Skocz do zawartości

ETZ 150 - zmiana przełożeń


MłodyWilk22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż przeznaczenie mojej ETZ150 to tylko i wyłącznie teren :bigrazz:

W związku z tym chciałbym aby biegi były jak najkrótsze. Własnie dzisiaj zamówiłem przednią zębatkę 14 zebów(orginał 15z), ale myśle, ze to nie przyniesie wymarzonego efektu. Biegi pewnie się skrócą, ale to jeszcze nie to:) Czy na tył można dostac jakąś większa zebatkę(tylko wtedy nei wjedzie w osłonę...) czy może na przód można podpasowac coś jeszcze mniejszego od innego motocykla :biggrin:

jak ktoś coś w tym kierunku kombinował to proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orginalnie była 16 w etz 150. Na zębatce 15 silnik sie "przekręca" na szosie myśle że na 14 bedzie ok w teren. nie powinna przekroczyć 95km/h.

 

Do dalszego zredukowania przełożenia trzeba dorobić wiekszą tylną tylko że bedzie musiała pracować bez osłony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...