Skocz do zawartości

LC4 640 2004r-co o tym mysleć?


Rekomendowane odpowiedzi

O to ten: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M876596 .Przymierzam się do kupna tego "cuda".Jak wygląda na Wasze oko?

Czy założyć koła enduro z nowymi oponami to spory wydatek?Czy lepiej kupic takiego ale nie super moto?Może ktoś doradzić?Jestem zainteresowany tym LC4 bo jest młody a cena nie jest kosmos :biggrin: .Proszę o poważne posty,bo kupić motor i załować to nie sztuka :biggrin:

Nadaje się w teren?czy raczej nastawiony jest na szosę?-mowa o wymianie kół :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to ten: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M876596 .Przymierzam się do kupna tego "cuda".Jak wygląda na Wasze oko?

Czy założyć koła enduro z nowymi oponami to spory wydatek?Czy lepiej kupic takiego ale nie super moto?Może ktoś doradzić?Jestem zainteresowany tym LC4 bo jest młody a cena nie jest kosmos :biggrin: .Proszę o poważne posty,bo kupić motor i załować to nie sztuka :biggrin:

Nadaje się w teren?czy raczej nastawiony jest na szosę?-mowa o wymianie kół :icon_twisted:

bedzie dość przyciężki do terenu ale jak wyjazdy nad rzeczke i takie tam to zmienic kołą i bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no ten moto to moge ci polecic bo to kolegi jest, i jest po remoncie jak pisze... jezdziłem,widziałem i moto jest 100%sprawne co do ceny to bys musiał dzwonic bo tego juz ci nie powiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to ten: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M876596 .Przymierzam się do kupna tego "cuda".Jak wygląda na Wasze oko?

Czy założyć koła enduro z nowymi oponami to spory wydatek?Czy lepiej kupic takiego ale nie super moto?Może ktoś doradzić?Jestem zainteresowany tym LC4 bo jest młody a cena nie jest kosmos :smile: .Proszę o poważne posty,bo kupić motor i załować to nie sztuka :biggrin:

Nadaje się w teren?czy raczej nastawiony jest na szosę?-mowa o wymianie kół :biggrin:

Na moje oko lepiej poszukać wersji enduro bo kółka też swoje kosztują, a poza tym zależy w jaki teren ,bo jak w ciężki to będzie nieco ciężkawa ,140kg na sucho ,z paliwem i olejem będzie 155-157kg a to już męczarnia, no chyba że jesteś "packer" :icon_twisted:. Za takie pieniądze dostanie piękne enduro które nie będzie wymagało przeróbek, choć z drugiej strony kółka SM też by się przydały. Po pierwsze sprecyzuj swoje potrzeby i zastanów się cz te kulka SM będą ci przydatne bo jak nie to odpuść. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w porownaniuu do Hondy Xr 600 LC4 jest dosc mulaste i ciezkie , a do tego dosc dlugie.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na koło przy wadze 120 kg kierowcy pójdzie takie LC4?

XR 600 fajne,lecz wiekowe....-ja szukam motocykla w miare młodego po prostu.

Koła szutrowe to nie jakieś kosmiczne pieniądze jeśli moto nie jest za katowane czy zbytnio zmęczone poprzednim właścicielem.

Jeżdziłem na TT'ce i troche mało było mocy...Czy odczuje różnice w mocy między LC4 a TT'ką?

 

Panowie a koła z opnami do takiego LC4 to jaki wydatek?W 2500 się zmieści?czy raczej nie?

