na koło Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Siema.Mam problem i mam nadzieję, że ktoś kumaty mi pomoże.Wyjechałem przed chwilą pojezdzić chwilę i moje Dt125 dostało dziwnych objawów :D .Objawy są takie jak dam manete do końca to się zadławi jak stopniowo to idzie do 9tyś.obr i przerywa dziwnie, prycha itp, na postoju jak dam gazu do końca to strzela ogniem z tłumika, mocno się przegrzała od zwykłej jazdy aż się farba na tłumiku zajarała a wcześniej nie było o tym mowy choć bym nie wiem co z nią robił.Jak ktoś ma jakiś pomysł co to może być to chętnie wysłucham. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Podobne miałem problem i to była wina gaźnika. Wyczyść dokładnie gaźnik i dysze. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Na przyszłość poinformuję że takie objawy towarzyszą złej mieszance-prawdopodobnie jest to wina zapchanego, zasyfionego gaźnika - jeśli czyszczenie nie pomoże to trzeba go będzie wyregulować. Na google znajdziesz pełno inf. jak to zrobić. I nie jeździj tak bo jest możliwość zatarcia silnika jeśli mieszanka jest zbyt uboga to wiadomo a jeśli jest zbyt bogata silnik będzie się grzał jak na ssaniu i również dojdzie do zatarcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 co do problemu to sprawdz ile masz płynu w chłodnicy, jesli nic nie ubywa to wina gaznika, jesli masz mało prawdopodobnie wydmuchało ci uszczelke pod glowica... a co do mieszanki jak pisal kolega powyzej, jak wlejesz za duzo oleju to bedzie strasznie kopcił jak traktor, moze tez nie palic jesli fest przesadzisz ! a jak ci zgasnie jak przesadziels z olejem to prawdopodobnie zrobił sie nagar na świecy i należy ją oczyścic, wedlug mnie bzdurą jest to ze jak sie wleje za duzo oleju to silnik mozna zatrzec, jaki to mialoby sens skoro olej sluzy do smarowania :) pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 co do problemu to sprawdz ile masz płynu w chłodnicy, jesli nic nie ubywa to wina gaznika, jesli masz mało prawdopodobnie wydmuchało ci uszczelke pod glowica... a co do mieszanki jak pisal kolega powyzej, jak wlejesz za duzo oleju to bedzie strasznie kopcił jak traktor, moze tez nie palic jesli fest przesadzisz ! a jak ci zgasnie jak przesadziels z olejem to prawdopodobnie zrobił sie nagar na świecy i należy ją oczyścic, wedlug mnie bzdurą jest to ze jak sie wleje za duzo oleju to silnik mozna zatrzec, jaki to mialoby sens skoro olej sluzy do smarowania :) pozdrawiam ;) Przeciez SuleY napisał o mieszance paliwo-powietrze a nie o ilosci oleju w paliwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 dokładnie o tym napisałem. Jeśli mieszanka paliwo-powietrze jest zbyt bogata silnik pracuje cały czas jakby był na ssaniu, czyli szybko nabiera temperatury->za wysoka temperatura=zatarcie. Olej może smaruje ale jeśli jest go za dużo ciepło z cylindra jest gorzej odprowadzane. W wyniku tego może nawet dojść do stopienia tłoka. To chyba logiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 przepraszam. moja wina, nie doczytałem, jesli o to chodzi masz racje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz.P Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Siema.Mam problem i mam nadzieję, że ktoś kumaty mi pomoże.Wyjechałem przed chwilą pojezdzić chwilę i moje Dt125 dostało dziwnych objawów :D .Objawy są takie jak dam manete do końca to się zadławi jak stopniowo to idzie do 9tyś.obr i przerywa dziwnie, prycha itp, na postoju jak dam gazu do końca to strzela ogniem z tłumika, mocno się przegrzała od zwykłej jazdy aż się farba na tłumiku zajarała a wcześniej nie było o tym mowy choć bym nie wiem co z nią robił.Jak ktoś ma jakiś pomysł co to może być to chętnie wysłucham. :clap: To napewno mieszanka lub zatkany gażnik. miełem to w innych moich motorach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 ALe tu jest dozownik.Świece wykręciłem i była czarna.ALe powiedzcie czy przez zatkanie gaznika może walić ogniem z wydechu?To może coś z regulatorem napiecia czy modułem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Jak dla mnie objawy są wręcz książkowe dla zbyt opóźnionego zapłonu. Iskra występuje za późno i wyrzuca częśc paliwa które potem spala się w rurze i powoduje jej nagrzewanie. Dodatkowo to strzelanie ogniem z tłumika potwierdzałoby moją diagnoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.