motogrzech Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Witam mam od niedawna wr 400 (zaznaczam nigdy nie mialem doczynienia z tego typu enduro) i czesto mam problem z jej odpaleniem ale jest sprawna w 100%. nie moge znalezc sposobu jak je trzeba kopac raz mi sie uda za 1szym razem a raz za 10tym.czy trzeba trzymac ten odpreznik czy sprzeglo, wyciagnac ssanie i ten drogi prosze o podpowiedz. niema roznicy czy zimny czy cieply poprostu neiwiem co po czym wcisnac lub trzymac do czego sluzy ten odpreznik. dzieki z gory i milej jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlboroman Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 (edytowane) Witam mam od niedawna wr 400 (zaznaczam nigdy nie mialem doczynienia z tego typu enduro) i czesto mam problem z jej odpaleniem ale jest sprawna w 100%. nie moge znalezc sposobu jak je trzeba kopac raz mi sie uda za 1szym razem a raz za 10tym.czy trzeba trzymac ten odpreznik czy sprzeglo, wyciagnac ssanie i ten drogi prosze o podpowiedz. niema roznicy czy zimny czy cieply poprostu neiwiem co po czym wcisnac lub trzymac do czego sluzy ten odpreznik. dzieki z gory i milej jazdy Odprężnik służy do zredukowania siły potrzebnej do suwu sprężenia ( abyś nie musiał skakać na kopce ). Ssanie umożliwia prawidłową pracę przy nienagrzanym silniku. Z czasem sam wyczujesz, czy potrzeba włączać dźwignię ssania ( miarowy, bez gaśnięcia rytm silnika ). Dobrze jest przed włączeniem zapłonu kilkukrotnie "kopnąć" moto celem zassania mieszanki do cylindra a następnie włączyć zapłon... pozdro. Edytowane 30 Lipca 2008 przez marlboroman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motogrzech Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 ale on ma takie sprezanie ze czasem nie moge nawet skaczac na kopke ruszyc jej wczesniej robilem to z tym odpreznikiem ze gdy juz kopka leciala w dol to wtedy go puszczalem ale raz byl.o to za pierszym razem a raz za 10 nie wiem jak to trzeba fachowo robic. pomocy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marmus Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Kolego pocieszę cię. Nie jesteś sam. Mam ten sam problem i nie wiem czy jest coś nie tak z moim motorem.Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motogrzech Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Czy ktos moze nam pomoc????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Na forum DR 350 coś pisało o odpalaniu 4t, a każdy chyba tak samo sie odpala. Sam nigdy nie odpalalem ale z tego co pamietam to trzeba wcisnac odpreznik i wtedy ustawic tlok w górnej pozycji (cos mi sie kojazy ze odpreznik powinien sam odskoczyc, ale nie jestem pewien). Nastepnie jak zimny to ssanie, i pozostaje tylko kopnąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Pisalem juz to gdzies, no ale napisze jeszcze raz.Ja w DR robilem tak:Na otwartej przepustnicy i wcisnietym do konca dekompresorem przekopywalem z 5-10 razy. Nastepnie puszczalem dekompresor i kopke. Przesuwalem kopke delikatnie w dol az do uzyskania najwiekszego oporu. Wtedy wciskalem delikatnie dzwignie dekompresora (tak z 1cm) i wciskalem kopke tak, by przeskoczyla o zabek lub dwa(bardzo mal ruch w dol). Wtedy puszczalem dekompresor i kopke ustawialem w najwyzszej pozycji. Teraz juz tylko wciskalem dekompresor na maxa, tak by jego klamka 'zaskoczyla' i mocno kopalem :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Pozostaje ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motogrzech Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Czy ma ktos inny jeszcze sposob??? bo widze ze czesto ludzie maja z tym problem taki jak ja:// czy niema na to patentu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Ja zawsze odpalam na odprezniku, pali na kopa, wciskam i trzymam az odpale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motogrzech Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Ja zawsze odpalam na odprezniku, pali na kopa, wciskam i trzymam az odpale kolego a gdzie dt ma odpreznik bo nie przypominam sobie mialem takiego i zajezdzilem go:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smove Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 odkrecic paliwo, 3-4 razy manetka powoli do konca, odpreznik wciskasz, 3 razy na wcisnietym przekopac spokojnie, 4 raz do polowy, poscic odpreznik i je*nac porzadnieodpali bez problemu jak sie tloka nie umie ustawic bez dekompresatora, nie polecam na ssaniu odpalac bo odbije :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marmus Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 odkrecic paliwo, 3-4 razy manetka powoli do konca, odpreznik wciskasz, 3 razy na wcisnietym przekopac spokojnie, 4 raz do polowy, poscic odpreznik i je*nac porzadnieodpali bez problemu jak sie tloka nie umie ustawic bez dekompresatora, nie polecam na ssaniu odpalac bo odbije :icon_question: Koledzy wypróbowałem ten sposób i jest poprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukikmx Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Koledzy wypróbowałem ten sposób i jest poprawa. na wszystko potrzeba czasu, drugidzień po kupnie ktm--azgasła mi maszyna na ]przodzie-0-wesela [/font]:icon_eek: takie oczy miałem po 10 min kopania tej "zarazy" :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.