COBAR Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Po wielu nieudanych próbach odpalenia gpz-ty zdecydowałem sie znowu rozebrac gazniki.Dotknąłem rur wydechowych i 2 środkowe były bardziej gorące od 2 zewnetrznych.Zawory ustawione właściwie wiec podejrzenie padło na gaznikiI pytanie zasadnicze:2 gazniki -pierwszy i czwarty mają dysze główne K105,a dwa środkowe gazniki dysze K108 !Nawet jak się przypatrzeć to sie nie różnią niczym...ale..Czy takie dysze mogą być,czy powinny być wszystkie identyczne? Śruby od regulacji mieszanki miałem wykręcone wszytkie na 2 obroty,wiec to moze było przyczyną że moto nawet przestało odpalacCzy mogą byc te dysze jak są tylko że poustawiac inaczej sruby od regulacji mieszanki dla gazników z dyszami K105 i inaczej dla K108? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Po wielu nieudanych próbach odpalenia gpz-ty zdecydowałem sie znowu rozebrac gazniki.Dotknąłem rur wydechowych i 2 środkowe były bardziej gorące od 2 zewnetrznych.Zawory ustawione właściwie wiec podejrzenie padło na gaznikiI pytanie zasadnicze:2 gazniki -pierwszy i czwarty mają dysze główne K105,a dwa środkowe gazniki dysze K108 !Nawet jak się przypatrzeć to sie nie różnią niczym...ale..Czy takie dysze mogą być,czy powinny być wszystkie identyczne? Śruby od regulacji mieszanki miałem wykręcone wszytkie na 2 obroty,wiec to moze było przyczyną że moto nawet przestało odpalacCzy mogą byc te dysze jak są tylko że poustawiac inaczej sruby od regulacji mieszanki dla gazników z dyszami K105 i inaczej dla K108? Wewnętrzne cylindry grzeją się bardziej stąd większe dysze w gaźnikach i być może (nie wiem nie znam się na GPZtach) są to rozmiary fabryczne. Śruby składu mieszanki nie mają za dużo wspólnego z dyszami głównymi. Nawet z zupełnie nie trafioną dysza główną motocykl powinien odpalać. 2 obroty to taki standard dla większości motocykla - z takimi nastawami gaźników motocykl musi zapalić (no chyba, że coś innego nawaliło). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 obstawiał bym mocno na niesprawny zapłon! Gaźniki utrudniaja rozruch ale zadko w takim stopniu. i czy aby napewno masz drożny kranik ? Poziom paliwa jest poprawnie ustawiony? Co do zapłonu sprawdź połaczenia, postaw motocykl w ciemnym pomieszczeniu i lekko zmocz przewody wysokiego napiecia i obserwuj czy nie ma przebicia. p.s. Możliwe zeby ktos w tym motocyklu kombinował przy rozrządzie? Przydało by sie sprawdzić tez sprezanie na garnkach, wraz z próba olejowa. Mozliwe ze silnik poprostu jest deczko przykatowany;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 witam,niegdzie nie pisze albo ja nie zauwarzyłem o swiecach,czy sa suche czy mokre,jesli mokre to je zalwea,czyli moze cos z tymi dyszami ale predzej bedzie cos z z zapłonem,jak suche to nie dostaje paliwa i wtedy bym bardziej kierował sie w strone dysz.a najlepiej to jak sprawdzisz serswisuwke i tak sprawdzisz te dysze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.