Kovic Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Witam. Sprawa wygląda tak motór dymi na niebiesko, bierze sporo oleju, ma słabą kompresję. Zapala i chodzi OK, ale chcę mieć remont za sobą. Nie znam się za mocno na motocyklach więc zapytam Was. Co potrzeba do zrobienia remontu ? Mi się wydaje że wymienia się :- pierścienie-tłok- uszczelka głowicy. Coś jeszcze ? Robi się szlif cylindra ?Jak panewki ? Podpowiedzcie bo już chcę części kompletować. Gdzie szukać gratów ? Oczywiście sprawa dotyczy KTM 400 95r. Pozdro :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 1. zrob pomiar kompresji2. KTMy mają nikasil, a nie zeliwo - szlifu sie nie robi, tylko dobiera odpowiednie selekcje tłoków3. Panewek tez nie ma, wał jest na łożyskach rolkowych4. Do remontu potrzebujesz zestawu tłok, pierścienie i inne duperele + uszczelka pod głowicą5. W trakcie montażu sprawdza sie tez luzy na korbie zacznij jednak od pomiaru kompresji :D Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 uszczelniacze zaworowe tez sie wymienia . Oczywiscie pomiar luzow w prowadniuach zaworowych tez warto zrobic . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Ogólnie przy takim remonciku nalezy zrobić wszystko, luzy zaworowe,czyszczenie, i synchro gaźników. Pytanie do thefex'a, dlaczego nikasilu się nie szlifuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 ponoc mozna go deliaktnie honowac , ale w polsce chyba nikt tego nie robi , nie szlifuje sie go bo warstawa spieku jest ciensza od wlosu - to sa jakies dziesiate czy setki mm grubosci. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Tłoku szukaj w zamienniku, na Allegro, albo w sklepach internetowych - np martin motocykle - ja od nich brałem korbę. Uszczelka pod głowicę to koszt około 100zł, uszczelniacze są tanie, przy okazji sprawdź szczelność zaworów ew. dotrzyj. Koniecznie sprawdź dokładnie korbę, bo ja się sypnie jak to było u mnie - uwali tylko cały silnik;) No synchra to się nie robi w LC4 bo jest jeden gaźnik :icon_rolleyes:pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kovic Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 A czy ktoś się orientuje czy to jest niklasil czy nie ? Co sklep czy osoba związana z motoryzacją za każdym razem inaczej mi podają. Może ktoś wie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 (edytowane) tak napewno masz nikasil ! zobacz na wymiarowke tlokow np: wossner , nastepny tlok po nominale to pare setek mm wiecej , a teraz zobacz np Kawe KLR 650 - 1 szlif ( nie myslic z nadwymiarem) to 1 mm wiecej. Edytowane 25 Sierpnia 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kovic Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 tak napewno masz nikasil ! zobacz na wymiarowke tlokow np: wossner , nastepny tlok po nominale to pare setek mm wiecej , a teraz zobacz np Kawe KLR 650 - 1 szlif ( nie myslic z nadwymiarem) to 1 mm wiecej. Masz rację, znalazłem: Średnica tłoka 94,95 mmŚrednica tłoka 94,96 mm Znalazłem to sklepie on line. Motodoktory z Ostródy mają też inne wymiary od 94,95 do 95,00. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.