Z3US Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Witam. Stworzyłem takie ustrojstwo CLICK HERE i mam ambicje to w końcu uruchomić =P Niech mi ktoś ładnie powie, w jaki sposób reguluje sie gaźnik od etz 150 ? Oprócz iglicy jest śrubka od wolnych obrotów i jeszcze jedna, pewnie od skłądu mieszanki, ale to jest moje gdbynie. Tak jak pisałem wyżej, proszę o wytłumaczenie mi w jaki sposób wyregulować ten gaźnik. Pozdrawiam i z góry dziękuje. Trzymajcie kciuki, jutro chce to odpalić =D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 (edytowane) wrzucasz gazierhausta do tego ustrojstwa :D odpalasz i kręcisz śrubą która ustala skład mieszanki paliwo powietrze ja to robie w ten sposób: grzeje silnik na biegu jałowym jak się już zagrzał to kręce śrubą i słucham w którym momencie silnik pracuje najrówniej na wolnych obrotach biegu jałowego (na luzie) słysze że silnik chodzi najrówniej chwytam manete w łape strzele fest przegaza i wkręca się miodzio i wysoko :) Dodam że podczas kręcenia śrubą zamykam oczy hehe to bardzo pomaga w skupieniu w moim przypadku :D Ps. co to za patent rozkminiłeś bo ciekaw jestem jak ch*j :D Edytowane 18 Lipca 2008 przez IZO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 18 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Podkowa na wale, plan głowicy, mebrana karbonowa, gaźnik 24 mm, cylinder 55cm3, mocniejszy docisko sprzegla, odchudzone kolo magnesowe, łozysko igiełkowe w główce korbowodu, polerowana i odchudzona korbawszystko poskladane na porzadnych łożyskach... Tam jest masa różych rzeczy robiona, ja to robilem ponad rok z bardzo wielkimi przerwami i ciezko mi teraz wszystko wymienic =P Na prawde =P Aa i wydech liczony jest jeszcze no i zaplon elektroniczny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 jak będziesz odpalał to od razu pisz co z tego wyszło a jak będzie dokurwiać zapodawaj filmik :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 19 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 jak będziesz odpalał to od razu pisz co z tego wyszło a jak będzie dokurwiać zapodawaj filmik :icon_question:Jeśli odpali to będe wniebowzięty =P A za*urwiać będzie na pewno =P Silnik wrzuciłem żeby go odpalić w końcu, ale w zimie rama idzie do piaskowania i do spawania... =P W zimie daje też cylinder z wałem i karterami do motor-techu, mistrzu z tej firmy dorobi mi nową tuleje, dopasuje tłok jednopierścieniowy, nowa tuleja będzie z 4oma płukami, dzielonym wydechem i w ogóle high end =P No i jeszcze większa pojemność oczywiście... =P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 śruba składu 1,5 obr. 2 śruba do stabilnych obrotów silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 19 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 śruba składu 1,5 obr. 2 śruba do stabilnych obrotów silnika.Jaśniej jaśniej, ja w regulacji zielony jestem =P 1,5 obrotu tą śrubką przy przepustnicy od maksymalnego wkręcenia ? A drugą kręcić dopuki silnik nie będzie "stabilny" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 przy twoich kombinacjach nie bedzie reguły ze tyle musisz wykrecic wszystko na sluch bedziesz musial ograc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 19 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 No właśnie =P Niewiadomo, czy dysz nie trzeba bedzie zmieniać =P No nic, dzisiaj będe kombinować... Niech no tylko zagada, to bedzie już git =D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Wszystko na sluch i po kolorze swiecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 19 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 (edytowane) Jak dałem rade wystrojić 16N3-5 rozfrezowany na 18mm, to tego też ogarnę =P ADD:W sobotę udało mi się odpalić silnik. Iskra jest ogromna, zapłon ustawiony okej. Nalałem troche benzyny przez otwór na świecy, pchnąłem moto kawałek i odpalił na kilka sekund ale nic więcej... Podniosłem poziom paliwa w komorze wpływakowej. Znowu nalałem benzyny do świecy, pchnąłem moto i silnik zaczął pracować. Trzyma jałowe obroty, ale po dodaniu gazu gaśnie, gdy odpuszcze pracuje nadal, Gazu można dać tylko minimalnie, ale już sie wkręca na jakie.,s kosmiczne obroty =D Na moje oko dysza główna jest za mała, bo świeca sucha po takich próbach. Teraz poroblem jest gdzie dorwać większe. Na Agmocie nie widzę większych dysz, będe musiał kupić kilka oryginalnych i chyba do zegarmistrza dać, żeby mi zrobił kilka większych, każdą następną większą o 5 setnych milimetra... Edytowane 20 Lipca 2008 przez Z3US Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.