Skocz do zawartości

Efekt półtorarocznej mozolnej pracy... Jawa 50


Z3US
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hehe bene sprzet :icon_rolleyes:

 

Moglbys dodac wiecej filmikow, bo sprzet jest wypasiony, moze np. jak jezdzi itd.

Z tego co wiem to do Ogara idze zastosowac przod od Suzuki Gt 80 ale niewiem jak to sie ma do Jawki bo to nie to samo, ale warto by to sprawdzic. Mialbys najprawdziwsza tarcze z przodu:P

 

Na koncu nie pozostaje nic jak tylko zyczyc jak najdluzszego przebiegu i jeszcze raz gratki :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puki co jazdy nie ma =P Muszę dobrać do gaźnika dobre dysze, bo chodzi tylko na luzie. Wczoraj miałem dysze 140 i 150... Niby jeździło, ale słaba była i świeca biała... Dzisiaj zegarmistrzowi zleciłem 160 i 170 =D Kuźwa musi w końcu jechać. Zębatkę zdawczą mam najmniejszą, z11... Pomimo tego udało mi się wczoraj na jedynce przed domem rozpędzić do 30km/h i to momentalnie... Dawniej do 25trzeba było długo pałować... Dziś jak będe miał czas to zarzuce wieksze dysze, powinna już jeździć tak jak bozia nakazała... Będzie moc xD Filmik oczywiście że będzie =) Tylko musze ją wystroić... A co do tarczy... Jaka by nie była, to jest zabawa z montażem =P Najwięcej roboty będzie z mocowaniem zacisku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie na dlole przy zacisku nie bylo by okmbinacji tylko raczej tam gdzie glowka...

taki bylby efekt mniej wiecej

 

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/2572

Uwierz, że to jest najmniejszy problem =P Przecież mam zawias od simsona i on też bez przeróbek nie wszedł =P Z zaciskiem będzie najwięcej problemu, żeby był osiowo do tarczy żeby klocki prosto brały... Przy główce to co najwyżej trzeba będzie dorobić nowe bieżnie łożysk, może skrócić sztycę... Ja chce pozostac przy tym zawiasie, który mam =)

Edytowane przez Z3US
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy jestem jak to bedzie jechać. Ale chyba z wydechu to będzie paliwo się lać:icon_mrgreen: Wychodzi na to,że dysza będzie u Ciebie większa niż w crossowej 250 2T :)

Może aż lać nie będzie =P Cóż zrobić, skoro ciagle mieszanka uboga, trzeba dać jej amborzji =P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc w końcu mogę się pochwalić tym co majstrowałem w ciągu półtora roku. Cóż, na pewno można to szybciej było zrobić, ale w tym roku miałem maturę, którą wysmienicie zdałem, dostałem się na studia, więc udało mi się pogodzić majstrowanie z obowiązkami. Dnia 26 lipca odbyło się pierwsze odpalenie Jawy po zamontowaniu silnika. Żeby się nie męczyć, od razu do cylindra przez otwór na świecę nalałem troszkę benzyny, kopnąłem i proszę... Ożyła =D Tydzień wcześniej robiłem, próbę, ale doszedłem do wniosku że dysza głowna jest za mała. Zastosowałem dyszę od etz250 o rozmiarze 125 i to był strzał w dziesiątkę. Jalowe obroty sa wysokie, poniewaz linka gazu mi się urwała i nalutowałem z cyny końcóke, ale robiłęm to na szybko i linka gazu jest naciągnięta u nie mogę ustawić niższych jałowych obrotów. Linkę już kupiłem dzisiaj nową =) . Silnik przygasal z powodu odlaczajacej sie wtyczki z kablami do silnika, dla niej też już mam rozwiązanie =)

 

Modyfikacje :

-zaplon elektroniczny

-stoczone kolo magnesowe

-wzmocniony docisk sprzegla,

-cylinder 55cm3

-modyfikowane kanaly w cylindrze [ poszerzony dolot i wydech podniesiony na 180 stopni]

-zamontowany zawor membranowy HEBO z karbonowymi listkami

-gaznik 24N-2 z ETZ 150 z dyszą 125

-przewod WN i fajka NGK

-Gąbkowy filtr powietrza MetraKit

-podkowa na wale

-sworzen tloka na lozysku igielkowym

-tłok ma dorobiony kanał

-łozyska na wale KOYO 2RS C3

-odchudzony i polerowany korbowod

-liczony wydech na 9000obr/min

-oraz kilka kilka innych rzeczy ktorych nie pamietam

 

Silnik wymaga regulacji, których dzisiaj postaram się dokonać. W zimię planuje oddać cylinder do firmy motor tech, aby wytoczeyc starą tuleję i wykonać nową z dodatkowymi kanałami płyczącymi, z dzielonym wydechem itp. Dodatkowo zamntowany będzie nowy jedno pierścieniowy tłok Vertex'a, co z koleji wiążę się z koniecznością przeróbki cylindra, ponieważ jawka w porównaniu do nowych silników ma na tłoku bardzo nisko sworzeń. Tutaj zamieszczam link do filmiku z odpalenia. Silnik przygasa z powodu odpinającej się kostki z kablami przy silniku mrugacz.gif http://pl.youtube.com/watch?v=3nxRZsN76mI oraz trochę zdjęć http://bikepics.com/members/z3us/81mustang50/

 

P.S. Jest za*biście głośna, raptor na wolnym wydechu staje się przy niej totalną ciszą =P Poszukuję zgrabnej końcówki tłumika... Jeżeli ktoś posiada, chętnie zobaczę fotkę i odkupię. Pozdrawiam =)

 

 

 

Człowieku!! jestem pełen podziwu tobie i wysiłkowi jaki temu włożyłeś!!!!! po prostu SZACUNEK :icon_mrgreen: :) :cool: oby było więcej takich jak ty!!.

Edytowane przez mennefer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...