Skocz do zawartości

KTM LC4 600 cos nie tak z silnikiem.....


maciekLC4
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie przyspiesza..... wymienilem tarcze sprzegła regulowalem tak jak mi wlasnie na forum doradzano i jestem na 95% ze jest dobrze.

Jak nie przyśpiesza i nie ma żadnych dziwnych metalicznych odgłosów, to musi to być wina sprzęgła. Może te nowe tarcze są z jakiegoś lewego materiału zrobione??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj przejechać się bez filtra powietrza, i bez pokrywy air boxu, może łapie lewe powietrze, w ogóle to mi wygląda tak jakby miał za mało paliwa, pozdro.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprezyny maja limit serwisowy ? przekladki nie zajechane ? jaki olej wlales ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej polsyntetyk.... sprezyny raczej sa dobre skoro wysprzegla. wiem co jest grane i to jest bankowo sprzeglo pytanie tylko dlaczego? otoz zrobilem tak podjechalem pod dom przednim kolem i poprostu dalem bieg odkrecam manetke kolo nie ciagie nie szarpie i jest tak samo gdy jade nie przyspiesza nic.... wieksze obciazenie na kolo motor nie jedzie tylko wchodzi na sprzeglo... jak to wytlumaczyc?co mam zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiscie stawiał bym na sprężyny sprzęgła (docisk :icon_mrgreen: ) takie obiawy się pojawiają jak wymieniasz tarcze a spręzyny zostawisz stare....nie mówie ze zawsze trzeba jedno i drugie wymieniać ale nalezy ich długość skontrolować, nawet jak sa na granicy długości serwisowej lepiej jest je wymienić niż mieć takie przygody....

 

zanim rozbierzesz silnik, sprawdź jeszcze naciąg linki sprzęgła, bo możliwe ze miałeś ja wyregulowaną dla starych tarcz i teraz na nowych grubszych wycisk sprzęgła ci podpiera docisk i tarcze dlatego się ślizgają. tak miałem w DT i przyszło mi to do głowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam. doczekałem sie na spreżyny nowe zalozylem iii.......? cos jest dalej nie tak:( sprzeglo jest ok. wydaje mi sie ze teraz cos jest z silnikiem:-/ np na postoju jak odkrece manetke to dymi czasem czasem nie..... moze zmierzyc cisnienie w cylindze by sprawdzic co o tym myslicie? juz sam nie wiem za co sie wziac gaznik wyczyszczony filtr wymyty nasaczony....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapalilem motor i dzieje sie tak: czasem bardzo dymi na niebiesko czasem wogole, wydawalo mi sie ze tlumnik jest zapchany chodz to raczej nie mozliwe ale odkrecilem zapalilem bez no i nic nie dymilo, a i od poczatku czybyl tlumik czy nie wolne obroty sie zgubily i nie moge dojs z nimi do ladu.. chyba sie gaznik czyms zapchał jutro rozbieram go filtr jeszcze raz wymyje i nasacze.... a i silnik gdy tam gazu nawer powoli stopniowoo nie chce sie wkrecic zbytnio tylko jest taki ryk jakby nie mogl cos go blokowalo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...