vitor Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Sam kupiłem niedawno Pilot Sporty, dość tanie i myślę, że dobrze zastąpią zakatowane bt 020. Można wiedzieć ile dałeś? w porownaniu do supercorsy warto inwestowac w Rosso czy zostac przy supercorsach? na supercorsach latam 2gi sezon i dla mnie jest kozak, ale moze warto sprobowac cos nwoego? Moim zdaniem warto spróbować. Przynajmniej będziesz moim źródłem informacji jeśli chodzi o porównanie tych dwóch modeli :buttrock: A tak w ogóle to dziękuję wam gorąco wszystkim za pomoc. Temat ten będzie pewnie źródłem informacji dla mnie w przyszłości, jeśli zachce mi się zmiany :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenji Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 a co z moja ulubiona supercorsa pro? nie zakwalifikowala sie nawet do pierwszej 6tki? w porownaniu do supercorsy warto inwestowac w Rosso czy zostac przy supercorsach? na supercorsach latam 2gi sezon i dla mnie jest kozak, ale moze warto sprobowac cos nwoego? w porównaniu brane były tylko modele które wymieniłem. Jest też ranking turystycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balzac Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 (edytowane) Witajcie,mam opony Pirelli ......., nie są to Rosso, nie Strada lub Supercorsa. Po prostu są to Pirelli Diablo. Kto na nich jeździł to wie jakie dobrze się spisują na suchym, mokrym i nierównym asfalcie. Chyba najlepszy kompromis pomiędzy torem a szosą. :icon_mrgreen: Polecam uwadze. PS1:W testy opon nie do końca daje wiarę bo często pytania jak i odpowiedzi są okrutnie tendencyjne :eek: PS2:mogę podać na priv namiar na dobry i chyba cenowo atrakcyjny sklep z gumami :buttrock: Edytowane 8 Sierpnia 2008 przez balzac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Mam z przodu Diablo i póki co ponad 11000 ma przejechane i tak do 14000 powinna dać radę. Dużo więcej ci o niej nie powiem, bo z tyłu mam Diablo Stradę. W każdym razie zwykła Diablo Front nigdy nie straciła przyczepności i jestem z niej bardzo zadowolony, świetny stosunek cena/przebieg. Z tyłu wytrzymałość na pewno była by niższa i łatwiej było by zaliczyć uślizgi itp. ale nie było mi dane sprawdzić w praktyce Cytuj Strona | Portfolio | FB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Niedawno założyłem nowe gumy . Z przodu zmieniłem z Metzelera M-1 na Pirelli Diablo Corsa . Na zakrętach trzyma dobrze , ale w porównaniu do M-1 bardzo cięzko się przerzuca motocykl z jednego ucha na drugie . Trzeba uzyć dużej siły , żeby szybko podniesć moto z zakrętu . Na naszych dziurawych drogach lubi czasami na zakręcie zatelepać kierownicą na nierównościach . Zmieniłem tez tył z Z-6 na Pilod Road . Po zrobieniu ok 1500 km wydaje się , ze przy przyśpieszaniu w zakręcie , trzymają nieco lepiej od Metzelera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Czy to są gumy o zwykłym profilu, czy takim właśnie zmodyfikowanym pod tor? Pytam, bo nazwa 'race' tak mi wskazuje :banghead: Jest to opona TOROWA z homologacją na ulicę i tak profil tej opony jest wyższy od typowych opon ulicznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LENAR Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 ja do 10tys km przelatalem na fabrycznych pirelli diablo corsa i bylem z tych opon bardzo zadowolony ale po zmianie na pirelli diablo rosso przezylem szok, wymienilem przod i tyl razem, pierwsza przejazdzka to bylo uczucie nieslychanej checi motocykla do wchodzenia w zakret a gdy juz jechalem w zakrecie to motocykl tez inaczej sie zachowywal -na diablo corsa musialem wywierac staly nacisk na wewnetrzna (wewnetrzna wzgledem zakretu) czesc kierownicy by motocykl dalej chcial podazac po luku, po zmianie opon na rosso motocykl szedl pieknie po luku bez silowej ingerencji w kierownice, poprostu "sam" :icon_biggrin: jak po sznureczku...zdarzalo mi sie juz na pierwszych winklach (gdy opona raczej jeszcze nie jest dogrzana) niemal zamykac tyl, tak wiec rosso trzymaja naprawde swietniewytrzymalosc opony tez prezentuje sie bardzo dobrze bo zrobilem na rosso juz ponad 5tys km i srodek tylnej opony, ktory w warunkach drogowych schodzi najszybciej ma jeszcze duzo miesa, a nie moge powiedziec ze go zbytnio oszczedzalem tak wiec dla mnie rosso to niesamowite opony ktore goraco polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.