daro1980 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 ustaw poziom pływaka tak jak podaje serwisówka- bo tu niestety nie ma co kombinowac no wiec panowie ustawiane na wiele sposobów już było i nadal nic ..... w tej chwili jest tak poziom paliwa zgodnie z serwis plus iglica obniżona najniżej jak sie da dodam ze probowałem już wszystkie ustawienia i nic jedno co zauważyłem ze im niżej mam iglice tym przy większych obrotach dzieje mi sie to mulenie a i mogę dodać ze bez filtra powietrza jest o niebo lepiej - wszystko wskazuje jakby miał za mało powietrza a regulacji tego w gaźniku brak ..... co z tym fantem ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Masz 100% pewność, że dysza główna ma oryginalny rozmiar?? Innymi słowy czy ktoś tam nie wkręcił większej dyszy lub czy poprostu nie rozwiercił jej wiertłem?? Wszystko wskazuje na to że moto dostaje zadużo paliwa (do tego to sam doszedłeś), ale czy w gaźniku nie było coś namieszane przez poprzedniego właściciela?Szybkim sposobem (testowym) na zmniejszenie dyszy głównej jest włożenie do niej jednego lub kilku drucików miedzianych (takich z przewodów elektrycznych), tylko musisz je pewnie przymocować (zakręcić) tak żeby nie wpadły do kanłu ssącego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro1980 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Masz 100% pewność, że dysza główna ma oryginalny rozmiar?? Innymi słowy czy ktoś tam nie wkręcił większej dyszy lub czy poprostu nie rozwiercił jej wiertłem?? Wszystko wskazuje na to że moto dostaje zadużo paliwa (do tego to sam doszedłeś), ale czy w gaźniku nie było coś namieszane przez poprzedniego właściciela?Szybkim sposobem (testowym) na zmniejszenie dyszy głównej jest włożenie do niej jednego lub kilku drucików miedzianych (takich z przewodów elektrycznych), tylko musisz je pewnie przymocować (zakręcić) tak żeby nie wpadły do kanłu ssącego. ajjjjj .... troche mnie to zmylilo ale niepodejzewam zeby poprzedni wlasciciel cokolwiek kombinowal .... juz tlumacze dlaczego .... moto jak kupilem palil w okolicach 5 l / 100 pozniej zaczal walic ok 7 i powyzej wiec zapadla decyzja o czyszczeniu ....no i pojawily sie problemy .... dodam tylko ze przed czyszczeniem iglica byla w pozycji centralnej .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Witam.Z kumplem borykamy sie z podobnym problemem i nie bardzo wiemy co zrobić bo możliwości pomału się kończą. Gaźniki wyczyszczone, wymienione membrany (stare dziurawe jak sito ale paliła 5.5l) wszystko wyregulowane jak w serwisówce i pali około 10l... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Banalne pytanie.. Wymienialiscie filtr powietrza?Proponuje zaczac od tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Jasne, w sumie miała pełen serwis: filtry oleje, zawiecha przód, hamulce, zawory. Jedyne do czego się skłaniam, to jeszcze ssanie trzeba sprawdzić - wiem że wcześniej coś tam było nie halo i może tu sie coś nie udało... PS. sprzęt ma przejechane licznikowo 94tyś:icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 ja sie podepne do temata , mam taki problem z gaznikiem ze czesto po puszczeniu gazu schodzi na niskie obroty a potem wraca do prawidlowych , czesto przy schodzeniu na te niskie potrafi zgasnac szczegolnie na niedogrzanym silniku , skald mieszanki sadzac po swiecy jest ok , filtr powietrza czysty. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytryna ( bandit 400 ) Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 (edytowane) nie chce rozpoczynac nowego tematu ale mam podobna sytuacje, motocykl na 1 biegu wkreca sie wysmieniscie na oborty, na 2 przy 9 tys czuc lekke zmulenie i to zmulenie jest odczuwalne coraz bardziej przy coraz wyzszym biegu, czyli im wieksz eobciazenie spowodowae naporem powietrza tym bardziej jest to odczuwalne. Do tego z wydechu zaczyna burczec,szczegolnie na wysokim biegu, nie sa to strzaly tak jak sie strzela z wydechu tylko takie buczenie. Trwa to moze z 3 sekundy, lekko szarpie motocyklem tzn. czuc szarpniecie przyspieszenia i zaraz ono zanika, tak jest kilka razy i potem wkreca sie juz ładnie do tych 11,5. jesli trzymam motocykl powyzej 9 tys przyspiesza wysmienicie, do 9 tys tez nic nie jest odczuwalne. Dopiero gdy wskazowka dochodzi na 9 tys zaczyna mulić przez chwile. Ostatnio mulenie zanikło, ale wczoraj znow powrociło. Nie wiem czym to jest spowodowane :/ motocykl FZR 600 3HE z 92 roku z gory dziekuje za odpowiedzi P.S sadze ze załorzyciel tematu sie nie obrazi ze sie podłaczylem, a jesli tak to stworze nowy temat :icon_rolleyes: P.S2 do kolegi ktory napisał na PW ale ja głupi zamiast nacisnać odpiwedz ncisnalem usuń :icon_eek: wiec jak mozesz zagadaj jeszcze raz :]jak bede przy motocklu to sprawdze czy sie nic nie odłaczylo przy gaznikach. dzieki za podpowiedź Edytowane 19 Sierpnia 2008 przez cytryna ( bandit 400 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 ajjjjj .... troche mnie to zmylilo ale niepodejzewam zeby poprzedni wlasciciel cokolwiek kombinowal .... juz tlumacze dlaczego .... moto jak kupilem palil w okolicach 5 l / 100 pozniej zaczal walic ok 7 i powyzej wiec zapadla decyzja o czyszczeniu ....no i pojawily sie problemy .... dodam tylko ze przed czyszczeniem iglica byla w pozycji centralnej ....A może jednak to zatkany gaźnik, spro w nim knałów i kanalików, przedmuchałeś je wszystkie sprężonym powietrzem?, bo jeżeli nie to zwykłe dmuchanie i mycie nie pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro1980 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 A może jednak to zatkany gaźnik, spro w nim knałów i kanalików, przedmuchałeś je wszystkie sprężonym powietrzem?, bo jeżeli nie to zwykłe dmuchanie i mycie nie pomoże. przedmuchane dwa razy ....sprawdzone drożność dwa razy filtr powietrza wymieniony ...dziś moto poszło do doktora i pierwsza diagnoza ze nepali na jeden garnek na wysokich - jutro sie biorą za gaźniki .... będę informował co i jak na bieżąco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 odn.naszego pacjenta: jeszcze raz wszystko wyregulowane i na razie działa - spalanie 5/100 :D. Nie wiem czy problemem był pomiar zużycia paliwa przez właściciela czy faktycznie trzeba było przeregulować jeszcze raz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.