 

W terenie i na koło lepiej się sprawdzi EXC 525 od 640 LC4 na szutrowych oponach?Zgadza się?Mam dylemat...Chcę sobie polatac po rzekach i nie wyskoich górkach.Do tego ma służyc.Przejażdżki po asfalcie to 20-30 %. Lepszy będzie LC4 czy EXC 525?Doradzcie szczerze,pieniądze na moto czekają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwykla seryjna 640 na gazniku mikuni nie powala moca , ot podobna do japonskich 600 , mozna go podkrecic gaznikiem i tlumikiem do max 55 koni m a glowica high flow do ok 60 , tylko i le to polata , szczeze ogladalem 2 LC4 640 i w kazdym bylo cos do roboty a roczniki 2000 i 2002. Lepiej szukac 625 SXC ktore seryjnie maja ok 60 koni.

 

dotego co opisujesz lepszy 525

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś oglądać tego w Buczku....

Krzywy wahacz i moto jak na ten rok znyrane przez zycie za bardzo....

Odpuściłem nie ma sensu...Nie będe się porywał na coś,a póżniej remontował.

625 SXC to chyba bez homologacji i nie da się zarejstrować prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś oglądać tego w Buczku....

Krzywy wahacz i moto jak na ten rok znyrane przez zycie za bardzo....

Odpuściłem nie ma sensu...Nie będe się porywał na coś,a póżniej remontował.

625 SXC to chyba bez homologacji i nie da się zarejstrować prawda?

Na jakim był gaźniku?? Przewiozłeś się nim? Odpowiada Ci taki charakter pracy silnika? Jak z wagą?

 

mozna go podkrecic gaznikiem i tlumikiem do max 55 koni m a glowica high flow do ok 60

Dane z hamowni?

 

W terenie i na koło lepiej się sprawdzi EXC 525 od 640 LC4 na szutrowych oponach?Zgadza się?Mam dylemat...Chcę sobie polatac po rzekach i nie wyskoich górkach.Do tego ma służyc.Przejażdżki po asfalcie to 20-30 %. Lepszy będzie LC4 czy EXC 525?Doradzcie szczerze,pieniądze na moto czekają...

Chcesz mieć dwa komplety kół (opon) na asfalt i do terenu? Bo jak chcesz założyć uniwersalne to w terenie nawet EXC Ci nie pomoże. A jeżdzenie na typowo terenowej oponie po asfalcie to też nie jest dobry pomysł.

Edytowane przez DEAD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie jechałem,bo w sumie nie wyraził zgody.Pierwsze wrażenie to:

Odpalił z rozrusznika i kupaaaaa dymu..... :biggrin:

Ze startera nie chciał odpalić (nożnego) za 5 razem....

Koło tylne bardzo krzywo coś wyglądało...

Prawe ochraniacze po lekkim szlifie :biggrin: (ostro potargane)

Wydech nie oryginalny i kolanko dziwnie pokrzywione pod sportowy wydech....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie jechałem,bo w sumie nie wyraził zgody.Pierwsze wrażenie to:

Odpalił z rozrusznika i kupaaaaa dymu..... :biggrin:

Ze startera nie chciał odpalić (nożnego) za 5 razem....

Koło tylne bardzo krzywo coś wyglądało...

Prawe ochraniacze po lekkim szlifie :biggrin: (ostro potargane)

Wydech nie oryginalny i kolanko dziwnie pokrzywione pod sportowy wydech....

To rzeczywiście nie ciekawy, no i licznik napewno przeprogramowany. Jak pojedziesz następnym razem oglądać LC4 to koniecznie się przejedź. A z mocą LC4 jest bardzo różnie, coprawda ja szukałem starszych roczników (95 - 99) i teoretycznie takie same modele (ten sam gaźnik, te same zębatki, czasem tłumiki się różniły) pod względem mocy znacznie się rożniły. W skrajnych przypadkach jeden na dwójce nie wykazywał rzadnej ochoty do podnoszenia koła a inny podnosił je z dwójki bez żadnego bujania motocyklem.

 

DEAD ja waże 120 kg i na 400-setce wyglądam komicznie :biggrin: :biggrin:

Na LC4 będziesz dobrze wyglądał (ale nie nakołach supermoto), to długi motocykl.

Edytowane przez DEAD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...