maciekLC4 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Witam. Mam pewien problem z moim KTM. nie wiem czy bede umial to wytlumaczyc ale siue postaram. sprawa jest taka kiedy sobie jade na lekkim gazie wszystko ok a gdy odkrece manetke nawet nie duzo cos sie dzieje silnik wchodzi na obroty ale jakos dziwnie wogole motor nie przyspiesza.... sprzeglo jest ok. jest taki odglos jakby go przymulalo cos lub nie wiem wogole nie ma tej sily co byla:( moze ktos wie mniej wiecej co moze byc przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Kiedy były regulowane luzy zaworowe i robiony gaźnik, sprawdzana świeca, fajka i czyszczony filtr powietrza ?W zasadzie to podstawa w KTM co 2000 km zalecane z wymianą oleju w silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekLC4 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 olej wymieniony doslownie dwa dni temu, filtr powietrza wymyty nasaczony swieca jakis czas temu rowniez wymieniona gaznik wyczyszczony a co do zaworow nic nie robilem..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 zawory jeśli słabnie bardziej wraz z rozgrzaniem się silnika. Niestety motocykle enduro wymagają częstego i dokładnego serwisu :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekLC4 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 ok. a jak wytlumaczyc ze wrac z dodaniem gazu motor zbytnio nie przyspiesza?tzn prawie wcale a silnik ma odglos jak by to byl automat:| kompletnie nie mam pojecia co jest przyczyna:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 jeśli przez podparte zawory uciekają wiatry z komory sprężania i drastycznie spada wartość ciśnienia to silnik nie będzie się wkręcał ochoczo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 W KTM luzy zaworowe to Dolot: 0,15 mm Wydech: 0,15 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekLC4 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 dzieki. jutro wezme sie za regulacje z tata..... a co z uszczelniaczmi zaworow? tez nalezy od razu wymienic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 to przy okazji naprawy głowicy lub jak pali dużo oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 zawory jeśli słabnie bardziej wraz z rozgrzaniem się silnika. Niestety motocykle enduro wymagają częstego i dokładnego serwisu :buttrock:A to jest 100% pewna informacja że w LC4 luz zaworowy się kasuje wraz z nagrzewaniem silnika??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 gdyby było inaczej to na zimnym silniku luz ustawiałbyś np. 0.02 mm a nie o.15. Wynika to z praw fizyki i rozszerzalność termiczna ciał stałych. Zawór zwiększa swą długość, a to, że silnik klekocze bardziej gdy się rozgrzeje to nie powiększający się luz zaworowy a rozrzedzony olej i zmiany termiczne współpracujących elementów silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 gdyby było inaczej to na zimnym silniku luz ustawiałbyś np. 0.02 mm a nie o.15. Wynika to z praw fizyki i rozszerzalność termiczna ciał stałych. Zawór zwiększa swą długość, a to, że silnik klekocze bardziej gdy się rozgrzeje to nie powiększający się luz zaworowy a rozrzedzony olej i zmiany termiczne współpracujących elementów silnika.Pytam, bo jest to cenna informacja której nie da się wyczytać z manuala. W różnych silnikach jest różnie, w jednych luz się powieksza w innych się kasuje. Generalnie można mieć podejżenia że jak na zimnym luz jest zaleceny duży czyli ok 0.15mm to pewno na ciepłym się kasuje, ale 100% pewności nie mam dlatego pytam, czy to wiedza wynikająca z doświadczenia w LC4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekLC4 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 zawory wyregolowane silnik lepiej pracuje wszystko fajnie ale.... jesli chodzi o jazde jest tak samo:( poprostu odkrece manetke a motor nie ma tego odejscia tak jakby chcial a nie moze przyspieszyc... na postoju fajnie wchodzi na obroty nawet mysle ze w czasie jazdy tez by wszedl tylko cos jest nie tak moze to wina gaznika?? kiedy jade to tak jakby to byl automat taki ma odglos silnik o jak quad..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 kiedy jade to tak jakby to byl automat taki ma odglos silnik o jak quad.....Chodzi Ci o szmery ssania?? czy o to że obroty silnika wzrastają a motocykl nie przyśpiesza?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 a sprzegło dobrze wyregulowane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.