skrzysiek Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 (edytowane) jak pociagne w gore obrotow przed przelozeniem to tez glosno chodzi. mam subiektywne odczucie ze na cieplym jest nieco lepiej, ale wyje tak czy tak Edytowane 13 Czerwca 2017 przez skrzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadasiek Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 cięzko tak po opisie stwierdzić gdyby to byłą "nieszczęsna trójka" to niema znaczenia czy ciepły czy zimy, jarmoli tak samo, przy dynamicznym przyśpieszaniu nic nie słychać, ale przy redukcji czy hamowaniu silnika oj to już słychac wiem bo przerabiałem to u siebie- niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzysiek Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 z ta slawna "3" nie mialem problemu od 7 lat wiec zakladam ze nagle by sie nie pojawila. cos poglowkuje, chodzilo mi bardziej o to zebyscie potwierdzili lub zaprzeczyli tego rodzaju objawom w waszych maszynach. Wychodzi jednak ze w mojej cos sie sp. DziekiK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
infimiti Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 a ja mam problem tego typu od jakiegoś czasu zauważyłem że jakby mocniej szarpał przy wbijaniu jedynki mało tego gdy chcę wbić delikatnie to aż zgrzyty słychać muszę uderzyć zdecydowanie ale wtedy mocno szarpie i mam wrażenie że pozostałe biegi wchodzą jakby głośniej czy tak ma być ?druga sprawa to po uruchomieniu zimnego silnika słychać takie przerywane pomruki tak jakby coś się zacierało czy coś w tym stylu problem ustaje po rozgrzaniu silnika olej lałem bel rey 20 W 50 półsyntetyk nie wiem jaki był wcześniej dodam jeszcze że po wymianie wszystko było ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADi33 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 (edytowane) infimiti, ja mechanikiem nie jestem, tak tylko grzebię sobie po wierzchu, ale wydaje mi się, że powinieneś za swoimi usterkami najkrótszą drogą do prawdziwego mechanika pojechać. Pierwsza, to może tylko kwestia regulacji sprzęgła, a druga... A ten olej to kiedy mieniałeś...? Ja mam Motul 5100 15W50, ale nie jest to żaden wzorzec, bo jest wiele szkół jakiej marki i jakich parametrów oleju używać. Edytowane 19 Czerwca 2017 przez ADi33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
infimiti Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 infimiti, ja mechanikiem nie jestem, tak tylko grzebię sobie po wierzchu, ale wydaje mi się, że powinieneś za swoimi usterkami najkrótszą drogą do prawdziwego mechanika pojechać. Pierwsza, to może tylko kwestia regulacji sprzęgła, a druga... A ten olej to kiedy mieniałeś...? Ja mam Motul 5100 15W50, ale nie jest to żaden wzorzec, bo jest wiele szkół jakiej marki i jakich parametrów oleju używać.w tym problem żę w mojej okolicy nie ma prawdziwych mechaników :) olej zmieniałem w pażdzierniku zrobiłem jeszcze 700 km i stał do wiosny na początku było ok i teraz od około miesiąca tak jest, może wiesz jak się reguluje takie sprzęgło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADi33 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 w tym problem żę w mojej okolicy nie ma prawdziwych mechaników :) olej zmieniałem w pażdzierniku zrobiłem jeszcze 700 km i stał do wiosny na początku było ok i teraz od około miesiąca tak jest, może wiesz jak się reguluje takie sprzęgło ? Nie wiem jak regulować sprzęgło. Popytaj w okolicy, poszukaj na innych forach może. Przecież ludzie wszędzie jeżdżą na motocyklach i je naprawiają czasami. Wiesz, po tym co piszesz, to może teraz to być tylko drobna usterka, która zaniedbana może zmienić się w poważny problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzysiek Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 1 tez musze porzadnie kopnac, do tego slabo mi przerzuca na 2 przypuszczam ze konczy sie sprzeglo.Co do pomrukow - grzebales cos w elektryce?Troche koledzy spanikowalem z ta skrzynia, dolalem oleju bo jakims cudem ubylo i po 3 godzinnym palowaniu bylo okNiemniej dzieki za odzew w temacieK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slay_Gdańsk Opublikowano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 (edytowane) Panowie, mam pytanie - przełącznik lewy (światła, kierunki, klakson i wyświetlacz z drugiej strony), brakuje mi w nim przycisku od frontu motocykla do przełączania funkcji wyświetlania danych o przebytej trasie itp, da się jakoś ten element kupić, dobrać, dorobić bez zakupu pełnego zestawu przełącznika, coś ktoś może wie, a może ma niekompletny, mi potrzebny tylko ten dzyndzel, chętnie bym nabył? Po mojemu to element nr. 5C7-83972-20-00 , i tu też nie wiem czy to chrom czy czarny przełącznik, ale to bez znaczenia dla mnie, bo potrzebny mi guziczek - zapewne i tak czarny. Edytowane 24 Czerwca 2017 przez Slay_Gdańsk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADi33 