Skocz do zawartości

Gazniki keihin CVK 34 - problem z dyszami


COBAR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po wielu nieudanych próbach odpalenia gpz-ty zdecydowałem sie znowu rozebrac gazniki.

Dotknąłem rur wydechowych i 2 środkowe były bardziej gorące od 2 zewnetrznych.

Zawory ustawione właściwie wiec podejrzenie padło na gazniki

I pytanie zasadnicze:

2 gazniki -pierwszy i czwarty mają dysze główne K105,a dwa środkowe gazniki dysze K108 !

Nawet jak się przypatrzeć to sie nie różnią niczym...ale..

Czy takie dysze mogą być,czy powinny być wszystkie identyczne?

 

Śruby od regulacji mieszanki miałem wykręcone wszytkie na 2 obroty,wiec to moze było przyczyną że moto nawet przestało odpalac

Czy mogą byc te dysze jak są tylko że poustawiac inaczej sruby od regulacji mieszanki dla gazników z dyszami K105 i inaczej dla K108?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wielu nieudanych próbach odpalenia gpz-ty zdecydowałem sie znowu rozebrac gazniki.

Dotknąłem rur wydechowych i 2 środkowe były bardziej gorące od 2 zewnetrznych.

Zawory ustawione właściwie wiec podejrzenie padło na gazniki

I pytanie zasadnicze:

2 gazniki -pierwszy i czwarty mają dysze główne K105,a dwa środkowe gazniki dysze K108 !

Nawet jak się przypatrzeć to sie nie różnią niczym...ale..

Czy takie dysze mogą być,czy powinny być wszystkie identyczne?

 

Śruby od regulacji mieszanki miałem wykręcone wszytkie na 2 obroty,wiec to moze było przyczyną że moto nawet przestało odpalac

Czy mogą byc te dysze jak są tylko że poustawiac inaczej sruby od regulacji mieszanki dla gazników z dyszami K105 i inaczej dla K108?

 

Wewnętrzne cylindry grzeją się bardziej stąd większe dysze w gaźnikach i być może (nie wiem nie znam się na GPZtach) są to rozmiary fabryczne.

 

Śruby składu mieszanki nie mają za dużo wspólnego z dyszami głównymi. Nawet z zupełnie nie trafioną dysza główną motocykl powinien odpalać. 2 obroty to taki standard dla większości motocykla - z takimi nastawami gaźników motocykl musi zapalić (no chyba, że coś innego nawaliło).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obstawiał bym mocno na niesprawny zapłon! Gaźniki utrudniaja rozruch ale zadko w takim stopniu. i czy aby napewno masz drożny kranik ? Poziom paliwa jest poprawnie ustawiony?

 

Co do zapłonu sprawdź połaczenia, postaw motocykl w ciemnym pomieszczeniu i lekko zmocz przewody wysokiego napiecia i obserwuj czy nie ma przebicia.

 

 

p.s. Możliwe zeby ktos w tym motocyklu kombinował przy rozrządzie? Przydało by sie sprawdzić tez sprezanie na garnkach, wraz z próba olejowa. Mozliwe ze silnik poprostu jest deczko przykatowany;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,niegdzie nie pisze albo ja nie zauwarzyłem o swiecach,czy sa suche czy mokre,jesli mokre to je zalwea,czyli moze cos z tymi dyszami ale predzej bedzie cos z z zapłonem,jak suche to nie dostaje paliwa i wtedy bym bardziej kierował sie w strone dysz.a najlepiej to jak sprawdzisz serswisuwke i tak sprawdzisz te dysze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...