Skocz do zawartości

Remoncik KATa 400 , 95 rok.


Kovic
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Sprawa wygląda tak motór dymi na niebiesko, bierze sporo oleju, ma słabą kompresję. Zapala i chodzi OK, ale chcę mieć remont za sobą.

 

Nie znam się za mocno na motocyklach więc zapytam Was.

 

Co potrzeba do zrobienia remontu ?

 

Mi się wydaje że wymienia się :

- pierścienie

-tłok

- uszczelka głowicy.

 

Coś jeszcze ? Robi się szlif cylindra ?

Jak panewki ?

 

Podpowiedzcie bo już chcę części kompletować.

 

Gdzie szukać gratów ?

 

Oczywiście sprawa dotyczy KTM 400 95r.

 

Pozdro :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. zrob pomiar kompresji

2. KTMy mają nikasil, a nie zeliwo - szlifu sie nie robi, tylko dobiera odpowiednie selekcje tłoków

3. Panewek tez nie ma, wał jest na łożyskach rolkowych

4. Do remontu potrzebujesz zestawu tłok, pierścienie i inne duperele + uszczelka pod głowicą

5. W trakcie montażu sprawdza sie tez luzy na korbie

 

zacznij jednak od pomiaru kompresji :D

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelniacze zaworowe tez sie wymienia . Oczywiscie pomiar luzow w prowadniuach zaworowych tez warto zrobic .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponoc mozna go deliaktnie honowac , ale w polsce chyba nikt tego nie robi , nie szlifuje sie go bo warstawa spieku jest ciensza od wlosu - to sa jakies dziesiate czy setki mm grubosci.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłoku szukaj w zamienniku, na Allegro, albo w sklepach internetowych - np martin motocykle - ja od nich brałem korbę. Uszczelka pod głowicę to koszt około 100zł, uszczelniacze są tanie, przy okazji sprawdź szczelność zaworów ew. dotrzyj. Koniecznie sprawdź dokładnie korbę, bo ja się sypnie jak to było u mnie - uwali tylko cały silnik;) No synchra to się nie robi w LC4 bo jest jeden gaźnik :icon_rolleyes:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak napewno masz nikasil !

 

zobacz na wymiarowke tlokow np: wossner , nastepny tlok po nominale to pare setek mm wiecej , a teraz zobacz np Kawe KLR 650 - 1 szlif ( nie myslic z nadwymiarem) to 1 mm wiecej.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak napewno masz nikasil !

 

zobacz na wymiarowke tlokow np: wossner , nastepny tlok po nominale to pare setek mm wiecej , a teraz zobacz np Kawe KLR 650 - 1 szlif ( nie myslic z nadwymiarem) to 1 mm wiecej.

 

Masz rację, znalazłem:

 

Średnica tłoka 94,95 mm

Średnica tłoka 94,96 mm

 

Znalazłem to sklepie on line. Motodoktory z Ostródy mają też inne wymiary od 94,95 do 95,00.

 

 

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...