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 Panowie, mam pytanie - przełącznik lewy (świeteł, kierunków), brakuje mi w nim przycisku od frontu motocykla do przełączania funkcji wyświetlania danych o przebytej trasie itp, da się jakoś ten element kupić, dobrać, dorobić bez zakupu pełnego zestawu przełącznika, coś ktoś może wie? Ja miałem podobny problem z prawą puszką przełączników w Stratolinerze. Wydaje mi się, że tych motocyklach są takie same lub bardzo podobne, a występują w aluminium, chromie i malowane na czarno. Nowa prawa puszka kosztowała około 1000 zł. Przez ponad pół roku szukałem używanej i nie znalazłem niczego. Nawet nie wnikałem w kolor puszki. Bardzo mało jest tego na rynku. W Poznaniu gość miał właśnie lewą za 500 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slay_Gdańsk Opublikowano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 (edytowane) Ja miałem podobny problem z prawą puszką przełączników w Stratolinerze. Wydaje mi się, że tych motocyklach są takie same lub bardzo podobne, a występują w aluminium, chromie i malowane na czarno. Nowa prawa puszka kosztowała około 1000 zł. Przez ponad pół roku szukałem używanej i nie znalazłem niczego. Nawet nie wnikałem w kolor puszki. Bardzo mało jest tego na rynku. W Poznaniu gość miał właśnie lewą za 500 zł. tak, wydaje mi się że takie same mogą być w Stratolinerze, szkoda mi tysiaka na ten guziczek kurcze :). Znalazłem używkę w chromie, tylko jeden problem - brakuje tego samego w niej co i mi hehe. Stratoliner ma jeszcze drożej ten przełącznik od Raidera, i jednak inny numer części, niemniej bardzo podobne.. Kurcze ktoś dał post ze zdjęciem po tym, którego właśnie edytuję że ma kierę z przełącznikami obydwoma w garażu, ze zdjęciem i że sprzeda, odpisałem i skasował posta, ktoś mnie nieładnie szybko podkupił czy o co kaman ? Już wiem, administracja usunęła posta ....dotyczył jednak Stratolinera, więc niekoniecznie by podeszło, a ja też wolę nie ryzykować nie mając pewności że podejdzie. Część ma inne kody w fiszkach od Raidera i Stratolinera .... Edytowane 24 Czerwca 2017 przez Slay_Gdańsk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 po raz n-ty przypominam, że do zamieszczania ogłoszeń handlowych przeznaczony jest dział giełdyjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
infimiti Opublikowano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2017 1 tez musze porzadnie kopnac, do tego slabo mi przerzuca na 2 przypuszczam ze konczy sie sprzeglo.Co do pomrukow - grzebales cos w elektryce?Troche koledzy spanikowalem z ta skrzynia, dolalem oleju bo jakims cudem ubylo i po 3 godzinnym palowaniu bylo okNiemniej dzieki za odzew w temacieKnie w elektryce nic nie grzebałem a co myślisz że to elektryczna sprawa ? mi też brakuje tego pstryczka ale przełączam go palcem i jest ok :) nie będę wydawał tyle kasy na takie coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzysiek Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Jak sie zle zbalnsuje elektryke to mruczy regulator ale jak jest oryginalnie to nie powinien Z tego co wiem a moze nie wiem hydraulicznego sprzegla sie nie reguluje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek58 Opublikowano 3 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 a ja mam problem tego typu od jakiegoś czasu zauważyłem że jakby mocniej szarpał przy wbijaniu jedynki mało tego gdy chcę wbić delikatnie to aż zgrzyty słychać muszę uderzyć zdecydowanie ale wtedy mocno szarpie i mam wrażenie że pozostałe biegi wchodzą jakby głośniej czy tak ma być ?druga sprawa to po uruchomieniu zimnego silnika słychać takie przerywane pomruki tak jakby coś się zacierało czy coś w tym stylu problem ustaje po rozgrzaniu silnika olej lałem bel rey 20 W 50 półsyntetyk nie wiem jaki był wcześniej dodam jeszcze że po wymianie wszystko było okJezeli chodzi o te jak piszesz pomruki, to nie sadze aby to mialo jakikolwiek zwiazek z elektryka. Natomiast obserwuje w swoim moto cos podobnego, jakby odglosy jakiegos przycierania wydostajace sie z okolic rozrusznika, ale dzieje sie to tylko na wiosne po zimowym postoju (silnik kilka miesiecy nieodpalany) i ustaje po rozgrzaniu silnika i w trakcie sezonu sie nie powtarza, nawt gdy moto nie jest odpalane przez kilka dni.Po raz pierwszy uslyszalem ten dzwiek w ubieglym sezonie, ale objawy byly ledwo slyszalne i szybko ustaly, wiec o wszystkim w ogole nie myslalem. Tej wiosny po pierwszym rozruchu objawy byly slyszalne dosc glosno, wiec wylaczylem silnik i przywiozlem znajomego mechanika zeby posluchal. Ten odpalil, wytrzymal zgrzyty przez kilka minut, a potem one ustaly.Teraz odpalam i nic sie nie dzieje. Nie wiem jednak czy cos jednak jest nie halo i na przyszla wiosne moze byc wiekszy problem. Moze ktos jeszcze mial takie objawy?Pozdrawiam i zycze bezproblemowego podrozowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.