Soku11 Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 WITAM!Mam taki problem. Chodzi o kombajn, a dokladnie o elektryke w nim. Wszystko bylo jak dotad ok, ale ostatnio pojawil sie problem z kontrolka ladowania. Normalnie jest tak, ze na wolnych obrotach sie swieci, czyli nie ma ladowania. Natomiast po zwiekszeniu obrotow kontrolka gasla - ladowanie jest. Teraz dziala to odwrotnie, czyli nie swiec na niskich obrotach, a zaczyna przy wyzszych... W czym moze byc problem?? Z gory dziekuje za pomoc. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 chyba coś z regulatorem napięcia.....pomierz napięcia wszystko będzie jasne(powinno sie dać diesel nie ma instalacji zapłonowej więc miernik cyfrowy nie powinien szaleć bizon ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Ok poszukam u kogos miernika (wstyd sie przyznac, ale nie mam) i pomierze. Tylko pytanie gdzie mam pomierzyc te napiecia oraz jakie powinny one byc?? A kombajn to jakies tam Volvo, bodajze to:http://www.allegro.pl/item402751832_volvo_830.html POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 25 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Nikt wiecej nie potrafi mi w jakis sposob pomoc?? Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 (edytowane) miernik uniwersalny cyfrowy za 20 czy 15 zł i ustawiasz na volty DC do 20v dotykasz aku(+ i - ) jeśli kontrolkaświeci powinno być 12-13v jeśli nie świeci 14.5 może troche więcej teoretycznie nie umiem znaleźć żadnego rozsądnego wytłumaczenia może akumulator padł ma zwarcie w celi ?? to jest obsługowy czy bezobsługowy ?? albo alternator albo regulator napięcia....... jak zmierzysz napecie za regulatorem to wiesz czy ładuje czy nie czy kontrolka pokazuje prawdę teraz możesz zmierzyć napięcie przed regulatorem jeśli w miare dodawania gazu zmniejsza się to coś nie tak z altarnotorem albo zwarcie potem możesz wpiąc sie przed diody możesz na sucho sprawdzić diody alternatora miernikiem..... w bizonie to z ładowaniem działy sie cuda siadał regulator to prąd ładowania był czasem kilkanaście amper i przegrzewały sie przewody :biggrin: większośc ludzi w strachu przed pożarem w polu pszenicy czy żyta wywalała alternator i ładowanie i conajwyżej często ładowała aku.........z tym że to jest volvo więc pewnie takich jazd nie będzie....... Edytowane 25 Lipca 2008 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 25 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Ok juz po problemie :icon_mrgreen: Padl regulator. Wymieniony i juz jest wszystko ok! Dzieki i pozdro Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.