Skocz do zawartości

Posiadacze VN 900


fazzi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam jeszcze jedno pytanie i prośbę

Proszę podzielcie się źródłem z jakiego zamawiacie/kupujecie częsci lub akcesoria.

 

Ja podziele się swoim źródłem

www.cheapcycleparts.com :lalag:

jeden minus lokalizacja - USA, więc trzeba doiliczyć koszt przesyłki ale części w niektórych wypadkach nawet 3 razy tańsze od tych w serwisie kawasaki.

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam.

Jestem świeżym posiadaczem vn900 vulcan.Motocykl został sprowadzony ze stanów.Powiedzcie koledzy jakim olejem go zalać.Podobno olej zalecany o parametrach 10W-40 się nie nadaje do motocykli sprowadzonych ze stanów powinien być gęściejszy.Co wy na to?????Pytam bo mój po zmianie oleju zaczął rzęcholić a ma przejechane 9500km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  mirek_VN napisał:

olej 10W40 4T motocyklowy, producent obojętny. Samochodowy NIE !!.

 

Mirek wiem że musi być olej motocyklowy tylko chodzi mi o parametry 10w czy może 15 lub 20

ty jeździsz vulcanem to powiedz jak twój silnik chodzi.Mój jak jest zimny to pracuje super, ale jak się rozgrzeje i go zgaszę i ponownie odpalę po paru minutach to tak jakby było słychać głośno zawory.Po chwili się ucisza jakby się wyregulowały i tak za każdym razem.Może to właśnie wina za rzadkiego oleju????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój silnik pracuje normalnie [cicho] na zimnym i na gorącym.

Rozłącz klemę minusową akumulatora na kilkanaście minut, niech się ECU zresetuje. I nie przejmować się, czekać na dalsze zmiany pracy silnika.

A czy przypadkiem nie ma nadmiaru oleju? Sprawdzamy po nocy, motocykl w pionie i poziom w okienku na 2/3 wysokości oczka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mirek czy zresetowanie ECU może spowodować że ten silnik będzie pracował inaczej ? Jeśli chodzi o pracę na gorącym silniku to może być ,tylko najbardziej mnie wkurza ten dźwięk jakby luzu zaworowego zaraz po odpaleniu jak silnik jest gorący.Ja mam wrazenie jakby zlatywał gorący olej z napinaczy zaworów lub lańcucha rozrządu i po chwili po odpaleniu jak dostanie ciśnienia to przestaje terkotać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...

DO CZEGO JEST KONTROLKA OZNACZONA SYMBOLEM FL KOLORU CZERWONEGO, ZAPALA SIĘ NA CHWILĘ PO WŁĄCZENIU ZAPŁONU I PO SEKUNDZIE GASNIE, TAK CHCĘ WIEDZIEĆ BO JEST CZERWONA I JAK SIĘ ZAPALI TO CHYBA JAKIŚ PROBLEM WIĘKSZY,

 

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  eden napisał:

DO CZEGO JEST KONTROLKA OZNACZONA SYMBOLEM FL KOLORU CZERWONEGO, ZAPALA SIĘ NA CHWILĘ PO WŁĄCZENIU ZAPŁONU I PO SEKUNDZIE GASNIE, TAK CHCĘ WIEDZIEĆ BO JEST CZERWONA I JAK SIĘ ZAPALI TO CHYBA JAKIŚ PROBLEM WIĘKSZY,

 

POZDRAWIAM

 

 

Jak Gaśnie to jest ok. To jest raczej kontrolka z napisem FI nie czasem ?

Ogólny błąd komputera ECM itp.

Kiedyś ktoś opisywał że grzebał coś w elektronice i źle poprzypinał kostki. Po tej ceremonii zapaliła się kontrolka FI. Komputer zapamiętał błąd w pamięci i cały czas zapalał FI.

Musiał jechać do serwisu by skasowali mu błędy i było ok.

Edytowane przez thobeta

Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...