kasy na moto co bedzie uzyte kilka razy w roku, do lekkiej turystyki off road ( mam VFR ke do jazdy po szosie ) . Kupil bym XR 650L , ale ich jak na lekarstwo...moze ten sezon odpuszcze i za rok cos kupie konkretniejszego. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 panowie jaki kupic łańcuch do xlki? rozumiem ze ma to byc 520...ale ile ogniw i jakiekiej marki?zębatki kupuję takie jak mam teraz bo pasuje mi takie przełozenie, są dostępne na allegro, natomiast łańcucha nie widzę a serwisówka nic o nim nie mówi teraz mam łańcuch firmy RK, nie wiem ile ogniw, ale bardzo dobrze sie spisywał i chętnie znów kupiłbym RK, natomiast mam jakis uraz do DIDa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.